Strona 7 z 7

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2016-01-14, 14:43
autor: Zwierzak
Witam, po długiej przerwie. Powoli zbieram siły i chęci do dokończenia WSK-i. Mam do Was pytanie dotyczące wydechu jaki powinien być w tym modelu. Wiadomo,że chromowany ale czy tłumik na obejmie czy ze stałym, wspawanym mocowaniem tłumika do ramy? Tłumik ma być z gwintem czy bez? Zakup planuje u pana Grzegorza Hartmanna czy polecacie jakieś inne źródło? Z góry dziękuję za pomoc.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2016-01-14, 15:30
autor: krzysiek200
Moja Z2 z 61 roku ma tlumik bez gwintu na duzej obejmie oczywiscie wszystko w chromie. Hartmana polecam.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2016-01-15, 01:36
autor: Zwierzak
To w jakich modelach i w jakich latach były tłumiki z gwintem? Do jakiego modelu jest tłumik z spawanym mocowaniem na stałe?

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2017-06-04, 22:25
autor: Zwierzak
Witam.
Generalnie ogromnego postępu prac nie ma ale coś znów udało się zrobić to pokażę. Generalnie najważniejsza rzecz to nowy dom dla WSKi i mojej rodziny, awansowała "na pokoje" choć do graciarni albo bajzelpokoju zależnie od rejonu kraju. Motor na chwilę obecną w większości rzeczy poskładany w całość. Co chwila pojawia się problem z pasowaniem poszczególnych elementów. Jest to niestety moja wina - motor jest zlepkiem części z różnych egzemplarzy. Poszczególne części nie zostały spasowane przed malowaniem i teraz nie jest łatwo.
7.jpg
Udało się dokupić trochę nowych drobiazgów, rzeczy z nierdzewki, gum.
0.jpg
4.jpg
5.jpg

Problem który nie potrafię rozwiązać to przednia ośka, moja ma 174mm i jest za krótka, coś źle poskładałem czy powinna mieć inną długość?
2.jpg
1.jpg
Kolejna rzecz to poskładanie mocowania błotników,sporników i tylnego uchwytu, jaka powinna być kolejność mocowania, sposób mocowania tych elementów?
3.jpg
Oddałem teżlicznik do kompleksowej regeneracji, wyszło super! I w dodatku działa!
6.jpg
Jak zawsze z góry dziękuję za Waszą pomoc.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2017-06-04, 23:02
autor: sbanys
Ośka powinna wejść troche w lagę, co do mocowań tylnych błotników jest ok. Ja daję dodatkowo podkładki.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2017-06-05, 08:58
autor: yazimoo
Tzn. główka ośki powinna wejść jeszcze jakiś centymetr, prawie do tego oczka na śrubokręt.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2017-06-05, 09:12
autor: Kosa
Ślimak powinien być założony w ten sposób? Też jestem na etapie składania i trochę podpatrzę u Ciebie:)

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2017-06-07, 09:13
autor: yazimoo
Ślimak jest dobrze założony, trzeba zwrócić uwagę żeby końcówka lagi nie dotykała tego okrągłego przetłoczenia na ślimaku, przyłóż to będziesz widział o co chodzi :)

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2017-06-08, 12:40
autor: jacek9407
Gdzie robiłeś regeneracje licznika i ile kosztowało?

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2017-09-21, 23:03
autor: Zwierzak
Tu robiłem licznik, cena zależna co jest do roboty, gorąco polecam.

REGENERACJA LICZNIKÓW, PRĘDKOŚCIOMIERZY DO POJAZDÓW ZABYTKOWYCH.
Robert Klimko
Oś. parkowe 23/12
64-700 Czarnków
Tel. 607 – 776 – 664 e-mail: rbklimko@wp.pl

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2018-08-14, 23:55
autor: Zwierzak
Witam, WSK dalej w częściach ale "coś tam robię" Tym razem mam pytanie dotyczące kapy,dekla iskrownika. Powinien mieć logo czy nie? Jeśli tak to jakie - błyskawica,strzała czy to z "zachodzącym słońcem"? Z góry dziękuję za odpowiedz.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2018-08-24, 11:19
autor: wetwert
Cześć,
Moim zdaniem koniecznie z logo. Co do rodzaju to nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Po przeszukaniu zdjęć tego modelu postawiłem na "błyskawicę" i taki też zakupiłem do swojego.