WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- zubr9471
- Posty: 1112
- Rejestracja: 2011-05-01, 15:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, 175
WFM
Junak
Romet
Jawa 250
SHL 175, 150
Iż
H-D - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
oryginalne na pewno sie rozwarstwiały, więc były to sklejki. A czy ta z alegro ma taki sam kształt jak oryginał ?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tak,pasuje idealnie i jest dobrze wykonana.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam, po długiej przerwie. Powoli zbieram siły i chęci do dokończenia WSK-i. Mam do Was pytanie dotyczące wydechu jaki powinien być w tym modelu. Wiadomo,że chromowany ale czy tłumik na obejmie czy ze stałym, wspawanym mocowaniem tłumika do ramy? Tłumik ma być z gwintem czy bez? Zakup planuje u pana Grzegorza Hartmanna czy polecacie jakieś inne źródło? Z góry dziękuję za pomoc.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- krzysiek200
- Posty: 885
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Moja Z2 z 61 roku ma tlumik bez gwintu na duzej obejmie oczywiscie wszystko w chromie. Hartmana polecam.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
To w jakich modelach i w jakich latach były tłumiki z gwintem? Do jakiego modelu jest tłumik z spawanym mocowaniem na stałe?
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- zubr9471
- Posty: 1112
- Rejestracja: 2011-05-01, 15:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, 175
WFM
Junak
Romet
Jawa 250
SHL 175, 150
Iż
H-D - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Coś mi sie wydaje że najpierw były obejmy potem gwint i na końcu znowu obejmy w produkcji. W modelu 64 był już na pewno gwint a w ostatnich Z2 z 64 mam gwint a w L z 62 mam obejme. Wydaje mi się również, że nowy tłumik cygaro wprowadzony najprawdopodobniej wraz z nowym silnikiem o zwiększonej mocy (klasyczny wueskowy cylinder i głowica w miejsce głowicy skośnej) w roku 59 był dłuższy od starego (rybka). Dlatego posiadał przyspawany płaskownik, który kompensował to wydłużenie i sięgał do otworu w ramie. Potem zmieniono ramę w miejscu mocowania tłumika dodano długi wąs i wtedy płaskownik na tłumiku był już niepotrzebny i zastąpiono go opaską.
U ciebie widać właśnie ten wąs, a więc tłumik musi być bez płaskownnika i przypuszczam że również bez gwintu.
U ciebie widać właśnie ten wąs, a więc tłumik musi być bez płaskownnika i przypuszczam że również bez gwintu.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam.
Generalnie ogromnego postępu prac nie ma ale coś znów udało się zrobić to pokażę. Generalnie najważniejsza rzecz to nowy dom dla WSKi i mojej rodziny, awansowała "na pokoje" choć do graciarni albo bajzelpokoju zależnie od rejonu kraju. Motor na chwilę obecną w większości rzeczy poskładany w całość. Co chwila pojawia się problem z pasowaniem poszczególnych elementów. Jest to niestety moja wina - motor jest zlepkiem części z różnych egzemplarzy. Poszczególne części nie zostały spasowane przed malowaniem i teraz nie jest łatwo.
Udało się dokupić trochę nowych drobiazgów, rzeczy z nierdzewki, gum.
Problem który nie potrafię rozwiązać to przednia ośka, moja ma 174mm i jest za krótka, coś źle poskładałem czy powinna mieć inną długość? Kolejna rzecz to poskładanie mocowania błotników,sporników i tylnego uchwytu, jaka powinna być kolejność mocowania, sposób mocowania tych elementów?
Oddałem teżlicznik do kompleksowej regeneracji, wyszło super! I w dodatku działa! Jak zawsze z góry dziękuję za Waszą pomoc.
Generalnie ogromnego postępu prac nie ma ale coś znów udało się zrobić to pokażę. Generalnie najważniejsza rzecz to nowy dom dla WSKi i mojej rodziny, awansowała "na pokoje" choć do graciarni albo bajzelpokoju zależnie od rejonu kraju. Motor na chwilę obecną w większości rzeczy poskładany w całość. Co chwila pojawia się problem z pasowaniem poszczególnych elementów. Jest to niestety moja wina - motor jest zlepkiem części z różnych egzemplarzy. Poszczególne części nie zostały spasowane przed malowaniem i teraz nie jest łatwo.
Udało się dokupić trochę nowych drobiazgów, rzeczy z nierdzewki, gum.
Problem który nie potrafię rozwiązać to przednia ośka, moja ma 174mm i jest za krótka, coś źle poskładałem czy powinna mieć inną długość? Kolejna rzecz to poskładanie mocowania błotników,sporników i tylnego uchwytu, jaka powinna być kolejność mocowania, sposób mocowania tych elementów?
Oddałem teżlicznik do kompleksowej regeneracji, wyszło super! I w dodatku działa! Jak zawsze z góry dziękuję za Waszą pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 872
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Ośka powinna wejść troche w lagę, co do mocowań tylnych błotników jest ok. Ja daję dodatkowo podkładki.
- yazimoo
- Posty: 468
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WSK 125 83'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tzn. główka ośki powinna wejść jeszcze jakiś centymetr, prawie do tego oczka na śrubokręt.
- Kosa
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Ślimak powinien być założony w ten sposób? Też jestem na etapie składania i trochę podpatrzę u Ciebie:)
- yazimoo
- Posty: 468
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WSK 125 83'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Ślimak jest dobrze założony, trzeba zwrócić uwagę żeby końcówka lagi nie dotykała tego okrągłego przetłoczenia na ślimaku, przyłóż to będziesz widział o co chodzi 

- jacek9407
- Posty: 102
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Gdzie robiłeś regeneracje licznika i ile kosztowało?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tu robiłem licznik, cena zależna co jest do roboty, gorąco polecam.
REGENERACJA LICZNIKÓW, PRĘDKOŚCIOMIERZY DO POJAZDÓW ZABYTKOWYCH.
Robert Klimko
Oś. parkowe 23/12
64-700 Czarnków
Tel. 607 – 776 – 664 e-mail: rbklimko@wp.pl
REGENERACJA LICZNIKÓW, PRĘDKOŚCIOMIERZY DO POJAZDÓW ZABYTKOWYCH.
Robert Klimko
Oś. parkowe 23/12
64-700 Czarnków
Tel. 607 – 776 – 664 e-mail: rbklimko@wp.pl
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość