WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2012-05-24, 21:26

Co do ubezpieczenia to najtaniej ma PZU :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: bartek582 » 2012-05-24, 21:38

Z tego co się orientuje to najpierw ubezpieczalnia a potem wydział komunikacji bez OC nie zarejestrują.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: jarek » 2012-05-24, 22:44

AudioBas pisze:Co do ubezpieczenia to najtaniej ma PZU :)
Oj nie Kamilu :P Warta najtaniej ubezpiecza motocykle, jednak problem jest w tym że tylko w PZU przechodzą zniżki z moto na samochód i na odwrót

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-05-30, 17:12

Złożyłem dzisiaj wszystkie kwity do Wydziału komunikcji. OC nie było wymagane jeszcze, wykupuje się je dopiero po rejestracji moto. Nic jeszcze nie płaciłem, od grubej, dość niemiłej pani dostałem odpowiedź ze trzeba czekać około 10 dni za tablicami.
Do wk udałem się z :
1. umowa k-s
2. 3 papiery które dostałem z okręgowej stacji kontroli pojazdów
3. Papier który otrzymałem od konserwatorium zabytków o wpisie do krajowej ewidencji zabytków( tu może być zgrzyt, bo jak narazie poszło bez opinii rzeczoznawcy, a WK może jej zarządać...)
4. Wniosek o rejestrację pojazdu który dostałej od owej otyłej Pani - niecałe 2 min wypełniania. W tym wniosku musimy wypisać wszystkie załączniki, czyli dokumenty ktore skladamy wraz z tym wnioskiem.
5. Papier potwierdzający pochodzenie maszyny - czyli rachunek z wojska który dostał wujek.
Narazie to tyle - dalszy ciąg za parę dni.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-15, 15:56

111.jpg
No to jest :D W WK zostawiłem 131,50zł opłaty za rejestrację oraz OC w PZU 107zł(w warcie chcieli 160zl z uwagi na to że mają zwyżkę za wiek do 30 roku życia lol). Sąsiad mnie zobaczył jeżdżącego i dostałem za darmo przerywacz z epoki :) Za 3 tygodnie do odbioru twardy dowód :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: bartek582 » 2012-06-15, 16:21

Ładna sztuka.Gratulacje.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2012-06-15, 21:03

Piękna!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Kamko94 » 2012-06-15, 22:26

Od czego ten przerywacz?

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-15, 23:14

Niby od b3, obczaję w tygodniu co i jak, bo chyba zapłon mi się znowu rozregulował i czeka mnie zabawa :evil:

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Kamko94 » 2012-06-15, 23:17

Od b3 to to napewno nie jest. Obstawiałbym jakieś auto np. maluch.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-16, 09:24

Poguglowałem i to jest przerywacz do fiatów, marelli, seata i lancii.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: maykii » 2012-06-16, 10:18

Świetnie jest :) Generalnie to ludzie robią coraz to ładniejsze B3 i to się ceni :)
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: chomik » 2012-06-17, 11:37

Super ! :shock:

I pasuje jej ta żółta blacha :D

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-18, 15:01

Dzisiaj nauczyłem się że fabryki się nie poprawia. Po uszczelnieniu na tiptop układu wydechowego zaczęły się problemy z jazdą. przy 55km/h zaczęła przerywać, podczas ruszania czasami gasła. Zdjąłem ten stożkowy filtr powietrza, przejechałem się kawałek bez filtra i od razu zaczęła inaczej ze mną rozmawiać :cool: :cool: :cool: zrobiłem jeszcze kilometr, tak dla pewności -> jeb! rozpadł się młoteczek od linki sprzęgła przy klamce, trójkę miałem włączoną to jakoś do domu dojechałem. Kolejny przykład na to że nowe części wykonane są z odpadów. Założyłem starą linkę i chodzi git. W weekend planuje pierwszy dalszy wypad(około 25km w jedną stronę) z Wiesławą.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2012-06-18, 17:41

iron_bird pisze:około 25km w jedną stronę
Nawet nie poczujesz tej wycieczki :)
No chyba, że Ci zapłon się rozreguluje heh :)

Jak oblatasz maszynę to na takie wyprawy nawet nie będziesz się mocniej szykował :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-18, 18:28

AudioBas pisze:
iron_bird pisze:około 25km w jedną stronę
Nawet nie poczujesz tej wycieczki :)
No chyba, że Ci zapłon się rozreguluje heh :)

Jak oblatasz maszynę to na takie wyprawy nawet nie będziesz się mocniej szykował :P
Całkiem prawdopodobne ;) narazie jest tak, że zanim ją wyremontowałem to śmigałem tylko po łąkach więc nawet jakbym ją pchał z 15km by nie było tragedii bo to w końcu łąki ;). Teraz śmigam max 4-6km od domu żeby nie mieć za dużo do pchania i przypału na mieście jak zdechnie z jakiegoś powodu :cool:

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Kamko94 » 2012-06-18, 19:57

Spokojnie przecież to wueska tam nie ma co się zepsuć. Ja jak jeżdżę to nic nie biorę a robię tak ze 60-70 km.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-24, 21:28

200km na blacie już zrobione :D Ja to mam przygody, znowu się przerwa na przerywaczu przestawiła i trzeba było ją ustawiać. W dodatku nie wiem w jaki sposób ale na platynach był olej :| Tylko trochę to dziwne bo całe magneto iskrownik i reszta jest kompletnie sucha. Po wyczyszczeniu problemów nie było, zrobiłem ponad 50km na pełnym gazie, v-max 85km/h :cool: przydałaby się czwóreczka w garażu żeby chociaż to 110km/h poczuć ;)

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Łukasz S. » 2012-06-24, 21:53

A nie masz czasem za duzo smarowidła na języczku filcowym?
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-24, 21:59

Nie właśnie, sprawdzałem i nie był ani zbyt mokry ani zbyt suchy. Simmering niby nie puszcza bo by wszystko było uwalone. Na prawdę nie wiem jak ten olej się tam znalazł :roll: W każdym razie po wyczyszczeniu i ustawieniu przerwy chodzi jak przecinak. Ale fakt że teraz jeżdżę na 98 oktanowej, różnica jest dość wyczuwalna moim skromnym zdaniem ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości