WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Sarmat » 2014-01-12, 11:54

U mnie równiez się taki znajdował więc raczej tak ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Savier » 2014-01-12, 12:00

Tak, jest tam oryginalnie. Fajna fotorelacja ;-). Nie boisz się, że część elementów Ci po prostu zgubią przy cynkowaniu?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Alien » 2014-01-12, 12:52

Savier pisze:Nie boisz się, że część elementów Ci po prostu zgubią przy cynkowaniu?
Bierzesz drut i nawlekasz na niego każdą małą część która zawiera jakikolwiek otwór - taki wianuszek ciężko zgubić. Doskonale sprawdza się to przy cynkowaniu nypli.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Szymon_1998 » 2014-01-12, 13:26

Alien pisze:
Savier pisze:Nie boisz się, że część elementów Ci po prostu zgubią przy cynkowaniu?
Bierzesz drut i nawlekasz na niego każdą małą część która zawiera jakikolwiek otwór - taki wianuszek ciężko zgubić. Doskonale sprawdza się to przy cynkowaniu nypli.
Też tak robiłem. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Savier » 2014-01-12, 13:39

To oczywiste, nie raz się cynkowało, ale niektóre części nie mają takich 'dziurów' w standardzie :-)

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-01-25, 22:42

Witam,trwają pracę nad reanimacja licznika.
4.jpg
Powoli też dokupuje brakujące części jedne pasują łanie inne niestety nie bardzo. Najbardziej mnie boli tabliczka znamionowa,są do B1 są do L a nie ma do Z/z2 :-(
1.jpg
Mam mały problem z rączkami, wzór prawie taki sam,średnica pasuje ale na końcu są otwarte. Jedną można zamknąć lusterkiem a drugą? Wie ktoś gdzie można kupić takie jak oryginalne? Guma dźwigni zmiany biegów jest ok ale guma kopnika jest pod kopnik składany, są gdzieś dostępne gumy pod kopnik stały?
2.jpg
3.jpg
Podobny problem dotyczy gum podnóżka kierowcy szukam takich ze średnicą otworu 12mm. Przez pomyłkę kupiłem ze średnicą 19mm,zostaną do innej WSKi ;-)

Do chromu dosłałem jeszcze oski,czekam niecierpliwie na powrót części.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

klakier665
Posty: 232
Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK GIL 79'
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: klakier665 » 2014-01-25, 22:51

Frejer Czesłąw metalplast13@wp.pl
ten Pan produkuje tabliczki dla skutera debica itd. Audio pewnie też u niego zamawiał.
Mi bez problemu dorobił 2 szt z pustymi polami na mase itd bo nie było takich dostepnych i nie wywiercił dziurek na nity bo jak wierci to nie pasują, wyślesz mu wzór jaki chcesz to Ci zrobi ile szt chcesz.

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-01-25, 23:05

Bardzo dziękuje za informację,odezwę się do niego w tej sprawie.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: krzysiek200 » 2014-01-26, 15:36

klakier665 pisze:Frejer Czesłąw metalplast13@wp.pl
ten Pan produkuje tabliczki dla skutera debica itd. Audio pewnie też u niego zamawiał.
Mi bez problemu dorobił 2 szt z pustymi polami na mase itd bo nie było takich dostepnych i nie wywiercił dziurek na nity bo jak wierci to nie pasują, wyślesz mu wzór jaki chcesz to Ci zrobi ile szt chcesz.
Jakie koszta zrobienia takiej tabliczki w takiej małej serii?

klakier665
Posty: 232
Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK GIL 79'
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: klakier665 » 2014-01-26, 16:35

do 10szt-15zł
powyżej 10szt-10zł
plus przesyłka pobraniowa, taki cennik dostałem i tyle płaciłem.

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-03-08, 23:42

Kolejne elementy układanki,pozostałe chromy. Jak dla mnie efekt znów rewelacyjny, za zdjęciu brak korka baku założyłem go już do motoru i zapomniałem uwiecznić na zdjęciu.
3.jpg
1.jpg
2.jpg
Jak zawsze mam do was koledzy pytanie jaki tłumik ma być u mnie? Zwykły,z gwintem czy ze spawanym uchwytem? Planuje kupić gotowy zestaw od Hartmana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: iron_bird » 2014-03-09, 01:49

Nie wiem czy z gwintem, czy nie, stawiam, że tak. Aczkolwiek wydech od Hartmanna pierwsza klasa - mam kolanko w 175 od niego za stówkę, non stop piłuję na vmax, lekko nie ma a przebarwień żadnych.

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Mariusz1980 » 2014-03-09, 08:38

Klasa robota.
Nie sądziłem że były takie kolory w wskach..

wściekły
Posty: 41
Rejestracja: 2011-09-18, 09:19
GG: 0
Moje maszyny: WSKx2
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: wściekły » 2014-03-10, 22:19

Widać ładne postępy .
Muszę oblukać na żywo

bastek_125
Posty: 2
Rejestracja: 2013-06-27, 12:54
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-Z2 125ccm
1962 r.
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: bastek_125 » 2014-03-17, 00:25

Witam posiadam ten sam model wueski co Zwierzak a nawet w tym samym oryginalnym kolorze. Jestem już prawie przy końcu jej renowacji przy której kierowałem się twoją pracą. I tutaj mam pytanie jak najlepiej wyczyścić silnik, lekko go wypiaskować czy oddać do szkiełkowania, co ty będziesz robił ze swoim silnikiem ??? Życzę powodzenia w dalszej pracy.

Ps:Super robota :super:

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Savier » 2014-03-17, 14:08

Szkiełkuj :-)

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: gert » 2014-04-02, 15:40

Cudo :) Podziwiam Twoja dbalosc o szczeguly. Tez mam Z2 z papierem i czaje sie zeby zabrac sie za nia. Podobnie jak Ty mam podpilowany blotnik tylni. Jeszcze nie wiem czy kupic nowy, czy spawac... Jestem pelen podziwu. Czekam na koncowe fotki :)

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-10-19, 00:23

Powoli,bardzo powoli. Brakuje jak u wszystkich czasu i ostatnio motywacji, doszło siedzenie. Podstawa zakupiona na allegro, mocowanie oryginał,gąbka naprawiony oryginał, pokrowiec robiony pod zamówienie. Całość robiona prze p. Tomaszewskiego. efekt jak dla mnie rewelacyjny :-)
a.jpg
b.jpg
c.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-10-19, 13:08

Wydaje mi się,że oryginalne były to normalne sklejki. Ta z allegro jest jakąś lepszą wersją sklejki, nazwa się wodoszczelna ale jaka jest różnica w praktyce,użytkowaniu trwałości to nie wiem.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Zwierzak
Posty: 43
Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

Post autor: Zwierzak » 2014-10-19, 14:48

Tak,pasuje idealnie i jest dobrze wykonana.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości