Strona 2 z 4

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-15, 14:56
autor: bartek582
Byłem u dziadka w piwnicy i troszkę poszperałem i oto co znalazłem a to i tka nie wszystko.Są części nowe i używane.jest Nawet tapicerka z tamtych lat w kolorze czarno-bordowym się uchowała oraz 2ramki do lampy przedniej z super chromem jedna w dziale sprzedam wystawię.Wiosna daleko a tu tyle rarytasów z tamtych lat.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-15, 14:58
autor: Pablo_Picasso
Ale ci zazdroszczę :] Co tam jeszcze znalazłeś ? Też mam pełno części z epoki tylko że do komarka :P
Pozdrawiam.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-15, 15:20
autor: lukh6
Kurcze... fajne znalezisko :-D A pegaz jest nowy czy uzywka?

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-15, 15:26
autor: bartek582
Nie miałem za bardzo czasu żeby tam grzebać ale widziałem wał,kosz sprzęgłowy,tylne amortyzatory (tak pisało na opakowaniu) ciężkie to było więc chyba tam były, wahacz,błotniki, jakieś zębatki,wałki do skrzyni z elektryki to prądnica i prostowniki no nie powiem trochę tego tam jest ogarnę to wszystko tylko czasu więcej znajdę.
Pegaz wyglądał na nowy ale jakoś się specjalnie mu nie przyglądałem, wnętrzności posiadał ;D

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-15, 15:47
autor: Pablo_Picasso
No to naprawdę masz szczęście, niezbyt często udaje się takie rzeczy znaleźć ;)
Pozdrawiam.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-18, 18:27
autor: bartek582
Postanowiłem zastąpić oryginalny prostownik mostkiem prostowniczym i upchałem to w oryginalną obudowę.Jutro sprawdzę jak to będzie działało.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-18, 18:57
autor: Kermit
Tylko, że ten oryginalny prostownik to też jest mostek prostowniczy.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-02-18, 19:38
autor: bartek582
Zdaję sobie z tego sprawę.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-23, 21:35
autor: bartek582
Rano odebrałem przesyłkę z częściami po chromowaniu.Otwieram karton i mi oczy wypadły z oczodołów.Świeciło się wszystko pięknie,szczęśliwy byłem że ho ho. Myślę sobie trzeba zakładać na motor nie ma co z tym czekać.Na pierwszy ogień bagażnik (ten przerobiony do Gazeli).Radość moja była przed wczesna, cały ten chrom w miejscach gdzie było trzeba coś skręcić zaczyna odchodzić wcale jak by nie trzymał się miedzi.Fotki zrobię jutro to sami ocenicie.Trzeba będzie reklamować.I taki zj...bany ten piątek tu chrom, tam napisy reklamowe na auto agencja reklamowa robi już 2,5tyg a to brak foli a to zepsuty ploter,a to coś z plikiem nie tak a to własnie wycinaliśmy i ploter krzywo wciągnął folię.Dziś dzwonię pytam czy na 16 będą gotowe w słuchawce słyszę że 16.30 będą zrobione.Jadę 20km w jedną stronę a tu zamknięte,tel nikt nie odbiera ale w środku ktoś chodzi bo słychać przez drzwi.Jadę jutro szukać innej firmy która zrobi mi tą reklamę na auto.Jak te firmy dbają o klienta 21wiek a czuję się jak bm żył w średniowieczu normalnie ku..wa kosmos.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-23, 21:51
autor: Savier
No to współczuję. Ile zapłaciłeś za chromy?

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-23, 21:55
autor: bartek582
370

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-23, 22:09
autor: Savier
W imnie łojca i syna... Nie oszczędzili Cię w ogóle, a i jakość zupełnie nie adekwatna do kosztów :(

Ja wysyłam do Danexu (zakład w Zgierzu). Części z tych fotek wycenili mi na 400zł

http://imageshack.us/photo/my-images/96/chromy2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/252/chromy.jpg/

A jak widać stan większosci jest dostateczny :).

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-23, 23:12
autor: Jakub
Faktycznie lipa z tymi chromami :-/
Danex to dobra firma wuja robił chromy do swojej Jawy to już 5 rok trzymają :-) Nie wiem jak jest teraz ale raczej z jakości się nie rezygnuje ;-)

Pozdrawiam

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-23, 23:22
autor: bartek582
Cena za bagażnik,kierownicę i stopkę hamulca i kilka innych rzeczy wydawała i się być ok tylko jakość a właściwie jej brak.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-23, 23:25
autor: Savier
Musisz reklamować, nie ma rady... :-/

Re: WSK 175 1980r

: 2012-03-24, 21:39
autor: bartek582
Wcześniej zapowiadane fotki.
Tak dzisiaj pomyślałem że jak by to było na sprężynie tylnego amora to pewnie by samo odpadło po kilku ugięciach sprężyny.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-04-05, 20:07
autor: bartek582
Zrobiłem małą wycieczkę do Olsztyna w drodze powrotnej coś w silniku ''pykło'' motor zgasł,zatrzymałem się w trybie ekspresowym, przedni hamulec mam bardzo dobry tylnym się wspomagam-stoję. Schodzę z moto kopię i jak by kompresji nie było pierwsza myśl pierścienie.Na szczęście blisko domu 2km,dzwonie po dziadka i po chwili znów jadę na moto tylko że na holu.Pod garażem zdejmuję głowicę,cylinder, gładź cała czego nie można było powiedzieć o tłoku, przyczyną było wypadnięcie zabezpieczenia sworznia. Dobrze że aluminium miękkie to nie uszkodziło gładzi tylko zabezpieczenie dosłownie wcisnęło się w tłok.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-04-05, 20:18
autor: Patyk
Miałeś dużo szczęścia żę cylinder cały. Hmm czemu wypadło to zabezpieczenie? Miałeś jakieś nie oryginalne założone, czy fabryczne rozwiązanie tak kiepsko się sprawdzało? Pytam bo nie jestem znawcą tematu i w motórach dopiero raczkuję :)

Re: WSK 175 1980r

: 2012-04-05, 20:30
autor: Alien
Armagedon! Pokaż proszę jaki rodzaj zabezpieczenia zastosowałeś.

Re: WSK 175 1980r

: 2012-04-05, 20:33
autor: matius97
Kiedyś kolega kupił do motorynki zabezpieczenie i cos mu tam nie pasowało i wziął i podgiął i zrobiło sie to samo tłok staną i koniec. Zabezpieczenie to ma trzymać a nie on sie cieszył ze mu sie udało. Tylko on miał cylinder do wymiany. A no najgorsze co może sie zrobić podczas jazdy.