Strona 5 z 16

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 12:27
autor: Tomekk
To mówisz by kupić nowe? Ten drugi komplet wygląda dobrze bo były farbą pokryte więc tylko jeden będę musiał zmienić, jeszcze zobaczę jakie szprychy dostanę w przesyłce którą dostanę jako dodatek, jeżeli będą w dobrym stanie to je założę a jak nie to rzeczywiście kupię nowe, tylko teraz pytanie czy te z allegro ocynkowane, są rzeczywiście ocynkowane, czy może ponownie je ocynkować?:) O te szprychy będą ok?
http://moto.allegro.pl/szprychy-szprych ... 89915.html

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 13:06
autor: Savier
Tych nie sprawdzałem, ja brałem komplet na koło/24zł od Lantis motocykle. Na forum masz temat o szprychach. Łukasz kupił 33zł/komplet na dwa koła do gila 3.0mm i złożył na nich (czyli da się, nie połamią się w palcach). Mimo wszystko nyple wydają mi się bardzo podobne, może identyczne, na każdej aukcji na allegro - czyli jakość musiałaby być podobna w każdym przypadku a jedyną różnicą byłaby cena. Mnie jednak nie było stać na oszczędzanie :P.

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 13:10
autor: Tomekk
Jakiś link mógłbyś podrzucić do tych swoich szprych? Jak tobie działają to też je wezmę pewnie:P
Znalazłem twojego posta:D http://www.lantis.pl/szprychy-romet-oga ... -3488.html

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 13:18
autor: Savier
Tutaj opisywałem co i jak robiłem (i co szukałem, jak do tego doszedłem itp.)
viewtopic.php?f=64&t=1852&start=40

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 13:40
autor: Tomekk
Ale tu pisze że do koła 17" WTF!? Ja mam 18" Będą pasowały? Jak Ci się spisują te szprychy? rdzewieją czy może ładnie się zachowują?

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 13:44
autor: Skinder
Ogar ma mniejszą obręcz ale i mniejszą piastę. Patrz na długość szprychy, w przypadku typowej wsk to jest 165mm jak dobrze pamiętam, zmierz swoją i będziesz miał odpowiedź :)

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 13:57
autor: Savier
tom55555ek pisze:Ale tu pisze że do koła 17" WTF!? Ja mam 18" Będą pasowały? Jak Ci się spisują te szprychy? rdzewieją czy może ładnie się zachowują?
Wyglądają tak jak na zdjęciu:
RO 52084.jpg

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 14:52
autor: AudioBas
Te grubsze szprychy konkretniej wyglądają w tych kołach.
Bardziej motocyklowo, a nie jak w rowerze!

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 15:46
autor: Tomekk
Powiedzcie mi który pedał będzie łatwiejszy do zregenerowania? Ja stawiam na środkowy.

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-26, 15:54
autor: Savier
Stopki zużywają się w miejscach zaznaczonych na zdjęciu czerwoną strzałką. Dwie pierwsze od lewej wskazują wyrobienie materiału od tarcia o hmm, prowadnice? rurkę? w której chodzi pręt stopki. Miejsca te możesz zaspawać a następnie oszlifować do macierzystego kształtu. Natomiast blaszka hamulca może być wytarta/powyginana. Na koniec zwróć uwagę na to, czy nie ma żadnych otarć/wżerów w metalu, bo ocynk w żadnym wypadku tego nie pokryje.
Myślę, że to powinno Ci pomóc wybrać najlepszy pedał. Przygotuj je poprzez ładne wyprowadzenie powierzchni papierami ściernymi (od dajmy 180 do 800). Jeżeli powierzchnia będzie gładka to ocynk ładnie przylgnie i wszystko będzie w cyce :-).

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-27, 22:27
autor: Tomekk
Wydaje mi się że znalazłem bardzo przyzwoitą zębatkę z zabierakiem:) Co o niej sądzicie?

Re: WSK 125 1979

: 2012-02-27, 23:38
autor: AudioBas
Do przyzwoitości to jej trochę brakuje...

Re: WSK 125 1979

: 2012-03-10, 15:10
autor: Kubek121
Kamil miał chyba na myśli estetykę :D chociaż może pochodzić trochę, zresztą jak się wymienia napęd to cały :D

Re: WSK 125 1979

: 2012-03-10, 21:30
autor: Tomekk
W tygodniu przyszła do mnie blacha siedzenia zakupiona na alledrogo, potrzebne jej drobne poprawki blacharskie(tak samo jak motórowi) Zdjęcia wrzucę później bo nie zrobiłem, a blacha już w piwnicy leży
Kopka do WSKi którą najprawdopodobniej zakupię, chodzi o tę brudniejszą...
P.S: Nieaznaczna zmiana planów kopka leży już u mnie w w weekend ma nastąpić pierwsze odpalenie:)

Re: WSK 125 1979

: 2012-03-10, 21:34
autor: Burbon
Jest coś takiego jak makro :P Ale ta po prawej kopka strasznie ładna. Jeszcze będzie zawalać :)

Re: WSK 125 1979

: 2012-03-31, 18:33
autor: Tomekk
Czas na małą aktualizacyję, silnik został wyczyszczony i doprowadzony do stanu w którym zapala :) Jednakowoż dopiero dzisiaj udało mi się znaleźć zaginiony szczelinomierz dzięki czemu ustawiłem przerwę na kowadełku/przerywaczu(0,2-0,3mm) i świecy(0,4-0,6mm). Cały iskrownik został rozkręcony wyczyszczony i naprawiony(przerwy na kablach itp. itd.). Odbyły się już pierwsze próby odpalenia jednak nie ma sensu wstawiać nagrania z 5sekundami pyrkania skoro przerwy nie były wtedy jeszcze ustawione i gasł praktycznie odrazu.
Czyściutki i sprawny iskrownik/prądnica
DSC00417.jpg
Futrzany pomocnik rozgrzewa miejsce dla silnika:)
DSC00418.jpg
Wyczyszczony silnik i gotowy na przyjęcie prądnicy
DSC00424.jpg
Silnik prawie jak nowy czeka na pierwszy odpał po utracie iskry
DSC00425.jpg
Oraz stojak na silnik, jak to powiedział mój kumpel na jakość zdjęcia: no parkinson version
DSC00436.jpg
Teraz iskra lata jak szalona tylko muszę dokupić fajkę i kabelWN bo JA czyli cudowne dziecko musiałem niechcący połamać poprzednią... Aha bym zapomniał, przyszły części od Dario.G ale nie chce mi się robić zdjęć:)

Re: WSK 125 1979

: 2012-03-31, 18:39
autor: Szczepan
Ładna zębatka zdawcza :P Nie będziesz go remontował ?

Re: WSK 125 1979

: 2012-03-31, 19:14
autor: Tomekk
Noo też mi się taka zębatka podoba :D To chyba oczywiste że będzie remontowany ale najpierw muszę ogarnąć całą ramę żeby mieć gdzie silnik wsadzić xD

Re: WSK 125 1979

: 2012-04-12, 22:12
autor: Tomekk
Czas zadać parę pytań aby się wątek nie zatarł:
1.Jakiej wielkości piasek powinienem użyć żeby wypiaskować cały motór? Okazało się że kuzyn coś w swoim BMW E30 będzie robił i kupuje pistolet i piasek do piaskowania więc podepnę się pod niego, będzie taniej. 25KG styknie?
2. Miałem się zapytać czy polerować czy szkiełkować alu ale chyba będę szkiełkował.
Czekam jeszcze na kabel WN i fajkę jutro powinna przyjść więc jutro też skoczę po olej Mobil 1 2T full synthetic do zupy i odpalę.

Re: WSK 125 1979

: 2012-04-13, 09:34
autor: Grzaniec
Tomekk pisze:Czas zadać parę pytań aby się wątek nie zatarł:
1.Jakiej wielkości piasek powinienem użyć żeby wypiaskować cały motór? Okazało się że kuzyn coś w swoim BMW E30 będzie robił i kupuje pistolet i piasek do piaskowania więc podepnę się pod niego, będzie taniej.
A jakim kompresorem dysponujesz? Wiesz o tym, że musi mieć znacznej pojemności butlę, by cokolwiek wypiaskować?