WFM M06 Lacucha

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

WFM M06 Lacucha

Post autor: lacuch » 2011-11-10, 23:35

Witam,
Niedawno kupiłem motocykl WFM M06 z 61 roku.
Mam pewne wątpliwości do tego co to za model ponieważ posiada on inne głębsze błotniki na których są dwa szparunki zamiast jednego,sygnał jest w innym miejscu,miejsce na akumulator zamiast filtra powietrza.Coś czytałem o wersji exportowej i zastanawiam się czy to nie to.Nadmieniam ,że motocykl należał tylko do jednej osoby która na 100% nic przy nim nie zmieniała.
Proszę znawców o opinię.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

termin21

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: termin21 » 2011-11-11, 12:17

Fajny chrupek;) Błotniki masz z WSK Zetki. Po za tym ,żaden z niej export;D

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2011-11-11, 14:10

a czy błotniki od WSK był yteż może montowane w WFM czy jest to jakiś przeszczep??
kurcze gościu utrzymuje że nic nie zmieniał od nowości,lakier jest oryginalny i całość jest w tym samym kolorze.
a co z tym sygnałem dzwiękowym?był montowany tylko pod siedzeniem czy też pomiędzy ramą z przodu?
zostawić tak czy kupować płytkie błotniki.

znalazłem jeszcze coś takiego że niby WFM to jest i też na głębokich błotnikach(export) :cool:
http://allegro.pl/wfm-m06-i1905799944.html

termin21

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: termin21 » 2011-11-11, 14:41

Zbiornik masz oryginalny,klakson powinien być z prawej strony pod siedzeniem

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2011-11-11, 15:04

czyli co?na 100% jesteś pewny że poprzedni właściciel trochę go stuningował??
wszystkie WFM były na płytkich błotnikach?

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2011-11-11, 15:07

a i co z tym filtrem powietrza,powinien być ten montowany na gaznikiu czy ten większy pod siedzeniem połączony z gaznikiem gumą?

termin21

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: termin21 » 2011-11-11, 15:17

powinien być malutki okrągły żaden pod siedzeniem łączony gumą

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2011-11-11, 15:34

dzięki kolego za informacje,
czy mógłbyś jeszcze kliknąć na link poniżej z allegro i zobaczyć WFM która jest na sprzedaż.
wygląda podobnie jak moja i błotniki też takie same.
odnośnie filtra to po co jest ten otwór w wypełnieniu pomiędzy puszkami narzędziowymi??
Wiem że już trochę cie męczę pytaniami ale chce dokładnie wiedzieć co i jak.
na paru zdjęciach widziałem tez WFM-ki z założonymi sygnałami pomiędzy ramą...

http://allegro.pl/dwie-wfm-125-1964r-ok ... 17234.html

Junak
Posty: 313
Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
GG: 1339321
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: Junak » 2011-11-11, 21:55

Coraz więcej ostatnio WFM z błotnikami od Zetki i jest male prawdopodobieństwo że tak wyszły z fabryki ale bardziej prawdopodobne jest to że gość jak ją kupował to sobie po prostu zażyczył że chce głębokie błotniki
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com

termin21

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: termin21 » 2011-11-12, 12:38

Junak pisze:prawdopodobne jest to że gość jak ją kupował to sobie po prostu zażyczył że chce głębokie błotniki
Wątpie,kiedyś brało sie co stało i nie wydziwiałeś ,że coś jest takie czy siakie,ja nawet wiem o motocyklach jakie ludzie brali z fabryki a był fabrycznie uszkodzone (porysowany,coś peknięte),

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: Johnny » 2011-11-12, 14:54

Bo kiedyś to nie było jak w salonie VW, że sobie można Golfa od razu z tuningiem zamówić i do tego w różowym metaliku :!:

Ojciec kupował w połowie lat 70 motocykl to opowiadał jakie jaja były ... Kolejka stała od 4 bo mieli rano 3 WSK przywieść na sklep. Później się okazało, że motory wyjechały od zaplecza od razu po przywiezieniu .... a ludziom powiedzieli, że odesłali bo były uszkodzone :!: Się nie wybrzydzało czy porysowane czy kompletne, czy S1 czy Dudek czy Gil .... brało się co było bo nie wiadomo czy się jeszcze taka okazja powtórzy... No chyba, że ktoś miał rozliczne "znajomości" to oczywiście wyglądało to całkiem inaczej ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: Savier » 2011-11-12, 15:44

1 właściciel mojego lelka szukał po całym powiecie i jeszcze dalej zwykłej B3. Nigdzie nie mógł jej dostać, za to lelki stały i nie cieszyły się specjalnie popytem. Summa summarum wziął to czego nie chciał... bo po prostu było :).

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: Johnny » 2011-11-12, 16:35

Gdzieś nawet czytałem w jakieś archiwalnej gazecie, że chyba w 77 (lub 76 - nie jestem pewny tej daty) została wstrzymana produkcja "sportowych ptaków" ze względu na małe zainteresowanie rynku. Produkcja miała zostać wznowiona gdy rynek "wykaże zainteresowanie". Jak wiemy po latach to był koniec produkcji tych motocykli ................

lachu1994
Posty: 163
Rejestracja: 2011-09-07, 17:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 KOBUZ
WSK M06L
WSK M06B3
WSK M06B3 GIL
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lachu1994 » 2011-11-22, 19:14

Przepraszam że sie podpinam pod temat ale nie widziałem zbyt dużo na temat WFMex. A w posiadaniu mam taki zbiornik, co sądzicie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2011-12-19, 23:35

witam,
chciałbym trochę odświeżyć temat o mojej WFM a w szczególności dyskusje o głębokich błotnikach w WFM.
Przeglądałem trochę internet i bez problemu znalazłem parę fotek wydaje się motocykli w oryginalnym stanie z w/w błotnikami.
Chciałbym zwrócić uwagę że błotniki do WSK Z może moją i podobny kształt (pierwsze zdjęcie) ale za to mają zupełnie inne mocowanie wymuszone przez inne teleskopy przednie a także pełne bębny .
Oglądałem moją WFM przez bardzo długi czas i naprawdę wszystko wygląda jak z fabryki,zresztą poprzedni właściciel to potwierdza.
Któryś z kolegów wypunktował że sygnał dzwiękowy w WFM powinien być tylko i wyłącznie pod siedzeniem,natomiast u mnie jest pomiędzy ramą i wszystko wskazuje na to że to jest jego miejsce ponieważ motorek posiada oryginalna instalacje elektryczną i po prostu rozgałęzienie przewodów jest w tym miejscu a nie pod siedzeniem.
proszę o opinie .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2012-05-11, 10:50

zwracam honor za te błotniki ,nie były oryginalne,niby pasowały ale po rozebraniu motorku widać było ślady ingerencji w dopasowanie,
kupiłem już nowe płytkie.
NIE MA WFM NA GŁĘBOKICH BŁOTNIKACH :!:

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2012-09-17, 09:58

witam po przerwie,
prace nad WFM trwają,postanowiłem się trochę pochwalić z postępu .
Wszystkie elementy już pomalowane(szparunki ręcznie pędzelkiem),chromy nałożone na podkładzie miedzi i niklu,silnik zregenerowany,opony nówki DEGUM,instalacja elektryczna nowa.
Wszystkie elementy są 100 % oryginalne z epoki(całe szczęście że na allegro można je jeszcze kupić).
Zapraszam do oglądania,w miarę postępu będę dostarczał więcej zdjęć,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mundy1
Posty: 358
Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
Lokalizacja: ostrow mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: mundy1 » 2012-09-17, 14:02

No jest piekna, siedzenie robiles u tapicera" (nikck z allegro Pana , ktory tapieceruje")? Nie mam sie do czego przyczepić po zdjeciach..

Lachu, mozesz cos wiecej o tym baku powiedziec . Pierszy raz taki widze. Wiem ze byly wfm EX, ale po prospektach jak aptrzylem to nie widzialem za bardzo rożnic hehe. ALe na logike powinna taka miec wiecej chromow itp.

Awatar użytkownika
lacuch
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-09, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: jawa 354 z wózkiem velorex 560,suzuki HAYABUSA ,wfm m06
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: lacuch » 2012-09-17, 20:09

co do siedzenia to pokrowiec kupiłem na allego u gościa nick -tapicer-11.Siedzenie obijał mi już mój znajomy.
Co do baku to jest to normalny bak wfm ,ten ze szwem spawalniczym po środku,nie ma w nim nic z eksportu :-) .
Cieszę się że Ci się podoba,czekam na więcej opinie.

Awatar użytkownika
mundy1
Posty: 358
Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
Lokalizacja: ostrow mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

Post autor: mundy1 » 2012-09-18, 19:06

No to o tym panu z allego mslalem.. ;)

CO do baku to pisalem o tym , ktorego zdjecia dal lachu1994

PS
Jaki ukł wydechowy zakladasz. COs w stylu kolanko +cala chromowana rybka (hartmann takie robi np), czy malowana rybka (byla tez wercja ze tylko koncowka rybki chrom a srodek czarny) ?

oryginalnie miałes tam cygaro , te takie najstarszego typu.
Ostatnio zmieniony 2012-09-19, 00:34 przez mundy1, łącznie zmieniany 2 razy.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości