WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2013-08-17, 15:37

Kacperoo pisze:Z tym, że Motocykl należy do ciebie nie byłbym taki pewien bo rejestrując go jako zabytek państwo stało się jego ''współwłaścicielem'' I nie zdziwiłbym się gdyby konserwator zabytków wparował ci do domu obejrzeć WSK I gdy stwierdzi, że w motocyklu zaszły zmiany nie skonsultowane z konserwatorem mogą cię posądzić o niszczenie dobra narodowego za któe grozi grzywna 5000zł.Oraz pojazd może być pozbawiony status jako zabytkowy.
Za dużo się naczytałeś w sieci pierdół :)
A po drugie on wprowadza zmiany, które w pół godziny można przywrócić do oryginalnych :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Łukasz S. » 2013-08-17, 15:45

Masz ojca konserwatora? :D Oni nie mają czasu ogarnąć wszystkich zabytków nieruchomych, a Ty twierdzisz, że ktoś przyjedzie na "kontrolę" do motoru? Przyjedzie i każe ściągnąć dekiel? Jak pewnie nawet nie wie z której strony jest zapłon... W tym wszystkim chodzi, żeby nie wprowadzać zmian nieodwracalnych, jeśli ten motor ktoś przerobił na kwietnik to można ktoś by się przysadził, ale w tym wypadku raczej nie, więc odpuść temat, bo robisz z siebie pośmiewisko, spożytkuj tą energie na remont jakiegoś starocia, ortodoksie :D
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Kacperoo
Posty: 2
Rejestracja: 2013-08-15, 18:02
GG: 0
Moje maszyny: BenzerYankee
Lokalizacja: Mielec
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Kacperoo » 2013-08-17, 16:39

A zresztą co ja się przejmuje tym, on będzie miał później problem nie ja :D ;D

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Alien » 2013-08-17, 17:02

Kacperoo pisze:A zresztą co ja się przejmuje tym, on będzie miał później problem nie ja :D ;D
Dokładnie, nie stresuj się - w tym wieku źle to wpływa na rozwój :-P

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2013-08-17, 17:14

Alien pisze:Dokładnie, nie stresuj się - w tym wieku źle to wpływa na rozwój :-P
Leżę i płaczę!
Buhhaha!
Krzychu, Ty jak coś napiszesz to już po całości!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Skinder » 2013-08-17, 17:20

AudioBas pisze:Krzychu, Ty jak coś napiszesz to już po całości!
Obrazek

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Szczepan » 2013-08-17, 19:38

Moje maszyny: BenzerYankee -no przepraszam, ale chyba nie ma już o czym rozmawiać ;).
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
tomek23293
Posty: 79
Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
GG: 8328143
Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: tomek23293 » 2013-11-07, 18:04

A jak sprawdza się cały zapłon upchnięty pod statorem? Nie przegrzewa się ?

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2013-11-07, 18:22

200km zrobiłem latem, żadnych awarii nie spotkałem. Śmiało można upychać elektronikę pod statorem.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: jannex » 2013-11-10, 10:54

200 km to za mało na taką próbę. Do tego jak mniemam zrobione w 10 - 20 kilometrowych odcinkach.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2013-11-10, 12:34

Jeden odcinek z panną ze mną przy 30stopniach. Zrobiłem około 40km bez postoju więc wystarczająco.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: jannex » 2013-11-30, 15:06

To tak samo jakby napisać że tłok od chinoli jest ok bo zrobił 200 km w tym 40 non stop. Sorry, nie przekonuje mnie to ale to twoje moto, oby służył :)

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2013-11-30, 15:36

Bardzo kiepskie porównanie zastosowałeś, równie dobrze można zrobić parę setek km na takim tłoku bez przerwy jeżdżąc delikatnie a przy chwilowym przypałowaniu mieć z miejsca zacier. Może jeździć bez szaleństw? Może. Warunki w których jeździłem nie należały do najłatwiejszych, silnik był bardzo mocno nagrzany podczas upału i jeszcze do tego pasażer. Rozumiem, że wg ciebie aby jakakolwiek modyfikacja się nadawała do jazdy musi być testowana przez setki kilometrów bez postoju? :-) Tak czy inaczej, te sprzęty nie są stworzone po to aby jeździć nimi duże trasy bez postojów.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: jannex » 2013-12-03, 21:40

iron_bird pisze: Rozumiem, że wg ciebie aby jakakolwiek modyfikacja się nadawała do jazdy musi być testowana przez setki kilometrów bez postoju? :-) Tak czy inaczej, te sprzęty nie są stworzone po to aby jeździć nimi duże trasy bez postojów.
Dokładnie, wg mnie aby jakakolwiek modyfikacja nadawała się do jazdy musi być testowana przez setki kilometrów bez przerwy, nie ma innej opcji. W trybie po 30 km, nawet w upale to i iskrownik daje spoko radę.
I głupoty pleciesz, te sprzęty jak najbardziej są stworzone na długie trasy, oczywiście wg ówczesnych realiów.

adrikk88
Posty: 11
Rejestracja: 2014-05-11, 18:00
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Polska śląskie częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: adrikk88 » 2014-07-19, 17:40

Witam widzę że masz lewy boczek mały a z prawej większy, ja mam dokładnie tak samo i nie wiem czy tak było w oryginale??

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2014-07-21, 11:06

Nie, nie było. Chociaż wujek zapewniał mnie, że takiego z fabryki dostał, może żołdaki podmienili boczki zanim motocykl doszedł do wujka.

Awatar użytkownika
tomcio
Posty: 803
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: tomcio » 2018-01-14, 18:59

Kurde, opłaci się przeglądać posty. Kolego dzięki wielkie za opanowanie mocowania tych lusterek. Jak to się sprawuje w klamkach?
Jest Bóg Jest WSK :-o

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości