Strona 1 z 3

WFM M06 Lacucha

: 2011-11-10, 23:35
autor: lacuch
Witam,
Niedawno kupiłem motocykl WFM M06 z 61 roku.
Mam pewne wątpliwości do tego co to za model ponieważ posiada on inne głębsze błotniki na których są dwa szparunki zamiast jednego,sygnał jest w innym miejscu,miejsce na akumulator zamiast filtra powietrza.Coś czytałem o wersji exportowej i zastanawiam się czy to nie to.Nadmieniam ,że motocykl należał tylko do jednej osoby która na 100% nic przy nim nie zmieniała.
Proszę znawców o opinię.

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 12:17
autor: termin21
Fajny chrupek;) Błotniki masz z WSK Zetki. Po za tym ,żaden z niej export;D

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 14:10
autor: lacuch
a czy błotniki od WSK był yteż może montowane w WFM czy jest to jakiś przeszczep??
kurcze gościu utrzymuje że nic nie zmieniał od nowości,lakier jest oryginalny i całość jest w tym samym kolorze.
a co z tym sygnałem dzwiękowym?był montowany tylko pod siedzeniem czy też pomiędzy ramą z przodu?
zostawić tak czy kupować płytkie błotniki.

znalazłem jeszcze coś takiego że niby WFM to jest i też na głębokich błotnikach(export) :cool:
http://allegro.pl/wfm-m06-i1905799944.html

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 14:41
autor: termin21
Zbiornik masz oryginalny,klakson powinien być z prawej strony pod siedzeniem

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 15:04
autor: lacuch
czyli co?na 100% jesteś pewny że poprzedni właściciel trochę go stuningował??
wszystkie WFM były na płytkich błotnikach?

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 15:07
autor: lacuch
a i co z tym filtrem powietrza,powinien być ten montowany na gaznikiu czy ten większy pod siedzeniem połączony z gaznikiem gumą?

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 15:17
autor: termin21
powinien być malutki okrągły żaden pod siedzeniem łączony gumą

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 15:34
autor: lacuch
dzięki kolego za informacje,
czy mógłbyś jeszcze kliknąć na link poniżej z allegro i zobaczyć WFM która jest na sprzedaż.
wygląda podobnie jak moja i błotniki też takie same.
odnośnie filtra to po co jest ten otwór w wypełnieniu pomiędzy puszkami narzędziowymi??
Wiem że już trochę cie męczę pytaniami ale chce dokładnie wiedzieć co i jak.
na paru zdjęciach widziałem tez WFM-ki z założonymi sygnałami pomiędzy ramą...

http://allegro.pl/dwie-wfm-125-1964r-ok ... 17234.html

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-11, 21:55
autor: Junak
Coraz więcej ostatnio WFM z błotnikami od Zetki i jest male prawdopodobieństwo że tak wyszły z fabryki ale bardziej prawdopodobne jest to że gość jak ją kupował to sobie po prostu zażyczył że chce głębokie błotniki

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-12, 12:38
autor: termin21
Junak pisze:prawdopodobne jest to że gość jak ją kupował to sobie po prostu zażyczył że chce głębokie błotniki
Wątpie,kiedyś brało sie co stało i nie wydziwiałeś ,że coś jest takie czy siakie,ja nawet wiem o motocyklach jakie ludzie brali z fabryki a był fabrycznie uszkodzone (porysowany,coś peknięte),

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-12, 14:54
autor: Johnny
Bo kiedyś to nie było jak w salonie VW, że sobie można Golfa od razu z tuningiem zamówić i do tego w różowym metaliku :!:

Ojciec kupował w połowie lat 70 motocykl to opowiadał jakie jaja były ... Kolejka stała od 4 bo mieli rano 3 WSK przywieść na sklep. Później się okazało, że motory wyjechały od zaplecza od razu po przywiezieniu .... a ludziom powiedzieli, że odesłali bo były uszkodzone :!: Się nie wybrzydzało czy porysowane czy kompletne, czy S1 czy Dudek czy Gil .... brało się co było bo nie wiadomo czy się jeszcze taka okazja powtórzy... No chyba, że ktoś miał rozliczne "znajomości" to oczywiście wyglądało to całkiem inaczej ;)

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-12, 15:44
autor: Savier
1 właściciel mojego lelka szukał po całym powiecie i jeszcze dalej zwykłej B3. Nigdzie nie mógł jej dostać, za to lelki stały i nie cieszyły się specjalnie popytem. Summa summarum wziął to czego nie chciał... bo po prostu było :).

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-12, 16:35
autor: Johnny
Gdzieś nawet czytałem w jakieś archiwalnej gazecie, że chyba w 77 (lub 76 - nie jestem pewny tej daty) została wstrzymana produkcja "sportowych ptaków" ze względu na małe zainteresowanie rynku. Produkcja miała zostać wznowiona gdy rynek "wykaże zainteresowanie". Jak wiemy po latach to był koniec produkcji tych motocykli ................

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-11-22, 19:14
autor: lachu1994
Przepraszam że sie podpinam pod temat ale nie widziałem zbyt dużo na temat WFMex. A w posiadaniu mam taki zbiornik, co sądzicie?

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2011-12-19, 23:35
autor: lacuch
witam,
chciałbym trochę odświeżyć temat o mojej WFM a w szczególności dyskusje o głębokich błotnikach w WFM.
Przeglądałem trochę internet i bez problemu znalazłem parę fotek wydaje się motocykli w oryginalnym stanie z w/w błotnikami.
Chciałbym zwrócić uwagę że błotniki do WSK Z może moją i podobny kształt (pierwsze zdjęcie) ale za to mają zupełnie inne mocowanie wymuszone przez inne teleskopy przednie a także pełne bębny .
Oglądałem moją WFM przez bardzo długi czas i naprawdę wszystko wygląda jak z fabryki,zresztą poprzedni właściciel to potwierdza.
Któryś z kolegów wypunktował że sygnał dzwiękowy w WFM powinien być tylko i wyłącznie pod siedzeniem,natomiast u mnie jest pomiędzy ramą i wszystko wskazuje na to że to jest jego miejsce ponieważ motorek posiada oryginalna instalacje elektryczną i po prostu rozgałęzienie przewodów jest w tym miejscu a nie pod siedzeniem.
proszę o opinie .

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2012-05-11, 10:50
autor: lacuch
zwracam honor za te błotniki ,nie były oryginalne,niby pasowały ale po rozebraniu motorku widać było ślady ingerencji w dopasowanie,
kupiłem już nowe płytkie.
NIE MA WFM NA GŁĘBOKICH BŁOTNIKACH :!:

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2012-09-17, 09:58
autor: lacuch
witam po przerwie,
prace nad WFM trwają,postanowiłem się trochę pochwalić z postępu .
Wszystkie elementy już pomalowane(szparunki ręcznie pędzelkiem),chromy nałożone na podkładzie miedzi i niklu,silnik zregenerowany,opony nówki DEGUM,instalacja elektryczna nowa.
Wszystkie elementy są 100 % oryginalne z epoki(całe szczęście że na allegro można je jeszcze kupić).
Zapraszam do oglądania,w miarę postępu będę dostarczał więcej zdjęć,

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2012-09-17, 14:02
autor: mundy1
No jest piekna, siedzenie robiles u tapicera" (nikck z allegro Pana , ktory tapieceruje")? Nie mam sie do czego przyczepić po zdjeciach..

Lachu, mozesz cos wiecej o tym baku powiedziec . Pierszy raz taki widze. Wiem ze byly wfm EX, ale po prospektach jak aptrzylem to nie widzialem za bardzo rożnic hehe. ALe na logike powinna taka miec wiecej chromow itp.

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2012-09-17, 20:09
autor: lacuch
co do siedzenia to pokrowiec kupiłem na allego u gościa nick -tapicer-11.Siedzenie obijał mi już mój znajomy.
Co do baku to jest to normalny bak wfm ,ten ze szwem spawalniczym po środku,nie ma w nim nic z eksportu :-) .
Cieszę się że Ci się podoba,czekam na więcej opinie.

Re: WFM M06 problem z identyfikacją

: 2012-09-18, 19:06
autor: mundy1
No to o tym panu z allego mslalem.. ;)

CO do baku to pisalem o tym , ktorego zdjecia dal lachu1994

PS
Jaki ukł wydechowy zakladasz. COs w stylu kolanko +cala chromowana rybka (hartmann takie robi np), czy malowana rybka (byla tez wercja ze tylko koncowka rybki chrom a srodek czarny) ?

oryginalnie miałes tam cygaro , te takie najstarszego typu.