JueS: Sokół 600
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Karygodnym jest brak tematu o SKMie. Zgodnie z regulaminem za takie zachowanie grozi ban.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Będzie, będzie szybciej niż myślisz
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Co do silentblocków może warto udać się do speców od offroadu? dlaczego tak sądze? kolega z forum MB na którym przebywam dorabiał tuleję mocowania amora tył, dorobili mu to z polireutanu ale miękiego jakiego mieli o parametrach gumy w zasadzie zapłacił 20zł od sztuki, jak chcesz postaram się ogarnąć namiar,
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Jues, powiedz tylko słowo a wstawię Ci trochę zdjęć Sokoła 600 z mojego muzeum ze Szczecina Dzisiaj byłem i sobie przypomniałem, że masz takowego więc porobiłem dużo zdjęć takich z bliska na poszczególne detale, łączenia i części może Ci się przydadzą
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Po co pytasz Nie lepiej od razu wrzucić zdjęcia lub link do galerii tutaj lub zrobić nowy temat Przecież to jasne, że każdy by chciał zobaczyć i chyba po to jest to forum żeby się takimi rzeczami dzielić z innymiTomekk pisze:Jues, powiedz tylko słowo a wstawię Ci trochę zdjęć Sokoła 600 z mojego muzeum ze Szczecina Dzisiaj byłem i sobie przypomniałem, że masz takowego więc porobiłem dużo zdjęć takich z bliska na poszczególne detale, łączenia i części może Ci się przydadzą
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Johnny pisze:Po co pytasz Nie lepiej od razu wrzucić zdjęcia lub link do galerii tutaj lub zrobić nowy temat Przecież to jasne, że każdy by chciał zobaczyć i chyba po to jest to forum żeby się takimi rzeczami dzielić z innymiTomekk pisze:Jues, powiedz tylko słowo a wstawię Ci trochę zdjęć Sokoła 600 z mojego muzeum ze Szczecina Dzisiaj byłem i sobie przypomniałem, że masz takowego więc porobiłem dużo zdjęć takich z bliska na poszczególne detale, łączenia i części może Ci się przydadzą
Szczerze mówiąc, to to było pytanie retoryczne z mojej strony, zaraz skończą mi się wgrywać zdjęcia na kompa to wrzucę
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Uwaga, dodaję trochę zdjęć Sokoła 600 z Muzeum techniki w Szczecinie, w razie "wu" posiadam te zdjęcia w większej rozdzielczości i lepszej jakości, zmniejszyłem je na potrzeby portalu Z dedykacją dla Juesa i jego Sokoła!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
@ ziolas94: zależy mi na tym by silentblocki były dorobione na miarę, dlatego toczymy tuleje. Co do wypełnienia tworzywem to w Poznaniu mamy kilka dobrych firm co potrafią to zrobić od ręki. Mam nadzieję, że uda się w najbliższym czasie dorbić takie tulejki dystansujące wewnątrz właściwych tulei silentblocku tak by wszystko było symetryczne i gotowe do zalania.
Jak możesz zapytać dokładnie jaki to był materiał u Twojego kolegi to będę wdzięczny.
@Tomekk: wielkie dzięki za poglądowe zdjęcia!! Na pewno są dobry źródłem do porównań. Co mnie interesuje to nr ramy (powinna być na ramie pod siodłem kierowcy) -S600 wychodziły w różnych konfiguracjach w zależności od roku produkcji. Na podstawie nr ramy może się sugerować co do okresu produkcji.
Z elementów jakie mi brakują to jest dźwigienka odprężnika, tylko nie ta na kierownicy a ta co jest przymocowana do boku cylindra na wysokości dekielka od zaworów. Jeśli masz jakieś zdjęcia tych szczegółów to chętnie skorzystam.
Generalnie jak macie zdjęcia Sokoła 600: obecne, z epoki czy jakiekolwiek inne to śmiało wklejajcie.
Ten temat powstał również po to by przybliżyć Wam motoryzację z epoki 2RP.
Pozdrawiam!
Piotr
Jak możesz zapytać dokładnie jaki to był materiał u Twojego kolegi to będę wdzięczny.
@Tomekk: wielkie dzięki za poglądowe zdjęcia!! Na pewno są dobry źródłem do porównań. Co mnie interesuje to nr ramy (powinna być na ramie pod siodłem kierowcy) -S600 wychodziły w różnych konfiguracjach w zależności od roku produkcji. Na podstawie nr ramy może się sugerować co do okresu produkcji.
Z elementów jakie mi brakują to jest dźwigienka odprężnika, tylko nie ta na kierownicy a ta co jest przymocowana do boku cylindra na wysokości dekielka od zaworów. Jeśli masz jakieś zdjęcia tych szczegółów to chętnie skorzystam.
Generalnie jak macie zdjęcia Sokoła 600: obecne, z epoki czy jakiekolwiek inne to śmiało wklejajcie.
Ten temat powstał również po to by przybliżyć Wam motoryzację z epoki 2RP.
Pozdrawiam!
Piotr
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Jaki dokładnie to sam nie wie (tak wynika z jego postu na forum MB) z tego co napisał miękki rodzaj polireutanu,
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Hej!
Czas na kolejny update, tym razem z lipca i sierpnia:
właściwie cały lipiec i sierpień minął pod znakiem wyścigów i SKMa ale o tym możecie poczytać więcej tutaj:
viewtopic.php?f=73&t=15769&start=20
ale to nie wszystko co się działo w tym czasie w Puszczy równolegle cały czas działaliśmy przy Sokole...
Ostatecznie zamówiliśmy nowe gotowe silent blocki i odpowiednio dotoczyliśmy pod wymiar mocowania w silniku. Potem to już poszły do ocynku i tak oto silnik można było zamocować w ramie: dalej trzeba było dorobić od nowa dźwignię odprężnik oraz jej mocowanie, bardzo przydatne okazały się zdjęcia jakie wkleił Tomekk, potem chromowanie i efekt: na tym zdjęciu widać też świeżo dorobiony korek wlewu oleju i mocowanie magdyna: co więcej z nowości.. są też nowo dorobione na wymiar linki (odprężnik, gaz i sprzęgło) i zamontowany gaźnik AMAL: kierownica wzbogaciła się o rolgaz: koła sprawdziliśmy, hamulce również, generalnie jest OK. Doszedł łańcuch, pasuje idealnie od Junaka Silnik jest zalany olejem. Do odpalenia brakuje tylko magdyna. Właśnie... z magdynem to mamy mały problem bo już od półtorej miesiąca jest sprawdzane przez różnych speców. W każdym razie jest nadzieja, że w przyszłym tygodniu będzie już z powrotem.
Jak część z Was wie w tym roku zrobionym motocyklom robimy sesje zdjęciowe. Cel jest by na 2014 wydać kalendarz z WSKami! jak się Wam podobały zdjęcia Lelka to nie będziecie zawiedzeni, link do sesji zimowej tutaj: viewtopic.php?f=120&t=9319&start=80#p542079
Plan jest taki by było 12 motocykli WSK w różnych porach roku: modele na zimę, wiosnę i lato już mamy. Brakuje jeszcze zdjęć na jesień i z tego powodu trafiło kilka motocykli na warsztat w celu poprawienia wyglądu:
S2: trzeba poprawić lakier na boczkach i błotnikach.. ewentualnie bak też. tutaj jest jeszcze zdjęcie przed piaskowaniem:
viewtopic.php?f=9&t=4324#p468728
Perkoz: tak samo lakier na boczkach i błotnikach plus nowy bak zgodny ze specyfikacją oraz osprzęt kierownicy: i link do zdjęcia przed rozebraniem:
viewtopic.php?f=9&t=4095#p468729
WSK M06 z nr ramy 27xx z pierwszej serii(?)
generalnie motocykl bardzo ładnie zachowany jak na prawie 60latka aktualnie uzupełniamy braki. Lakier zostaje oryginalny jak również osprzęt. Będziemy mieli z nim dużo kombinowania by ostateczny efekt ładnie się komponował w całości. Będziemy musieli odpowiednio postarzyć nowe elementy.. jeszcze o tym musimy pomyśleć jak to najlepiej zrobić. Ten motocykl ma wiele smaczków: bardzo ładnie zachowała się oryginalna instalacja wraz "koralikami" w lampie: I jeszcze jeden motocykl szykujemy na kalendarz ale to będzie niespodzianka
a tu zdjęcie z sesji letniej: Także czas leci szybko, pracy dużo a terminy gonią.
Dodatkowo na warsztacie stoi SHL M04 Pawła z Mosiny, którą robimy po godzinach. Moto chodzi jakiś czas (5-30 minut) po czym gaśnie, świeca czarna. Mieliśmy już parę podejść,do gaźnika i zapłonu, efekt był lepszy ale nadal pojawia się ten sam problem. Kupiliśmy nowe dysze jak nam się wydawało o mniejszej średnicy ale na miejscu wyszło, że są różne oznaczenia i w efekcie rozmiarówka jaką teraz mamy i tak jest za duża. W Najbliższym podejściu z nowymi dyszami mam nadzieję, że problem zniknie.
Cóż więcej.. obecny warsztat powoli nie spełnia naszych potrzeb, Mimo tego, że powstała ślusarnia gdzie robimy całą brudną robotę jak szlifowanie, spawanie czy mycie. To nie mamy miejsca na porządną tokarkę czy frezarkę... Zapadła decyzja, że powstanie nowy, większy warsztat poświęcony naszemu hobby, konstrukcja jest zrobiona, czekamy za płytą warstwową: uff to chyba wszystko
Czas na kolejny update, tym razem z lipca i sierpnia:
właściwie cały lipiec i sierpień minął pod znakiem wyścigów i SKMa ale o tym możecie poczytać więcej tutaj:
viewtopic.php?f=73&t=15769&start=20
ale to nie wszystko co się działo w tym czasie w Puszczy równolegle cały czas działaliśmy przy Sokole...
Ostatecznie zamówiliśmy nowe gotowe silent blocki i odpowiednio dotoczyliśmy pod wymiar mocowania w silniku. Potem to już poszły do ocynku i tak oto silnik można było zamocować w ramie: dalej trzeba było dorobić od nowa dźwignię odprężnik oraz jej mocowanie, bardzo przydatne okazały się zdjęcia jakie wkleił Tomekk, potem chromowanie i efekt: na tym zdjęciu widać też świeżo dorobiony korek wlewu oleju i mocowanie magdyna: co więcej z nowości.. są też nowo dorobione na wymiar linki (odprężnik, gaz i sprzęgło) i zamontowany gaźnik AMAL: kierownica wzbogaciła się o rolgaz: koła sprawdziliśmy, hamulce również, generalnie jest OK. Doszedł łańcuch, pasuje idealnie od Junaka Silnik jest zalany olejem. Do odpalenia brakuje tylko magdyna. Właśnie... z magdynem to mamy mały problem bo już od półtorej miesiąca jest sprawdzane przez różnych speców. W każdym razie jest nadzieja, że w przyszłym tygodniu będzie już z powrotem.
Jak część z Was wie w tym roku zrobionym motocyklom robimy sesje zdjęciowe. Cel jest by na 2014 wydać kalendarz z WSKami! jak się Wam podobały zdjęcia Lelka to nie będziecie zawiedzeni, link do sesji zimowej tutaj: viewtopic.php?f=120&t=9319&start=80#p542079
Plan jest taki by było 12 motocykli WSK w różnych porach roku: modele na zimę, wiosnę i lato już mamy. Brakuje jeszcze zdjęć na jesień i z tego powodu trafiło kilka motocykli na warsztat w celu poprawienia wyglądu:
S2: trzeba poprawić lakier na boczkach i błotnikach.. ewentualnie bak też. tutaj jest jeszcze zdjęcie przed piaskowaniem:
viewtopic.php?f=9&t=4324#p468728
Perkoz: tak samo lakier na boczkach i błotnikach plus nowy bak zgodny ze specyfikacją oraz osprzęt kierownicy: i link do zdjęcia przed rozebraniem:
viewtopic.php?f=9&t=4095#p468729
WSK M06 z nr ramy 27xx z pierwszej serii(?)
generalnie motocykl bardzo ładnie zachowany jak na prawie 60latka aktualnie uzupełniamy braki. Lakier zostaje oryginalny jak również osprzęt. Będziemy mieli z nim dużo kombinowania by ostateczny efekt ładnie się komponował w całości. Będziemy musieli odpowiednio postarzyć nowe elementy.. jeszcze o tym musimy pomyśleć jak to najlepiej zrobić. Ten motocykl ma wiele smaczków: bardzo ładnie zachowała się oryginalna instalacja wraz "koralikami" w lampie: I jeszcze jeden motocykl szykujemy na kalendarz ale to będzie niespodzianka
a tu zdjęcie z sesji letniej: Także czas leci szybko, pracy dużo a terminy gonią.
Dodatkowo na warsztacie stoi SHL M04 Pawła z Mosiny, którą robimy po godzinach. Moto chodzi jakiś czas (5-30 minut) po czym gaśnie, świeca czarna. Mieliśmy już parę podejść,do gaźnika i zapłonu, efekt był lepszy ale nadal pojawia się ten sam problem. Kupiliśmy nowe dysze jak nam się wydawało o mniejszej średnicy ale na miejscu wyszło, że są różne oznaczenia i w efekcie rozmiarówka jaką teraz mamy i tak jest za duża. W Najbliższym podejściu z nowymi dyszami mam nadzieję, że problem zniknie.
Cóż więcej.. obecny warsztat powoli nie spełnia naszych potrzeb, Mimo tego, że powstała ślusarnia gdzie robimy całą brudną robotę jak szlifowanie, spawanie czy mycie. To nie mamy miejsca na porządną tokarkę czy frezarkę... Zapadła decyzja, że powstanie nowy, większy warsztat poświęcony naszemu hobby, konstrukcja jest zrobiona, czekamy za płytą warstwową: uff to chyba wszystko
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- KonradWSK
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-06-21, 21:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '80
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Nie marze nawet o takiej kolekcji i środkach do działania... Chciałbym mieć takiego sąsiada i pomagać mu przy motorkach. Czekam na kolejnego upa! Pozdrawiam
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
JueS, miło mi słyszeć, że przydały się moje zdjęcia, jeżeli będziesz czegoś jeszcze potrzebował to pisz a postaram się coś z tym zrobić
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
W końcu doszło magdyno, jest już zamontowane. Instalacja elektryczna też zrobiona. Iskra jest
Brakuje tylko dorobić miedziany przewód paliwowy i można odpalać
drugi Dudek jest już na ukończeniu: stay tuned
Brakuje tylko dorobić miedziany przewód paliwowy i można odpalać
drugi Dudek jest już na ukończeniu: stay tuned
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Mogie więcej zdjęć Mikrego na bing17@o2.pl ?
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Mikrus w swoim czasie też doczeka się odświeżenia, może w międzyczasie znajdę jakieś zdjęcia to podeśle.
A tu fotka z kolejnej sesji
Edit: 19.09.2013 21:30
Odpalił! i śmiga
http://www.youtube.com/watch?v=YMKcuy1m ... e=youtu.be
CDN
A tu fotka z kolejnej sesji
Edit: 19.09.2013 21:30
Odpalił! i śmiga
http://www.youtube.com/watch?v=YMKcuy1m ... e=youtu.be
CDN
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Ohoho ale mnie ominęło
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Jeszcze jest wiele do poprawienia ale najważniejsze, że chodzi.
http://www.youtube.com/watch?v=SqLHgy829Ok
i jeszcze filmik jak jeździ
http://www.youtube.com/watch?v=Oe1JByqfirY
http://www.youtube.com/watch?v=SqLHgy829Ok
i jeszcze filmik jak jeździ
http://www.youtube.com/watch?v=Oe1JByqfirY
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
winszuję
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Żeby ktoś sobie nie pomyślał, że u nas się nic nie dzieje to czas na kolejny up
Zacznijmy od Sokoła, po kilku jazdach testowych trzeba było wprowadzić kilka poprawek. Głównym mankamentem było sprzęgło, po prostu do końca nie wysprzeglało oraz masywny wyciek oleju przez regulacje napięcia linki sprzęgła. Dlatego cała lewa strona została rozebrana: Przy okazji postanowiliśmy wymienić wałek startera, ponieważ zęby na oryginale były już mocno zużyte i tylko by niszczył się na nich kopnik. Akurat na allegro była replika, porównywalnie oba elementy są prawie identyczne. Jedna różnica: w replice nie było gwintu na śrubę dociskającą dlatego musieliśmy rozhartować wałek, nagwintować i ponownie zahartować. A tak wygląda już na gotowe, na tym zdjęciu też dobrze widać jak poprzedni wałek był mocno wyrobiony. i sam półksiężyc W kolejny rzucie zajęliśmy się kopnikiem, trzeba było odtworzyć elementy mocowania dźwigni tak by ten element ruchomy składał się z oporem, by po odpaleniu silnika nie latał luźno. jeszcze raz przejrzeliśmy mechanizm wysprzeglający i już po złożeniu: A na deser kilka ukończonych projektów:
2 DUDKI jeden z początku produkcji i drugi z końca FSO Syrena 102
Zacznijmy od Sokoła, po kilku jazdach testowych trzeba było wprowadzić kilka poprawek. Głównym mankamentem było sprzęgło, po prostu do końca nie wysprzeglało oraz masywny wyciek oleju przez regulacje napięcia linki sprzęgła. Dlatego cała lewa strona została rozebrana: Przy okazji postanowiliśmy wymienić wałek startera, ponieważ zęby na oryginale były już mocno zużyte i tylko by niszczył się na nich kopnik. Akurat na allegro była replika, porównywalnie oba elementy są prawie identyczne. Jedna różnica: w replice nie było gwintu na śrubę dociskającą dlatego musieliśmy rozhartować wałek, nagwintować i ponownie zahartować. A tak wygląda już na gotowe, na tym zdjęciu też dobrze widać jak poprzedni wałek był mocno wyrobiony. i sam półksiężyc W kolejny rzucie zajęliśmy się kopnikiem, trzeba było odtworzyć elementy mocowania dźwigni tak by ten element ruchomy składał się z oporem, by po odpaleniu silnika nie latał luźno. jeszcze raz przejrzeliśmy mechanizm wysprzeglający i już po złożeniu: A na deser kilka ukończonych projektów:
2 DUDKI jeden z początku produkcji i drugi z końca FSO Syrena 102
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości