Strona 2 z 9
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-07-28, 13:57
autor: wskmaniak
Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-07-28, 19:39
autor: Alien
W otworach jest korek z wina (pełny, nie sklejka) na wcisk i z klejem. Całość zalana epoksydem i wyszlifowane do równa.
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-07-28, 23:07
autor: Stary
wskmaniak pisze:Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
Cóż, trzeba częściej przychodzić na spotkania Południowców, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o których nie mówi się na forach internetowych
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-07-28, 23:40
autor: Sebastian440
Stary pisze:wskmaniak pisze:Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
Cóż, trzeba częściej przychodzić na spotkania Południowców, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o których nie mówi się na forach internetowych
Zapraszam do Torunia. Tu dzieją się rzeczy, które nie śniły się Załęskiemu w Świdniku xD
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-07-29, 04:51
autor: Alien
Południe żyje swoim życiem
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-07-29, 09:57
autor: wskmaniak
Może kiedys. Panowie zapraszam na zawody motocrossowe 14 sierpnia
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-08-08, 23:16
autor: Marcin
Alien powiedz mi jaki kupiłes tłok jakąś zwyklizne czy coś lepszego
ten co masz na fotkach przed i po nałożeniu MoS2
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-08-09, 00:00
autor: Alien
Tłok jest gorzycki, bez szaleństw bo i nie ma po co w tym konkretnym silniku - nie jest on zbytnio wysilony. Luz w cylindrze na 0.06mm.
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-08-09, 09:41
autor: Sebastian440
Alien byłbym wdzięczny, gdybyś kiedyś podrzucił foto w/w tłoka po przejechaniu np. 2000 km.
Re: Stara, czarna i garbata.
: 2011-08-09, 13:21
autor: Alien
Jesli chodzi o stan powloki preciwtarciowej to w newralgicznych miejscach wizualnie jej nie bedzie - sprawdzone po niewielkich przebiegach na tloku Karola i moim. Idea dwusiarczku jest wypelnienie mikroporowatosci na powierzchni tloka wiec pomimo kiepskiego wygladu powloka nadal pracuje. Oczywiscie pod warunkiem ze plaszcz sie nie przytrze bo wtedy razem z drobinkami alu tracimy MoS2.
Re: Stara, czarna i garbata
: 2011-09-12, 23:23
autor: Sebastian440
Grzebałeś coś przy kanałach ? Gaźnik jaka średnica ?
Re: Stara, czarna i garbata
: 2011-09-13, 00:36
autor: Alien
Płuki trochę zryłem ale bez szaleństw, wydech solidnie bo trochę było tam garbów/kantów - okno podniesione troszke mniej niż 1mm. Na dolocie się najbardziej narobiłem bo orginalnie jest strasznie wąski , stanowczo za mały jak do takiego jebitnego okna. Teraz w połączeniu z pospawanym króćcem mam prostoliniową, jednostajną (delikatnie zwężającą się) średnice dolotu. Jako że wydechowe poszło do góry i króciec jak widać krótszy obroty rezonansowe też poszybowały w górę. Mi nie było dane potwierdzić tego w testach bo ciągle silnik stoi niedotarty, ale wujcio poszalał i ponoć jest 'ciekawie'
gaźnik fi30, na niedotartym dysza główna ~130, na dotartym sporo większa.
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-26, 02:47
autor: Alien
Mały update..
Z wizualnych rzeczy to moto dostał długo oczekiwaną stopke boczną i w końcu wygląda jak motocykl, a nie jak rower na grubych kołach
doszyły gumy wyciszające w głowicy i cylindrze i parę innych drobiazgów.
Aktualnie jeździ na pegazie + filtr z malucha ale już niedługo wróci keihin w nowej odsłonie z filtrem stożkowym
Royal Enfield się spalił więc póki co czekam na CDI z Wrocławia i będę kombinował dalej jak przewinę stator z Enfielda.
Zawieszenie przednie już chyba w wersji finalnej, do odpowietrzników hamulcowych dołożyłem kalamitke M10 i druciane prowadnice do rurek odpowietrzających + 10mm dystane do sprężyn. Olej wiadomo 3xtyle co w serwisówce i finalnie chodzi to zacnie.
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-29, 13:35
autor: Patyk
Ja u siebie wlałem po 150ml na lagę i jakoś wydaje mi się że jest za twardo jak na mój gust. Widzę że ze stopki centralnej całkiem zrezygnowałeś, tak? U mnie podstawka centralna po złożeniu opiera się o osłonę łańcucha, chyba mam złe podnużki tak jak savier twierdził. Twój sprzęt to już dopracowany w każdym calu, nieźle
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-29, 13:43
autor: wujcio
akurat ilość oleju nie ma tu znaczenia tylko jego gęstość.
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-29, 15:58
autor: Alien
Dopracowany, tylko czasem są jaja z prądami albo zapomnę sobie wlać paliwa do baku
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-29, 17:32
autor: wujcio
Alien pisze:Dopracowany, tylko czasem są jaja z prądami albo zapomnę sobie wlać paliwa do baku
Spoko Krzychu dopracujesz wszystko i będziemy śmigać
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-29, 17:59
autor: Savier
SZPARUNKU KRZYCHU
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-29, 18:46
autor: Alien
Szczerze mówiąc to już mi się nie chce...wole śmigać póki mogę niż tracić czas na nieistotne pierdoły.
Re: Stara, czarna i garbata
: 2012-04-29, 18:50
autor: Patyk
I ja przy pierwszym odpalaniu miałem już dość tej mojej Wuechy ( były myśli o tym żeby ją polać benzyną i podpalić z nerwów
) ale odstawiłem moto do garażu i na spokojnie już następnego dnia dopracowałem zapłon itd i zapaliła ładnie