WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Szczepan » 2012-03-08, 16:25

No no kozacko :-) Ale załóż jej kruciec i normalny flitr powietrza ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-03-08, 16:42

Borewicz pisze:No no kozacko :-) Ale załóż jej kruciec i normalny flitr powietrza ;)
W planach mam zmienic na grzybka, musze tylko go znalezc w garazu u dziadkow. Krociec odpada, bardziej mi sie podoba jak gaznik nie jest zakryty boczkami.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Savier » 2012-03-08, 16:48

Zmienisz charakterystykę silnika no i nie będzie oryginalnie.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-03-09, 15:31

Porobilem troche zdjec na sloncu :
http://imageshack.us/g/41/201203091078.jpg/

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: AudioBas » 2012-03-09, 23:18

Piękna! Lubię dopieszczone motory w 10000% :)
Myslałem, że tylko ja jestem "zbocznony" :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-03-23, 21:38

Oh yeah, graty pomalowane, przy dobrych wiatrach pod koniec tygodnia pierwsza jazda oraz zaczne zabawe w rejestracje na zabytek :D

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-03-24, 18:05

No i po malowaniu. Wyszło bardzo dobrze wg mnie. Malował ojciec pistoletem toya za pindziesiunt złotych :P pistolet i kompresor pożyczony od kumpla. Wszystko jest git tylko na baku ojciec chciał zrobić jeszcze lepiej i przykręcił powietrze i za dużo farby poszło. Zostało trochę farby to pomalowałem nawet orzechy, jeden ma nawet skóry w dobrym stanie :D Do stelaży też zbytnio sie nie przykładałem, po wypiaskowaniu wyszło ze były chyba spawane w każdym możliwym miejscu, ale jakoś lakierek to ładnie przykrył. Zastanawiam się czy bak wyrównać papierkiem 1200 na morko i jeszcze raz to pomalować czy nie. Przy okazji, czy te lakiery samochodowe są dość odporne na benzynę? pomalowałbym sobie kurek od baku bo mój już mocno jest przetyrany przez życie. Szkoda że kompresor nie ma żadnego odwodnika, bo widać że miejscami są kropki od wody... Krytyka mile widziana.
Aha, linki w większej rozdzielczości : http://imageshack.us/g/268/201203241115.jpg/
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Savier » 2012-03-24, 20:03

Bak wygląda spoko.
Ziomek, czemu masz dwa różne boczki? :-(
Źle zamontowałeś kierunki tylne :oops:

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-03-24, 21:23

Zastanawiałem się czemu akurat w takiej konfiguracji są te boczki -> wujek twierdzi ze moto miał od nowości w wojsku i taka już była. Czyżby kolejne potwierdzenie ze w końcowych latach produkcji wszystko było montowane 'jak było na magazynie to się brało' hmm? Kierunki to jak napisałem, narzazie przymiarki. Ale nie bardzo gdzie indziej mam je zamocować. W miejscu oznaczonym nr 1 na foto jest mocowanie wspornika pod błotnik a w 2 mam zamiar przymocować stelaż.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Savier » 2012-03-24, 21:33

Prawy boczek jest metalowy. Nie ma szans, że go zamontowano w fabryce. Olali je w 1975 roku, więc 8 lat przed wyprodukowanej Twojej wueski.
A mocowanie kierunków z tyłu to jest takie specjalne :D. Obczaj jakiegoś korbuza, zobaczysz ocb.

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: chomik » 2012-03-24, 23:09

Zaebista!
Bak zostaw w porządku ;) Jest dobrze. A z tymi boczkami to dałeś dupy :P

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-03-27, 19:37

Panowie, mam problem z praca silnika na swiatlach. Bez swiatel chodzi elegancko ale jak tylko przekrece stacyjke na zapalone swiatla to mi sie dusi maszyna. Co moze byc przyczyna?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Savier » 2012-03-27, 19:48

Sprawdź przerywacz: ustaw przerwę, przeszlifuj papierem kowadełko i młoteczek.
Skoryguj przerwę na świecy.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Muciek » 2012-03-27, 21:21

CO mają światła do przerywacza ??? Bo nie rozumiem przecież to są 2 oddzielne obwody...

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Savier » 2012-03-27, 21:26

Ja tam jestem tępy z elektryki, to Ci nie wytłumaczę, ale tak się powinno robić.
1.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: rafalgb » 2012-03-27, 21:27

iron_bird pisze:Panowie, mam problem z praca silnika na swiatlach. Bez swiatel chodzi elegancko ale jak tylko przekrece stacyjke na zapalone swiatla to mi sie dusi maszyna. Co moze byc przyczyna?
kiepski AQ wyciagnij tylna zarowke i nie naciskaj stop w tedy bedziesz wiedzial ale stawiam na kiepski AQ
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Muciek » 2012-03-27, 21:32

Te "porady" z książek o naprawach sobie można wcisnąć.... Nie wiesz nie pisz :P

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: Savier » 2012-03-27, 21:35

Muciek pisze:Te "porady" z książek o naprawach sobie można wcisnąć.... Nie wiesz nie pisz :P
Dokładnie, nie wiesz - nie pisz.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: iron_bird » 2012-03-27, 21:44

I zrobione - przerwa na przerywaczu byla za duza, teraz jest 'ciasne' 0.20mm a bylo okolo 0.30mm. Pierwsza jazda po pol roku - bezcenne :) Po wlaczeniu swiatel nie traci obrotow, wkreca sie bardzo ladnie na obroty. Elektryka prawie zrobiona - chyba mi padla nowa! zarowka rurkowa z tylu, jutro musze kupic nowa i sprawdzic. No i jeszcze ogarnac kierunkowskazy. Dzwiek na tym nowym tlumiku ma piekny, jutro jak dobrze pojdzie to nagram video i wrzuce do obejrzenia :) btw. podziekowania dla Borewicza za pierwsza podpowiedz :)
rafalgb pisze:
iron_bird pisze:Panowie, mam problem z praca silnika na swiatlach. Bez swiatel chodzi elegancko ale jak tylko przekrece stacyjke na zapalone swiatla to mi sie dusi maszyna. Co moze byc przyczyna?
kiepski AQ wyciagnij tylna zarowke i nie naciskaj stop w tedy bedziesz wiedzial ale stawiam na kiepski AQ
AQ jest nowy ;)
Ostatnio zmieniony 2012-03-27, 21:47 przez iron_bird, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)

Post autor: rafalgb » 2012-03-27, 21:45

rafalgb pisze:
iron_bird pisze:Panowie, mam problem z praca silnika na swiatlach. Bez swiatel chodzi elegancko ale jak tylko przekrece stacyjke na zapalone swiatla to mi sie dusi maszyna. Co moze byc przyczyna?
kiepski AQ wyciagnij tylna zarowke i nie naciskaj stop w tedy bedziesz wiedzial ale stawiam na kiepski AQ
sory myslalem ze piszemy o M21 W2 (175) sory
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości