WSK 175 1980r

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-04-05, 20:38

Zabezpieczenie miałem oryginalne.Dlaczego wypadło to nie wiem ale wiem na pewno że nie powinno ;D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: AudioBas » 2012-04-05, 21:06

Daj fotkę jakie dokładnie :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-04-05, 21:18

Fotki nie mam, jutro wstawię jest to zabezpieczenie tzw druciak.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: Alien » 2012-04-05, 21:53

Niech zgadnę.. http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1289

ps. Audiobas się pyta, bo się boi czy mu dobre wysłałem :D

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-04-06, 07:19

D
Dokładnie takie same,fotki już nie będę wstawiać.Wczoraj sprawdzałem to drugie zabezpieczenie i trzyma ***zajeb***.

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-04-06, 10:51

Tłoczek gorzycki będę miał dzisiaj, zamówiłem pierścienie i kilka innych rzeczy przy okazji ze skuter Dębica.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: Alien » 2012-04-06, 13:24

Dokładnie takie same,fotki już nie będę wstawiać.Wczoraj sprawdzałem to drugie zabezpieczenie i trzyma ******zajeb******.
Czyli wywnioskowałeś z tego że ten rodzaj zabezpieczenia jest dobry i to był tylko przypadek losowy? Trochę za dużo jest tych 'przypadków' które powodują rozwalenie silnika.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: AudioBas » 2012-04-06, 14:21

Alien pisze:ps. Audiobas się pyta, bo się boi czy mu dobre wysłałem :D
Hehe :)
Dobre!!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-04-06, 15:01

Będe dziś miał nowy tłok to bede mógł porównać rowki na obu tłokach wtedy coś więcej można stwierdzić.Jak pisałem wcześniej zabezp trzyma dobrze po drugiej stronie tłoka więc mam nadzieję że to taka złośliwość żeczy martwych.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: Alien » 2012-04-06, 15:14

To nie złośliwość, to zabezpieczenie jest po prostu do du** pod każdym względem. Losowym przypadkiem jest to że czasem się trzyma, a nie to że czasem wypada.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: Skinder » 2012-04-06, 16:15

Już któryś raz zaobserwowałem, międzyinnymi u siebie, że w przypadku wiatra często zdarza się, że polecą pierścienie, coś wpadnie i do wywalenia jest aby tłok. Alien, w takim razie jakie zabezpieczenia stosować ?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: Alien » 2012-04-06, 16:38

Pisałem o nich wiele razy, poszukaj. Jedna z opcji dobrego zabezpieczenia jest w moich zdjęciach z PJ.

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-04-09, 19:01

Witam.Mam nowy oryginalny tłok i strzałka jest po przeciwnej stronie niż zamki w tłoku ZBW strzałka jest skierowana w stronę zamków.Pytanie w którym jest ona źle nabita,spotkaliście się z czymś takim?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: Szczepan » 2012-04-09, 20:05

U mnie też tak było ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-04-11, 19:04

Cieszyłem się że porysowało mi cylindra a tu taka rysa, jak ja mogłem tego nie zauważyć.Najfajniejsze jest to że kupiłem tłok a dziś odebrałem oryginalne pierścienie.Dałem ciała po całości,zły jestem na siebie że najchętniej bym sobie w mordę przyłożył ale sie boje że bedzie bolało ;D

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-05-15, 18:34

Silniczek już chodzi.Cylinder po szlifie,nowe pierścienie,tłoczek też mam nadzieję ze teraz nic mi tam nie wypadnie. Jeździć nie mogę bo czekam na bagażnik robią na nim nowe chromy bo tamte... też nowe nie trzymały podkładu.Zastanawiam cie nad CDI i w czerwcu chyba ruszę z tematem.Pozdrowienia z Warmii.

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: Patyk » 2012-05-15, 19:15

Dałeś standardowe druciaki czy jakieś lepsze tym razem? (chodzi o zabezpieczenia tłoka). Ja też niedługo ruszam z cdi.
Bez bagażnika jeździć się da ;-)
Pozdro z Lubelszczyzny :-D

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-05-15, 20:52

Dałem druciaki, takie miałem i takie też były przed remontem silnika gdzie nie było problemu z wypadającym zabezpieczeniem.wiem że da się bez bagażnika ale przy jego demontażu musiałem odkręcić mocowania błotnika mam do czego kierunkowskazów przykręcić bo były przykręcone do bagażnika.Pogoda fajna pojeździło by się ale trzeba tydzień wytrzymać.

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-06-15, 09:37

Dziś odebrałem bagażnik który był w reklamacji odnośnie odpadającego chromu zobaczymy jak bedzie się trzymać przy skręcaniu.Z pracy wrócę to biorę się za skręcanie i w sobotę na przejażdzkę po okolicy mam zamiar ruszyć, oby pogoda dopisała.

EDIT:Kupiłem też troche nakrętek z kwasówki,jeszcze śruby i śrubki ale kartkę z wymiarami posiałem i w poniedziałek trzeba będzie jeszcze raz zajechać do sklepu.

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 1980r

Post autor: bartek582 » 2012-06-23, 17:59

Witam wszystkich.Pogoda ładna więc tak jak wcześniej zaplanowałem zjawiłem się na zlocie wszelakiej maści starych motocykli organizowany przez olsztyński klub motocyklowy ROTOR.Na zlot miałem blisko bo ok.15km drogą nr 16. Prędkość przelotowa na trasie 70-80 w mieście wiadomo że wolniej.Wjazd na zlot bez problemu trochę tłoczno i miejscówkę ciężko było znaleźć ale dałem radę,ustawiłem się pod ścianą i na spacerek po starówce oglądać motocykle.Podsumowując spoko atmosfera i super organizacja za rok obowiązkowo na cały zlot łącznie z częścią rajdową (3dni)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości