WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
GG: 11576434
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Kamko94 » 2012-06-24, 22:10

Wyczuwasz poprawę osiągów na 98, ale to tylko twoja podświadomość.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4058
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2012-06-24, 23:06

iron_bird pisze:Ja to mam przygody, znowu się przerwa na przerywaczu przestawiła i trzeba było ją ustawiać. W dodatku nie wiem w jaki sposób ale na platynach był olej :| Tylko trochę to dziwne bo całe magneto iskrownik i reszta jest kompletnie sucha. Po wyczyszczeniu problemów nie było, zrobiłem ponad 50km na pełnym gazie, v-max 85km/h :cool:
Podłącz GPS'a i zobaczysz V-maxa :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-06-24, 23:20

To jest V-max z gpsu ;) wiatr w plecy + długa prosta była :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4058
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2012-06-24, 23:22

No to ładnie ładnie :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Lukas » 2012-06-24, 23:41

Sory ale muszę wkońcu to napisać. Każdy się tak sra że WSK 125 nie pojedzie powyżej 80. Każdy silnik pracuje inaczej, liczniki też różnie chodzą więc pokazywana prędkość może być różna. To że ktoś po remoncie ma słaba prędkość maksymalną to nie znaczy że ktoś na "bardziej zużytym " silniku nie osiągnie więcej. Kolejna sprawa. Ślepo wierzycie we wskazania GPS-u. Aplikacja na telefonie muli się czy coś, a każdy już wierzy w to że mu dobrze pokazało. GPS z telefonie ma głównie pokazać trasę dojazdu a nie, nie wiadomo jakie inne parametry. Nie wierzycie również że wskazania liczników samochodowych... Jakby te liczniki oszukiwały to skąd by kierowca wiedział czy nie przekracza dozwolonej prędkości? Bez sensu. Tyle z mojej strony.
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4058
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2012-06-24, 23:57

Na bank taki GPS jest bardziej wiarygodny niż oryginalny :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Lukas » 2012-06-25, 00:18

Może i tak ale nie ma co wierzyć że GPS zwłaszcza jakiś lipny w telefonie będzie super dobrze pokazywał prędkość. Po prostu w to nie wierzę
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
ziolas94
Posty: 88
Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750
Lokalizacja: Koronowo(CBY)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: ziolas94 » 2012-06-25, 13:39

Ja tam ufam w GPS bo w różnych telefonach i w nawigacji samochodowej pokazywało praktycznie taką samą prędkość tzn. różnica rzędu 0,1km/h. A poza tym każdy licznik samochodowy zawyża średnio o 5-7km/h, spotkałem się ze stwierdzeniem że błąd może wynosić do 10% pokazywanej prędkości ale w to średnio wierzę.

A co do tego że GPS w telefonie jest do pokazywania trasy ale są programy które za zadanie mają tylko zbieranie danych jak długośc trasy vmax, średnia prędkość i aktualna prędkość.

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
GG: 11576434
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Kamko94 » 2012-06-25, 20:59

Najlepiej zmierzyć licznikiem od autobusu PKS, tam raz w roku wysyłają liczniki do regulacji aby pokazywały dobrą prędkość.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-07-31, 13:18

400km nabite i cisnę dalej :) Trochę miałem ostatnio problemów - wiesława nie zapalała jak się nagrzała mimo że chodziła elegancko ale wadą była świeca - iskra FS95, wygląd mocno okopcony, suchy. Zmieniłem na iskrę F70 i chodzi jak ta lala, zbyt duża ciepłota świecy była. Szukam sakw bocznych dla niej, możecie mi polecić jakie by wyglądały zacnie na wiesławie? coś takiego wstępnie sobie upatrzyłem : http://allegro.pl/adrenaline-skorzane-k ... 60680.html

Grzaniec

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Grzaniec » 2012-07-31, 13:36

Kolego, powiedz mi - widzisz coś w tych lusterkach?:) Założyłem takie same jak Twoje, w ten sam sposób - w klamki i... praktycznie nic w nich nie widzę :):) bo są jakby zbyt krótkie:)
P.S. Też odpaliłem w końcu WSKę :)

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-07-31, 13:49

Widzę, kwestia w dobrym ustawieniu pewnie(chodź muszę przyznać że takie na wyższym uchwycie by były lepsze) ;) zresztą zbyt często się nie oglądam za siebie, cały czas v-max idzie :evil:

Grzaniec

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Grzaniec » 2012-07-31, 14:02

Wiesz...znaczy ja tez widzę....siebie, a raczej swoje barki:) i tylko trochę tego co za mną....cóż, trzeba się przyzwyczaić:)

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-08-06, 21:00

Kupiłem te sakwy. Powiem tak, za te pieniądze nie ma ani rewelacji ani tragedii. Na razie nawet ich nie przywiązywałem do stelaży. poniżej zdjęcia jak zamocowałem stelaże do ramy, może się komuś przydadzą.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
44.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6310
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Savier » 2012-08-06, 21:05

Masz piękny motocykl.

Kubek

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Kubek » 2012-08-06, 21:20

Baardzo piękny. Gratuluję :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: pawel15 » 2012-08-07, 20:58

Ja mam tylko tyle do powiedzenia:
Savier pisze:Masz piękny motocykl.
W 100 % się zgadzam :).

Awatar użytkownika
andy2004f
Posty: 206
Rejestracja: 2011-09-25, 22:33
Moje maszyny: WSK 175 "Kobuz" '78
Lokalizacja: Zgierz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: andy2004f » 2012-08-07, 21:01

No myślę, że to jedna z ładniejszych czarnych WSK na tym forum. Mnie się czarne raczej nie podobają (wolę kolorową serię ptaków), ale ta jednak ma swój styl i prezentuje się naprawdę dobrze. Pogratulować :)

Grzaniec

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Grzaniec » 2012-08-08, 10:30

Widzę, że eksploatujesz moto w coraz dalszych trasach. Powiedz mi, jak sprawuje się instalacja z dołożonymi kierunkowskazami - akumulator nie rozładowuje się? Wystarcza ładowania? Jakie masz napięcie ładowania na zaciskach akumulatora?

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-08-08, 10:53

Jak na razie 350km zrobiłem i jeszcze ładować nie musiałem(i żadnych oznak żeby bateria się rozładowywała). Szczerze mówiąc napięcia nie sprawdzałem jeszcze ;) ale często jeżdżę na v max wiec stawiam ze dużo prądu dostaje.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość