Junak M10 1964 Bartka

skavinsky
Posty: 363
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: Junak M10 1964 Bartka

Post autor: skavinsky » 2018-01-11, 12:23

po co CDI itp i inne wynalazki ? Kup wirnik neodymowy namagnesuj cewkę w Moto-Sokół albo kup gotowa od niego i iskra Cie zabije, mój jest wariat jeździłem kilkoma junakami i ten jest najmocniejszy ale uwaga....pali aż świece co chwile szukam takiej która sie nie przapali

halcik
Posty: 1293
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Junak M10 1964 Bartka

Post autor: halcik » 2018-01-11, 12:48

Cewki się nie magnesuje, coś pokręciłeś chyba. Stary wirnik owszem, ale pisałeś o neodymie. Podobno te wirniki można kupić o rożnej mocy i wtedy możemy stopniować iskrę.

cezary603
Posty: 89
Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
GG: 0
Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
Lokalizacja: mrągowo
Kontaktowanie:

Re: Junak M10 1964 Bartka

Post autor: cezary603 » 2018-01-13, 20:12

skavinsky pisze:
2018-01-11, 12:23
po co CDI itp i inne wynalazki ? Kup wirnik neodymowy namagnesuj cewkę w Moto-Sokół albo kup gotowa od niego i iskra Cie zabije, mój jest wariat jeździłem kilkoma junakami i ten jest najmocniejszy ale uwaga....pali aż świece co chwile szukam takiej która sie nie przapali
Trochę źle mnie zrozumiałeś , nie chodzi tu o cdi że to najlepsze i trzeba go montować , raczej chodziło o dokładność , powtarzalność , stabilność zapłonu . Iskrownik ori. też można wzmocnić np. wirnik na neodymach , iskra dużo mocniejsza to fakt jednak zapłon dalej jest obarczony dużym błędem , sprężynki i koła napędowe to zmora tych iskrowników ...A teraz coś o świecach , to ze masz duży potencjał iskry to dobrze i to nie iskra niszczy świece , jest dużo możliwości ale chyba najważniejsza to skład mieszanki .

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 975
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Junak M10 1964 Bartka

Post autor: Adam_Ga » 2018-01-16, 00:56

Jaki masz numer ramy jesli to nie tajemnica? Ostatnie dwie możesz wyixować.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 303
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Junak M10 1964 Bartka

Post autor: peper50 » 2018-01-16, 19:41

Adam_Ga pisze:
2018-01-16, 00:56
Jaki masz numer ramy jesli to nie tajemnica? Ostatnie dwie możesz wyixować.
O co chodzi z tym zasłanianiem numerów ramy? Często ludzie nie chcą podawać albo podają bez ostatnich cyfr.

Mój numer ramy: 87623

Co z tego można wyczytać?

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 975
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Junak M10 1964 Bartka

Post autor: Adam_Ga » 2018-01-16, 22:47

Pytałem z ciekawości, bo widziałem że szukasz lampy do przejściówki i myślałem ze masz rownież ramę tylko pomyliłeś sie w roczniku:)
Ma stronce junak riders po numerze ramy możesz sprawdzić dokładną specyfikacje fabryczną.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 303
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Junak M10 1964 Bartka

Post autor: peper50 » 2018-01-17, 01:00

U mnie już powinien być żółw ale bardziej podoba mi się wcześniejsza lampa dlatego szukam. Z czasem pewnie znajdę i żółwia.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość