WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
piotreks
Posty: 18
Rejestracja: 2012-04-10, 14:04
GG: 9129532
Moje maszyny: wsk125, simson sr50
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: piotreks » 2013-05-23, 23:52

Witam, ile wyszło za chromowanie?

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-05-25, 08:37

Części wysyłałem do Lublina bardzo dobry kontakt i robota pierwsza klasa, namiar z naszego forum taniesrebrzenie@o2.pl kontakt emailem. Koszty bez wysyłki 320zł za wszystko.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

BizonekM06
Posty: 176
Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
GG: 0
Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: BizonekM06 » 2013-05-25, 09:39

Tak czytam i zliczam koszty, wychodzi niezła skarbonka.
Co planujesz z ewentualną rejestracją ?
Generalnie spory kawał dobrej roboty :-) tylko ja wolałbym lakier wisienkę ;-)
może dlatego że sam mam czarną Z-kę.

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-05-25, 23:23

Wisienka z kremowym bakiem to może kiedyś będzie Z1 lub 150 :-D Skarbonka jest przeogromna i bez dna. Co do rejestracji to planuje na zabytek,jak już ją skończę, a to potrwa....
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Łukasz S. » 2013-05-27, 11:50

Co z chromami z tigera, bo nic się nie chwalisz :?: :-)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-05-27, 20:09

Mam, rewelacyjne wykonanie ale nie mam kiedy zrobić zdjęć,ciągle pogoda do bani albo brak czasu.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-07-07, 10:15

Po wielu tygodniach udało mi się zrobić zdjęcia chromów, zdjęcia są jednak kiepskie a u mnie chroniczny brak czasu w pogoda prawie cały czas do bani.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: AudioBas » 2013-07-07, 10:22

Gdzie robiłeś chrom?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-07-07, 10:45

Tiger chrom
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
brendi10
Posty: 167
Rejestracja: 2012-08-18, 17:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson s51
, Junak, wsk M06 b1 remont
Lokalizacja: Krosno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: brendi10 » 2013-07-07, 10:46

Wyszło bardzo ładnie :D
viewtopic.php?f=70&t=13002 - remont mojej wsk

Awatar użytkownika
T3rroR
Posty: 60
Rejestracja: 2012-12-11, 14:24
GG: 0
Moje maszyny: Komar 2320 '69
WSK 175 '83
WSK 175 '74
WSK 125 '76
Lokalizacja: Toszek
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: T3rroR » 2013-07-14, 10:53

Wyszły znakomicie ... :shock:
Kupie części do Hondy CB 500 Twin

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-07-18, 17:11

Powoli usiłuje coś poskładać, padło na tylne amory i zaraz pojawił się problem. Wiadomo jaki,rozłożyć to jedno a poskładać to drugie ;D
Mam do was ogromną prośbę o pomoc. W którym miejscu ma być "ten gumowy pierścień leżący koło uszczelki ze sprężyną?
1.jpg
Tak jak na tym zdjęciu czy nad tym aluminiowy elementem?
3.jpg
Tutaj ogólny wygląd elementów:
4.jpg
Po części korzystałem z tego schematu ale to są amory z nowszych wersji i część elementów jest innych np gumowe odboje u góry no chyba,że u mnie też powinny być choć nie przypominam sobie ;(
2.jpg
Proszę pomóżcie ewentualnie jakby ktoś wrzucił fotkę jak to ma wyglądać.
Z góry dziękuję za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: gert » 2013-07-31, 17:20

Czy fotka cos pomoze?

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-07-31, 23:41

Podeślij jeśli coś masz. Wczoraj widziałem schemat amorów z WFM -"starszy typ" i to są chyba te amory. Wizualnie z zewnątrz nie ma różnicy między tymi a np z B1.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2013-11-13, 00:08

Powoli prace posuwają się na przód, tak mniej więcej wygląda to na dzień dzisiejszy. Większość rzeczy jest przymocowana tymczasowo, do przymiarki. Silnik długo poszukiwany będzie zamontowany do kolejnego mojego projektu :-D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-01-06, 22:03

Kolejna część układanki, zabierak. Udało mi się zdobyć oryginalną zębatkę niestety była pokryta rdzą. Po ocynku wygląda jako tako. Postanowiłem nie nitować zębatki tak jak to było w oryginale ale skręcić na śrubach, czas pokaże czy to dobre rozwiązanie. Rzecz która mnie niezmiernie cieszy to podwójna ośka,łączona stosowana w tym modelu, na zdjęciu dłuższa część jeszcze bez ocynku.
2.jpg
1.jpg
3.jpg
Zakupiłem też brakujące mi śruby do korków lag przedniego zawieszenia z nierdzewki i delikatnie je wypolerowałem, na zdjęciu wraz ze śrubami mocującymi silnik.
8.jpg
Przygotowuje także pozostałe elementy do chromowania
4.jpg
5.jpg
9.jpg
10.jpg
cdn...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
MajkelCIN
Posty: 455
Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.?
Lokalizacja: Cinowo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: MajkelCIN » 2014-01-06, 22:32

Jak dałeś śruby o odpowiedniej twardości i na klej, to nie ma prawa się nic stać.

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-01-07, 09:01

Twardość śrub raczej normalna, skręcone zwykłą nakrętką i kontra samochamowalną, czas pokarze.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
MajkelCIN
Posty: 455
Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.?
Lokalizacja: Cinowo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: MajkelCIN » 2014-01-07, 11:27

IMHO na wkrętak krzyżakowy śruby raczej nie są specjalnie twarde- mała wartość dokręcania w Niutonach.

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-01-12, 11:36

Wczoraj udało się rozebrać i wyczyścić stacyjkę. Pochodzi z tego motocykla i chciałbym ją zatrzymać, początkowo miałem kupić nową.
a.jpg
Po oczyszczeniu część elementów będzie ocynkowanych.
b.jpg
Bardzo pożyteczna rzecz przy takich drobiazgach, miseczka magnetyczna:
c.jpg
Tutaj mam do was pytanie czy ten papierowy element zaznaczony na zdjęciu znajduje się tu oryginalnie?
Z góry dziękuję za odpowiedz.
d.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości