WSK M06-Z5 wersja na Azerbejdżan !

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z5 wersja na Azerbejdżan !

Post autor: Wężu » 2009-12-09, 16:27

Sam widziałem jak ją wypakowywali na Balicach z samolotu transportującego banany z Konga!
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
GhostRider_WSK
Posty: 53
Rejestracja: 2009-03-26, 16:31
GG: 11129519
Lokalizacja: Suwałki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z5 wersja na Azerbejdżan !

Post autor: GhostRider_WSK » 2009-12-09, 21:13

A ja myślę, że Twoja Stara przyniosła ten mongolski wytwór za plerach z Wietnamu !!! Sam widziałem !!!
...Motocykl to nie wszystko liczy się pasja...

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z5 wersja na Azerbejdżan !

Post autor: KoSzU » 2009-12-09, 22:02

WSK pisze:Ta wsk naprawdę istnieje:
http://www.moto.allegro.pl/item84704263 ... _ural.html

Tylko ta wersja była eksportowana do CHRL do komunistycznej armii Mao Zetunga, (jak wiemy chińczycy są mali i dla nich stworzono limitowaną wersję mini w porozumieniu z władzami ZSRR), Połączenie trzech motocykli: Motorynki, M-72 oraz WSK 125 świetnie zdało egzamin pokonując strome góry w Tybeciea kierowcy-kamikaze chwalili sobie wytrzymałość i niezawodność tych maszyn, nie na darmo więźniowie z CHRL odwdzięczają się nam cieszącą się powodzeniem falą oryginalnych podróbek markowych podkoszulków oraz jakością bardzo trwałych i mocnych wałków napędowych i aluminiowych cylindrów do WSK i nie tylko!
Nie mylisz się!!!
Ta wersja była eksportowana do Affryki tak tak nie mylę się z Affryki przez dwa ff jak ferdek.
Jedyne co się zgadza to to że jest to połączenie Motorynki, M-72 oraz WSK 125 i że świetnie zdało egzamin. Motocykl ten był bardzo wydajny miał tuningowe dysze w gaźniku rozwiercane wiertłem widiowym M6 a za razem po tej operacji był bardzo oszczędny bo palił jedynie ok 100l na 100km dzięki czemu był tez nazywany "100 na 100" A jeździł prawie na wszystkim od uryny poczynając na wydzielinie z górnych dróg oddechowych kończąc. Bez problemu transportował do 10 spoconych murzynów na raz i zarazem przy pełnym obciążeniu zyskiwał chłodzenie "potem" co było bardzo nowatorskie w tamtych czasach! Motocykle te wytrzymywały do
1 000 000km przebiegu bez wymiany nawet kierowcy. Niestety do tej pory zachował się tylko jeden egzemplarz z powyższej aukcji To unikat bijcie się koledzy bo ja akurat teraz nie przy kasie :faint: Reszta egzemplarzy zamarzła na biegunie południowym gdy murzyni wybrali się na wycieczkę gdzie tankowali je lodem i śniegiem lecz do tych motocykli niestety brakowało świec żarowych by mogły jeździć na takim paliwie. Ten egzemplarz cudownie zachowany w wycieczce na biegun pomylił kierunki bo ktoś obrócił mu tarczę w kompasie i i trafił z powrotem do Świdnika :) :) Jestem bardzo zadowolony ze w końcu było jakieś podparcie fotkami tego egzemplarza i mogłem go spokojnie opisać jeśli jakieś pytania to pisać! :]
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości