Strona 3 z 7

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-13, 08:35
autor: Tomekk
Nie wiem jaki to kolor, jako mężczyzna powiem że zielony i ciekawi mnie jak to będzie wyglądało, jest po prostu wściekle zielony :D W oryginale rama też była na zielono?

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-13, 10:22
autor: Zwierzak
Tak,wszystko było w takim kolorze. Na poprzedniej strony jest zdjęcie koloru z pod tabliczki znamionowej.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-23, 10:38
autor: Zwierzak
Poza bakiem który jeszcze u lakiernika wszystko już pomalowane. Wyszło jak dla mnie super. Jestem pełen obaw przed montażem tego w jedną całość by nie pouszkadzać,poobijać elementów. Teraz szykuje się przerwa w pracach, muszę uzbierać fundusze na chromy.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-30, 12:47
autor: Zwierzak
Ostatni element wrócił z prac lakierniczych - bak. Logo trochę bardziej zewnętrznie niż oryginalnie a mi się tak podoba.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-30, 18:02
autor: peter125-175
Ładnie wygląda :D

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-30, 18:30
autor: tollek83
Szparunki sam oklejałeś ? i czy malowałeś potem pędzelkiem czy pistoletem ? co do logo to chyba kupiłeś u tego samego gościa co ja, wydrukowane chyba na zwykłej drukarce na papierze z klejem , ale chociaż wymiary i kolor się zgadza. Powiedz czy położyłeś lakier na tą naklejkę ? i czy bardzo jest wyczuwalna pod palcem (wypukła) ogólnie super wygląda szparunki świetnie, są pod warstwą lakieru? pozdrawiam ;)

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-30, 18:46
autor: andy2004f
Logo jednak mogłeś dać trochę niżej. Ale tak poza tym super. Uwielbiam ten kolor :D

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-09-30, 20:39
autor: Zwierzak
Bardzo dziękuję za miłe słowa. Szparunki są malowane farbą nabitą w spray, naklejka jest od duboisi z allegro. Szparunki i naklejka są dobrze wyczuwalne,nie są niczym zabezpieczone.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-10-13, 18:57
autor: trep94
Widziałem wszystko na własne oczy i robi duuużo większe wrażenie w rzeczywistości niż tutaj na zdjęciach , na których i tak wygląda to nieziemsko :-)

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-10-13, 20:46
autor: mundy1

Kod: Zaznacz cały

 na bazie z lakierem bezbarwnym, numer 361 z palety Opla
Cyz to by był tzw "morski seledyn" stosowany rownież w M06-64?

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-12, 21:54
autor: Zwierzak
Prace powoli idą do przodu choć nie mogę obrać jakiejś logicznej kolejności. Raz rama,raz koła do znów coś do silnika.
Doszły ocynki blach siedzenia, powycinałem sobie z filcu podkładki do kół.
3.jpg
6.jpg
Do narzędziówki doszedł śrubokręt którego długo szukałem.
2.jpg
Udało się też zdobyć cylinder ze wszystkimi żeberkami,jest teraz po I szlifie z oryginalnym tłokiem(dzięki Wsciekły :-D )
4.jpg
4a.jpg
Dokupione pierścienie,zabezpieczenie i tulejka.
5.jpg
Fajny bagażnik się trafił, myślę,że po polerowaniu powinien być ok. Jest on chyba od Jawy ale widywałem go w WSKach i ładnie się prezentował.
1.jpg
Mam też spory problem,szukam takiej osi wału, moja jest mocno zmęczona,zwłaszcza gwinty. Dl 23cm,średnia 18mm będzie pasowała współczesna, prosta bez tego "stożka" bo takie widziałem do kupienia?
8.jpg
Tuleje wahacza różnią się między jedno i dwuramówkami?

Kolejna rzecz, miski główki ramy czy jest jakaś różnica między dwu i jednoramówkami w tym temacie? Kupować takie jak do B3 czy jak do WFM?
7.jpg
mundy1 myślę,że to ten sam kolor.

Koledzy z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-12, 22:40
autor: Łukasz S.
Ile Cię skasowali za malowanko?

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-12, 23:17
autor: Savier
Tak, tuleje się różnią, z tego co wiem to są 2 rodzaje na skuter-dębica. Te w WSK 175 są na pewno pod nowy typ wahacza.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-12, 23:55
autor: Zwierzak
Ja znalazłem 3 rodzaje do WFM, do WSK 125 tylko ie mogę się dowiedzieć czy do jedno czy dwuramówki i te to 175 które są wizualnie już inne. Moje wyglądają następująco:
1.jpg
Dł 46mm, średnia wew 18mm, mógłby mi ktoś zmierzyć te tuleje oraz oś wahacza w B3?

Co do ceny malowani to ok 300zł wyszły materiały, malował mi kolega i jest to inaczej rozliczane ;)

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-13, 19:17
autor: jokerhit
Ale mi sie podoba ten kolorek :oops:
Chyba zaczne szukać takiego modelu i też go polakieruję na taki kolor :)
Wygląda to poprostu wyśmienicie ;)

życzę powodzenia w dalszych pracach i oczywiście cały czas uważnie obserwuje twój temat ;)

pozdro :cool:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-14, 00:26
autor: roberto
kolorek extra :super: :super: :super:

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-28, 19:58
autor: ArtekGS
Gratulacje! Czytam i czuje się jak bym oglądał pracę nad swoja WSK ;-)
Witam w klubie ;-)

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-11-29, 22:32
autor: Kondziu
Jaki symbol koloru ??

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2012-12-11, 00:17
autor: Zwierzak
Witam, kolor to numer 361 z palety Opla.
Pracę trwają, udało mi się pokonać problem tulei recepta prosta poliamid + tokarz ;-)
2.jpg
Kolejna rzecz to oś mocowania stopek centralnych,silnika,podnóżek kierowcy. Tu sprawa wygląda podobnie nierdzewka fi 12 28 cm długości, nagwintować nakrętki M12 drobnozwojowe oraz podkładki.
1.jpg
Brzmi prosto ale zajmuje trochę czasu i energii. Ten etap wykonany nie moimi rękami, z góry dziękuję za pomoc.

Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa

: 2013-01-31, 13:05
autor: Zwierzak
Prace trwają ale oszałamiających postępów nie ma. Doszły kolejne części z ocynku,teraz powoli można składać ramę.
5.jpg
Zakupiłem też kilka drobiazgów z Dębicy.
6.jpg
Główny postęp to wysłanie chromów, poszły do TIGER CHROM – http://www.chromuj.pl zadanie przed nimi nie łatwe ale sie podjęli, zobaczymy jak wyjdzie.
1.jpg
2.jpg
4.jpg
3.jpg