WSK M06B3 Bąk 125

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-25, 16:13

Dodaje fotki zębatki
Zębatka była już robiona jeszcze za czasów dziadka prawdopodobnie ;p nity solidnie się trzymają :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2221
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Skinder » 2012-07-25, 16:40

O kur**, ale partyzantka. To przypadkiem od WFM nie jest zębatka ?

Kubek

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Kubek » 2012-07-25, 19:26

Robisz to na odwal się czy chcesz mieć dobry motocykl ?
Oszczędzasz pieniądze?
Lepiej poradź się nas przeanalizuj co chcesz zrobić bo jakoś chaotycznie to robisz :razz:

Pomyśl nad szkiełkowaniem bębnów i silnika. :roll:

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Łukasz S. » 2012-07-26, 09:44

piotrBe pisze:
Savier pisze:Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.
Ok rozumiem, silnik na dotarciu więc w piec nie dajesz to i się jeszcze proszek trzyma po takim przebiegu :P

A ktoś kto proszkował wydech i dzień w dzień robi minimum 30 km ;)

z tego co pamiętam już ok 80km po odmalowaniu zaczął zmieniać swoją barwę, nie wiem ile trzeba by tego nałożyć by się trzymało.
Po kolejnych 500km robi się tak jak na foto i jakoś się zatrzymało odbarwianie, a obecnie już za sobą w tym sezonie 3000 km :roll:
Ja na proszkowo pomalowanych wydechu zrobiłem conajmniej 500km i jest idealnie tak jak było
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-26, 15:31

przeciez zebatka jest dobra to po co mam wymieniać?
bebny mam wypolerowane a kapy od silnika tez beda
reszta wyczyszczona

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2221
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Skinder » 2012-07-26, 16:48

Bo wygląda jak gówno ?

Awatar użytkownika
ziolas94
Posty: 88
Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750
Lokalizacja: Koronowo(CBY)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: ziolas94 » 2012-07-26, 19:55

Moim zdaniem jak robisz renowację i powracasz do oryginały z Bąkiem to powinieneś robić to dokładniej, przykładem pięknej renowacji może być Lelek Saviera, ja wiem że to koszty i nakład pracy. Przy typowo budżetowych projektach gdzie celem jest np. doprowadzenie tylko do stanu jeżdżącego tego typu zębatką by uszła, ale jeżeli ty chcesz zrobić renowację wypadałoby się bardziej przyłożyć robić to powiedzmy rok dłużej ale raz a konkretnie. Wiem po sobie że takie rozwiązana może i działają ale przy złożonym motocyklu na koniec czegoś brakuje na pierwszy rzut oka niby OK ale jak się przyjrzysz to jednak nie. Nie chce żeby było że hejtuje czy coś wyraziłem swoją opinię, wydaje mi się że w sposób kulturalny.


Kurde moje przemyślenia Skinder zawarł w jednym zdaniu, dobitnym ale może to lepiej dotrze do Ciebie.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-28, 15:19

ja robię dokładną renowacje a zębatkę będę miał inna...


W końcu przysłali kierownice :D

zobaczymy jak będzie wyglądać po wyczyszczeniu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-07, 20:50

Pytanie:

Jaka powinna być zębatka wraz z zabierakiem do bąk? prosze o jakies foto a moze ktoś ma mi chce sprzedać?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1774
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Szczepan » 2012-08-07, 20:54

Taki tzw. "stalowy"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-07, 21:04

Dzięki
Musze zobaczyć jutro bo wiem ze mam jeszcze jedna zębatkę może coś się uda wykombinować 8-)

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-12, 16:17

Dzisiaj rozebrałem amortyzatory tylne żeby je zregenerować i po odkręceniu jest takie coś
i co dalej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: iron_bird » 2012-08-12, 23:16

Dalej to musisz to wyciagnac ;) pociagnij mocniej i powinno wyjsc. Rozbierz calosc, wyczysc ze starego oleju, wlej 90ml oleju(orginalnie hipol, ja wlalem 15w40 i nie narzekam) i zloz.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-13, 11:26

Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-13, 14:35

nawet nie idzie wyszarpnąć... nie wiem co jest grane...

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: iron_bird » 2012-08-13, 19:47

hmm u mnie poza problemem z odkreceniem nakretki poszlo gladko. Moze wkrec ja za sztyce w imadlo i sprobuj pociagnac za amorka?
tak to wyglada po rozebraniu :
11111111111.jpg
znalazlem jeszcze jedno :
222.jpg
btw. gdzie mieszkasz w wielkopolsce?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: chomik » 2012-08-13, 21:10

iron_bird pisze:orginalnie hipol,
Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'a ;)

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: iron_bird » 2012-08-13, 23:42

chomik pisze:
iron_bird pisze:orginalnie hipol,
Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'a ;)
Mozliwe, tak czy siak - i to i to do dupy :-D

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-14, 10:18

dzisiaj się za to zabiorę;p to jaki lać w końcu olej ?

Kubek

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Kubek » 2012-08-14, 11:25

mistrzunioss pisze:Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?
jest tam taki pierścionek jak na tłoku którego łatwo nie dostaniesz i przeważnie jest pęknięty. Są też uszczelki których nie dokupisz... czyli musisz tylko zmienić olej, ew. dotoczyć pierścień, zgadza się? :-D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości