Strona 1 z 4

WSK 175 1980r

: 2012-01-30, 16:34
autor: bartek582
Pochwale się swoim motorkiem.Motocykl z 1980r z dokumentami, ubezpieczony w pełni sprawny eksploatowany co weekend w ubiegłoroczne lato na trasach po ok 170km. Motocykl posiadam od 1997r wcześniej był własnością mojego dziadka(prawie od nowości) w roku ubiegłym zakończyłem remont generalny silnika oraz odnowione zostały powłoki lakiernicze do ukończenia zostało kilka elementów w tym bagażnik resztę widać na foto.Pozdrawiam.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-01-30, 16:36
autor: Savier
Piękny motorek, trochę ma części z garbuski (czyli wygląda lepiej jak oryginalny). Dużo śmigasz po naszych regionach?

Re: WSK 175 1980r

: 2012-01-30, 20:10
autor: bartek582
Były 2tyg gdzie WSK jeździłem do pracy (awaria auta) powroty o 24.00się zdarzały takie miałem zmiany i moto dawało radę. Jeżdżę dość często sam lub z synem przeważnie sobota niedziela czasami piątek.W lato planuję dłuższą wyprawę ale to jeszcze plany.Co ma z garbuski bo domyślam się ze wahacz i obudowę łańcucha-dziadek się kiedyś zamienił z kolegą za WSK 125 i jak mówi nic w niej nie zmieniał jedynie co zostało przez niego dodane to kierunkowskazy.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-01-30, 20:33
autor: Savier
Z garbuski jeszcze koła i kierownica :).

Fajnie, że wueskia jeździ. Pokazuje innym na co ją stać :>. Jakie są Twoje plany? Może jeziora mazurskie?

Re: WSK 175 1980r

: 2012-01-30, 20:58
autor: bartek582
Trochę tego jest ale chyba nic nie będę zmieniać zostanie tak jak jest.Z planów to wycieczka do Niemiec 1150km w jedna stronę dlatego tak często na moto jeżdżę co by się ujawniły ukryte usterki lepiej w Polsce niż u wroga jak to mówi mój brat.Na nasze jeziora-dobry pomysł,taka wyprawa na 2-3 dni na kilka moto może by był ktoś chętny może nie za bardzo po drodze ale jest jeszcze Św. Lipka, Wilczy Szaniec może nawet mosty w Stańczykach pod rosyjską granicą.Się mi udzieliło jakoś-fajnie by było.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-01-30, 22:06
autor: Patyk
Piękna maszyna:) Kiedy ja swoją wyremontuję...Na dzień dzisiejszy jestem w czarnej dupie z remontem. Brak mi kilku ważnych detali "karoserii" a i silnik jeszcze nie ruszany.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-01-30, 22:31
autor: rafalgb
ładna daj więcej fotek :)

Re: WSK 175 1980r

: 2012-01-31, 09:09
autor: bartek582
Więcej fotek, proszę bardzo.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-01, 11:02
autor: bartek582
Miałem nic nie zmieniać ale jakoś spać nie mogę ze coś tam jest nie tak i po przemyśleniach zmienię kierownicę na łamaną bo się okazało że też została zmieniona to mi wujek powiedział dziadek już pewnie o tym nie pamiętał co do reszty to podobno tak już miała.Pytanie do was czy to możliwe te to mogło w takim zestawieni wyjechać z fabryki?Najbardziej zastanawiam się nad wahaczem z obudową łańcucha i bakiem, o kierownicy i kierunkowskazach to wiem.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-01, 11:44
autor: Jakub
Zostaw jak jest :-)
Fajna Wieśka

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-01, 12:15
autor: Kermit
Trochę pomieszane z poplątanym ale bardzo ładnie wygląda :) Kierownica, wahacz, koła, osłona łańcucha są ze starszego modelu M21W2 tzw. garbatej. Nie możliwe żeby w 80r. tak wyjechała z fabryki.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-01, 12:30
autor: Pablo_Picasso
Wueska prezentuje się wyśmienicie ! Zostaw ją tak jak jest. ;)
Pozdro.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-01, 12:32
autor: Savier
Bartek, nie ma najmniejszego sensu zmieniać tych elementów. Jeździsz tym motorem w końcu, więc niech zostanie tak jak jest. 100% oryginały z fabryki niech siedzą w muzeach :).

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-08, 16:41
autor: bartek582
Kierownica zakupiona czekam na przesyłkę zobaczymy w jakim jest stanie (na foto była super).
Odebrany kask od szewca trochę z tym się grzebał miało być 7dni było 3tyg a wymieniał pasek do zapinania i obwódkę wkoło skorupy.Wszystko dorobił z grubej skóry koszt 50zł,malowanie skorupy w wolnym czasie, koszt to 1mały spray.Wrażenia wizualne-bezcenne ;D

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-11, 16:18
autor: bartek582
Znowu pisze pod swoim wcześniejszym postem :-( Kierownica wysłana do chromowania nie była w takim złym stanie ale i tak wysyłałem to co foto więc też będzie w nowym chromie ;D na zdjęciu nie ma ale stopka hamulca też będzie w chromie a co jak szaleć to na całego.Na koniec marca ma być wszystko zrobione zobaczę jak będzie dobrze to wykonane to puszczę kolejne elementy do chromu.Bagażnik od gazeli po małej modyfikacji pasuje na ramę od 4 biegówki.Jutro jak będzie trochę cieplej jadę na przejażdżkę jak nie zapomnę aparatu to będą fotki.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-11, 16:36
autor: Dżibi
Piękna Bestia ;) Szasun ;D

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-11, 16:37
autor: Savier
Ja osobiście ocynkowałbym pręt hamulca :). Na małych powierzchniach bardzo ciężko odróżnić czy to ocynk, czy chrom, więc po co przepłacać?

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-11, 16:46
autor: bartek582
Savier część rzeczy miała iść w ocynk ale co chrom to chrom ocynk po pewnym czasie traci na swojej nowości.Paczka wysłana dzisiaj więc odwrotu już nie ma (bedzie na bogato ;D )

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-11, 19:30
autor: Savier
Powodzenia w nakręceniu nakrętki na gwint ;D .

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-11, 19:59
autor: bartek582
A o tym to nie pomyślałem (co dwie głowy to nie jedna) ale trochę luzu miała jak ją wkręcałem więc jestem dobrej myśli jak coś to będzie trzeba prze gwintować nakrętkę i powinno być dobrze a jak by było źle to mam jeszcze jeden pręt w zapasie .