WSK M06-64 z 67 roku

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
andrew724
Posty: 89
Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 z 67 roku

Post autor: andrew724 » 2012-07-18, 16:25

macpac pisze:Ta tulejka z kołnierzem mocowana w górnym uchwycie amora jest wsadzona od zewnętrznej strony.
No wreszcie jakaś odpowiedź w temacie:D Kwestia tulejki wyjaśniona, ma być tak jak zamontowałem. Możesz jeszcze powiedzieć czy górna końcówka mocująca jest wysunięta na zewnątrz względem osi amorka czy do wewnątrz? Jeśli na zewnątrz (tak jak na rysunku) to dodatkowo kołnierz tulejki spowoduje schowanie amorka w motocykl, jeśli do wewnątrz to można przyjąć że przesunięcie od osi amorka kołnierzem tulejki zostanie zniwelowane.

Z życia wueski to 2 tyg temu skończyłem instalację i uruchomiłem silnik:D Odpaliła po wstrzyknięciu mieszanki do cylindra. Cylinder rezerwowy z 4 szlifem daje radę, wueska pali na kopnik i ma dobrą kompresje. Przejechałem kilka razy niedaleko garażu na zatankowanym gaźniku. Wizualnie nic się nie zmieniło. W piątek mam mieć bak i siedzenie. Mam nadzieje ze wszystko wypali bo w sobotę mam sesję przedślubną z udziałem wueski:)

Awatar użytkownika
andrew724
Posty: 89
Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 z 67 roku

Post autor: andrew724 » 2012-09-11, 21:19

Po ukończeniu szparunków efekt jest następujący.
wsk.jpg
Do kontroli szparunków po obu stronach baku polecam oprócz docinania szablonów i pomiarów zrobienie zdjęć z tej samej odległości, tle i odwrócenie jednego dla porównania obu stron baku.
szparunki bak.jpg
Chwilę po zrobieniu pierwszej fotki wymontowałem silnik do remontu. Teraz czeka na chwile wolnego czasu.


Witam wszystkich po długiej przerwie.
Na wstępie chce podziękować administratorom za przeniesienie tego wątku do działu Profesjonalnie odrestaurowanych motocykli.
Ostatni wpis jest z trzech dni przed moim ślubem kiedy to trwały prace nad pomalowaniem baku żeby zdążyć na sesję przedślubna z udziałem Wueski. W piątek przed ślubem o 23 odebrałem świeżo pomalowany bak od Łukasza.S, któremu oficjalnie dziękuję za pomoc nie tylko w tej części reanimacji Wueski. Brakło już czasu na pomalowanie szparunków i naklejenie naklejek. W następny weekend odbieram bak z ostatnich poprawek lakierniczych i będę mógł zrobić brakujące szparunki, a tym samym zakończyć pierwszy etap odrestaurowywania motocykla. Jest jeszcze problem z wyłożeniem się opon bo nieźle podrzuca pow 50 km/h (koła i obręcze nie biją). Spróbuję rozwiązać to dodatkową porcją talku i przejechanie na niedopompowanych kołach.
Kolejnym etapem będzie remont silnika. Co prawda pracuje i daje jeszcze radę ale luzy łożysk i korbowodu dają niezłe drgania na ramę.
Ok tyle gadania, niżej wrzucam kilka fotek z sesji:
008.jpg
009a.jpg
011.jpg
012.jpg
Dwie czarne Bestie:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości