Mały update:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45a ... 9f3c8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed1 ... 53315.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b9 ... bb182.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/258 ... 4bdba.html
Co trzeba zrobić jeszcze:
- siedzenia - muszę pospawać podstawę i oddać go do tapicera.
- Kranik trzeba zregenerować bo coś się leje
- muszę dokończyć instalację bo brakło mi czasu
- trzeba założyć i podłączyć kierunkowskazy
- przełożyć ramkę reflektora
- oddać do przemalowania lampę na kolor pomarańczowy
- przykleić emblematy gumy i krawat na bak
- założyć napis 175 na boczek
- kupić linkę do prędkościomierza od KOS'a
- sprawdzić sygnał dźwiękowy bo po rozbieraniu i malowaniu coś się stało i nie dzwoni ;/
- trzeba założyć inne cięgno tylnego hamulca bo dorobiłem nowe ale za krótkie
bo okazało się że stare już było krótkie a po wymianie okładzin wszystko się skróciło i brakuje gwintu ;/
- muszę wypolerować manetki i dźwignie hamulca i sprzęgła wraz z rączkami.
- będę próbował zrobić moduł zapłonowy jeśli wszystko będzie dobrze chodziło.
Co zrobiłem:
- praktycznie wszystko zostało zregenerowane, hamulce z nowymi okładzinami z tyłu
- Instalacja elektryczna cała nowa (12V) z dodatkowym kablem z masą, każda końcówka konektora zaciśnięta specjalnymi szczypcami i dodatkowo zalutowana rurki wszystkie oryginalne na łączeniach (bo parę było pękniętych musiałem zastosować rurki termokurczliwe)
- nowe opony (przednia nie jest pierwszej nowości bo to jakaś od MZ 150 18" x 2,75 tył nowa 18"x 3.5)
- zregenerowałem ślimak prędkościomierza
- specjalne podstawki pod prostownik i przerywacz kierunkowskazów (jak ktoś będzie chciał to mogę podesłać fotki
- i wiele innych rzeczy których nie widać a są
- szczęki w tylnym bębnie naklejone i podstawione zostały blaszki które zmniejszają luz między bębnem i szczęką (teraz tylko lekko się naciśnie i koło hamuje na ostro oczywiście to się dotrze)
- przednie koło od kosa miało idealne okładziny więc ich nie wymieniałem.
- przewierciłem nowe otwory w kierownicy (brakowało otworu na ssanie i na przełącznik świateł) były w bardzo dziwnych miejscach... przesunięcie jest o jakieś 2 cm
- kolanko zostało osadzone w cylindrze na sznurku wysokotemperaturowym i silikonie na łączeniu kolanka i tłumika nałożyłem trochę silikonu i na górę owinąłem folią aluminiową do uszczelniania tłumików samochodowych a na to zacisk z tym samym sznurkiem odpornym na wysoką temperaturę w środku.
- platynki wypiłowane że praktycznie brak wżerów nie chciałem stosować innych bo te akurat są ok
Motor został odpalony na krótkiej i tymczasowej instalacji z aq i nawet chodzi pięknie ale jeszcze nie jeździłem może w przyszłym tyg to mi się uda.
Lepsze fotki będą w przyszłym tygodniu jak wyprowadzę maszynę na polko i przy świetle słońca zrobię zdjęcia bo te w garażu wyszły marnie