bez magneta

Odpowiedz
Awatar użytkownika
ppaatt1995
Posty: 57
Rejestracja: 2009-12-07, 15:12
GG: 0
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

bez magneta

Post autor: ppaatt1995 » 2010-03-13, 10:03

http://www.youtube.com/watch?v=hqjFhwfk7Do nieżle sie wkręca ten simson,na samej krzywce ciekawe jak by sie wkrecała wsk 125?
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym ...

Żurek

Re: bez magneta

Post autor: Żurek » 2010-03-13, 11:04

http://www.youtube.com/watch?v=Sy99keZWb1I

tu jest jakiś parszuk ale chyba ostro do*** bo wkręca się tak samo jak B3 w oryginale :/

z tego co widać za późny zapłon bo szybko łapie koniec obrotów, no ale ciut szybciej schodzi ;)

Kermit

Re: bez magneta

Post autor: Kermit » 2010-03-13, 11:14

Wkreca się gorzej niż moja na normalnym magnecie a wyższe obroty to już tragedia. Jak bede miał jakieś koło do wyrzucenia to wypróbuje to i nagram filmik.

Awatar użytkownika
czochu
Posty: 119
Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
GG: 0
Lokalizacja: piaseczno
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: czochu » 2010-03-13, 16:04

w 3 bez magneta na samej krzywce wkręca się jak cross

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: Stary » 2010-03-13, 16:36

Też o tym kiedyś myślałem, ale to bezsens. Brak koła zamachowego na wale ostro da się odczuć zwłaszcza w terenie. Dlatego właśnie silniki w Gazeli czy S2 były dodatkowo obciążane.

Awatar użytkownika
ppaatt1995
Posty: 57
Rejestracja: 2009-12-07, 15:12
GG: 0
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: ppaatt1995 » 2010-03-13, 18:57

ale tak na samej krzywce długo sie nie pojezdzi bo niema ładowania AQ.
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym ...

Kermit

Re: bez magneta

Post autor: Kermit » 2010-03-13, 19:02

A gdzie tam 125 w teren. Z ciekawości po prostu chce sprawdzić bo na dłuższą metę to i tak nie da rady chyba że ktoś będzie woził aq w plecaku na plecach :P

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: z-tomek » 2010-03-13, 19:33

Zostawiacie krzywkę i przerywacz a reszta to patent rodem z junaka tzn alternator plus pasek no i oczywiście org dekiel trza dziurawić. Wtedy instalka 12v i 700W :evil:

Awatar użytkownika
czochu
Posty: 119
Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
GG: 0
Lokalizacja: piaseczno
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: czochu » 2010-03-13, 20:31

myslałem nad wsadzeniem alternatora ale szkoda mi było przerabiać wske, ale dla sprawdzenia wziołem aku i cewke butelkową 12v, załozyłem krzywkę zapłonowa po jakimś magnecie , odpaliłem ,aku był przywizany z tyłu na siedzeniu(aku od lublina) sory ze tak powiem ale XXXXX jak sie wkręcała , dostała duzo mocy , ale przyspieszała prawie jak 175 (oczywiście miała cylinder po 3 szlifie , kanały rozwiercone i wypolerowane):shock:

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: Brat » 2010-03-13, 22:45

nie wiem jak wueska i simsonek, ale miałem z kumplem komarka bez magneta( tak na próbę) był taki słaby że ledwo szło nim ruszyć z miejsca, po założeniu magneta, moc była na dobrym poziomie, wiec ewidętnie brakowało momentu, w wuesce i simsonku ten mały moment mógłby sprawiać pełny wał, albo wielkość sprzęgła, zaś w komarze to jak wiadomo przeciwwagi w kształcie grzybka i maluteńkie sprzęgło.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: Stary » 2010-03-14, 00:40

czochu pisze:myslałem nad wsadzeniem alternatora ale szkoda mi było przerabiać wske, ale dla sprawdzenia wziołem aku i cewke butelkową 12v, załozyłem krzywkę zapłonowa po jakimś magnecie , odpaliłem ,aku był przywizany z tyłu na siedzeniu(aku od lublina) sory ze tak powiem ale XXXX jak sie wkręcała , dostała duzo mocy , ale przyspieszała prawie jak 175 (oczywiście miała cylinder po 3 szlifie , kanały rozwiercone i wypolerowane):shock:
Przypuszczam, że do pierwszego wzniesienia ;-)

Awatar użytkownika
wueskajarka
Posty: 314
Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
GG: 5298596
Lokalizacja: G O R Z Ó W
Kontaktowanie:

Re: bez magneta

Post autor: wueskajarka » 2010-03-14, 10:30

Stary pisze:
czochu pisze:myslałem nad wsadzeniem alternatora ale szkoda mi było przerabiać wske, ale dla sprawdzenia wziołem aku i cewke butelkową 12v, załozyłem krzywkę zapłonowa po jakimś magnecie , odpaliłem ,aku był przywizany z tyłu na siedzeniu(aku od lublina) sory ze tak powiem ale XXXX jak sie wkręcała , dostała duzo mocy , ale przyspieszała prawie jak 175 (oczywiście miała cylinder po 3 szlifie , kanały rozwiercone i wypolerowane):shock:
Przypuszczam, że do pierwszego wzniesienia ;-)
Zdecydowanie tak, brak magneta to rozwiązanie dobre do kartingu - duże prędkości, brak górek i utwardzona nawierzchnia.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości