Szlify i regeneracje wałów

lukas092
Posty: 59
Rejestracja: 2012-04-18, 11:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Serock
Kontaktowanie:

Szlify i regeneracje wałów

Post autor: lukas092 » 2012-04-18, 19:28

Witam, szukam w okolicach Bydgoszczy, lub obojętnie gdzie w kuj-pom gdzie mi zrobią szlif cylindra fachowo i regeneracje wału.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: Skinder » 2012-04-19, 11:31

Toruń, ul. Wschodnia - szlif 50zł bez honowania, centrowanie wału 20-30zł, wymiana korbowodu 30zł.

milenium5
Posty: 50
Rejestracja: 2010-10-18, 17:51
GG: 0
Moje maszyny: simson wsk
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: milenium5 » 2012-09-28, 13:54

Bydgoszcz ulica Mazowiecka
Robi to stary fachowiec, szlif 60 , centrowanie wału na paczkę fajek, regeneracji jeszcze nie robiłem ale podejmuje się regeneracji wałów ze zdarta bieżnią łożyska nawet jeśli niema zestawów do regeneracji.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: kuba063 » 2012-10-18, 21:14

Ooo widze kolega Skinder ma do mnie blisko ;) 30 km
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: Adam_Ga » 2012-11-09, 11:49

MIlenium5 podaj jakieś namiary na tego gościa z Mazowieckiej.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
Anggi1
Posty: 14
Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: Anggi1 » 2013-01-05, 22:16

792-791-704 to nr do jego syna. jak uda się ktos na miejsce pytac o Pana Dudka.

Regeneruje wały do wszystkiego.

gwiazdeczka
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-19, 13:34
GG: 0
Moje maszyny: aktualnie brak
Lokalizacja: Zgierz
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: gwiazdeczka » 2015-01-19, 16:01

a moze ktos zna kogos takiego z Włocławka? Potrzebuje koniecznie...

kurylek
Posty: 6
Rejestracja: 2014-09-05, 12:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175, Honda CB200
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: kurylek » 2015-01-19, 20:58

Z tego co wiem to we włocławku robią szlify w warsztatach samochówki http://www.zss.q4.pl/warsztaty/kontakt.php

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: Skinder » 2015-01-19, 21:05

Podobno z różnymi rezultatami :roll:

kurylek
Posty: 6
Rejestracja: 2014-09-05, 12:23
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175, Honda CB200
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: kurylek » 2015-01-21, 01:38

A takie opinie też słyszałem,ale niestety chyba we włocławku nie ma innej opcji :/

shea123
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-21, 16:31
GG: 0
Moje maszyny: aktualnie nie mam
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: shea123 » 2015-01-22, 11:41

gwiazdeczka - napisz do mnie na priv, mam znajomego w Twojej okolicy, który się tym zajmuje.

wafel9
Posty: 3
Rejestracja: 2015-02-11, 10:38
GG: 0
Moje maszyny: obecnie brak
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: wafel9 » 2015-02-12, 12:19

Mój brat się tym zajmuje. Więcej info chętnie na priv.

EdekBezKredek
Posty: 3
Rejestracja: 2015-02-18, 09:27
GG: 0
Moje maszyny: nie posiadam obecnie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: EdekBezKredek » 2015-02-20, 14:33

Również mogę pomóc, daj znać czy potrzebujesz jeszcze pomocy.

martad
Posty: 3
Rejestracja: 2015-04-21, 21:29
GG: 0
Moje maszyny: Junak 122 RS
Lokalizacja: Kujawy
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: martad » 2015-04-23, 00:47

A zna ktoś może kogoś takiego w okolicach Grudziądza? Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek informacje, namiary, cokolwiek :)

Awatar użytkownika
wasi
Posty: 45
Rejestracja: 2015-06-16, 06:46
GG: 0
Moje maszyny: Honda CBR 1100 XX
WFM M06 1962
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: wasi » 2016-10-19, 18:17

Zna ktoś kogoś w Bydgoszczy,okolicy kto wykonałby mi remont silnika s01 do wfm - nie do końca jestem przekonany do robienia tego samodzielnie.

Patafil65
Posty: 173
Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
GG: 0
Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: Patafil65 » 2016-10-19, 23:01

Pod Bydgoszczą macie w Złotnikach Kujawskich pana Kwapicha, solidna firma działa od dziesięcioleci, szlify wały i wiele innych. Koledze robił usługowo silniki do H-D, frezował surówki głowic itp. Wały można w Motodream w Bydgoszczy, kolega ma doświadczenie.Pod Toruniem macie Nieszawkę, solidna firma, robię u nich szlify i tulejowania cylindrów do weteranów i 2T, też od dziesięcioleci, starzy pracownicy wiedzą o co chodzi w motocyklach. Pamiętajcie aby przy szlifie zaznaczyć pasowanie tłok- cylinder, inaczej zrobią luźniej, aby nie mieć reklamacji. :papa:

lykus
Posty: 23
Rejestracja: 2016-06-22, 16:50
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Ogar 202
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: lykus » 2016-10-20, 00:29

Tylko nie Złotniki kujawskie .Oddali mi cylinder z niedoszlifowaną tuleją na dole cylindra.Nie wydał szlif ale zrobili i oddali syf.Raz dałem cylinder od ogara a dostałem zupełnie inny.Całość zrobiona tak że silnik nie odpalił. Podejrzewałem że tłok był od czegoś innego. Dwa razy dali ciała.Podobno w Nieszawce jest najlepiej.

Awatar użytkownika
wasi
Posty: 45
Rejestracja: 2015-06-16, 06:46
GG: 0
Moje maszyny: Honda CBR 1100 XX
WFM M06 1962
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: wasi » 2016-10-20, 00:34

Jakieś namiary posiadacie na człowieka z Nieszawki?

Patafil65
Posty: 173
Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
GG: 0
Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: Patafil65 » 2016-10-20, 07:23

Nie wiem jak w Złotnikach, ale w Nieszawce zdarza się , że do mnie dzwonią bo zostaje plama po szlifie, najczęściej w 2T. Zawsze mierzę średnicówką przed szlifem. Zdarza się ,że cylindry mają krzywą podstawę. Aluminiowym cylindrom od jakiegoś czasu, planuje podstawę cylindra, wystarcza 0,2 mm aby uniknąć niepotrzebnych wycieczek. W demoludach 2T to standardowa procedura, zawsze są krzywe, wówczas szlifierz nie jest w stanie ustawić prostopadle w honownicy, a i nie jest to bez wpływy na pracę takiego cyla w silniku. Może prowadzić do zatarć. Plama w części podpierścieniowej,nie znajdująca się na drodze prowadzenia tłoka, lub mająca np do 0,02 mm jest do przełknięcia, choć źle wygląda ;-) .

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Szlify i regeneracje wałów

Post autor: franq87 » 2016-10-20, 13:46

Patafil nie wierzę w co czytam. Przyjmijmy, ze rozmawiamy tylko o fachowcach, partaczy i domokrazcow pominę. Po pierwsze szlifierz nie robi luźnej,.zeby nie miec reklamacji, a ŻEBYŚ JEŹDZIŁ, co zdarza się ,gdy przyniesiesz kiepski tłok. Jeżeli szlifierz ma dobry tłok wyluzuje go pod wartosci katalogowe, a nie pod twoje widzimisię. A jeśli bedziesz uparty ,bo panie ja place pieniądze, to za ew. Naprawę po usterce zapłacisz. To raz, dwa tyczy się honownicy. Wiesz to taki mądry przyrzad ,który szlifuje w osi juz istniejacej, cylinder możesz położyć krzywo a honownica nie zmieni osi. Podstawa cylindra jest bazą dla wytaczania i jej jakosc jest dla tego procesu wazna, nie mniej jednak po to przyklada się stożek aby ustawić właściwie cylinder. Bledy ,o ktorych mówisz wychodzą bardzo latwo przy szlifowaniu cylindrow na otworowkach, a honownica pomimo że wykańcza otwór nie zmienia osi. I piszę to tylko i wyłącznie by nie wprowadzać ludzi w błąd.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość