WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Skinder » 2013-08-15, 13:43

Olej kiedy ostatnio zmieniany ?

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Mateusz WSK » 2013-08-15, 13:46

Patrząc na Wasze przypadki, lepiej chyba jednak założyć nówki oryginały, bo to co się z tymi tarczami dzieje to masakra, blacha z plasteliny, a korki ?

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: szymon_wolebez » 2013-08-15, 20:03

Takie przypadki są nieuniknione jak się "jeździ" maszyną :evil:
Mi też na początku po założeniu tych indyjski ślizgało przez ok 50km. Później wszytko się ułożyło aż do kontroli po 2,5tys, km :).
Cały w tym ambaras aby kierowca i Wiesia chcieli jechać na raz :lol: .
Popieścisz, dopieścisz a i tak się zaraz obrazi ;-)

Widzę, że to nie tylko moja Wiesia tak ma.

Igor
Posty: 26
Rejestracja: 2007-01-04, 19:57
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Igor » 2013-08-15, 21:53

auriol77 pisze:Wychodzi na to ,że ja wyśmiewany przez resztę uparcie stojąc przy swoim ,ze seria sprzęgło jest do bani jednak mam rację ? Ci co robią większe dystanse szybko się przekonali.
W takim razie u mnie musiało się coś potężnie popsuć. W ciągu ostatnich kilkunastu lat na motocyklach z takim sprzęgłem przejechałem około 50 tys. km. Najwięcej na Gazeli, prawie 20 tys. Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z tym sprzęgłem. Przepraszam, raz się zdarzyło, kiedy po remoncie chciałem Gazeli "zrobić dobrze" i zalałem silnik współczesnym bardzo dobrym markowym olejem. Po pierwszej jeździe musiałem wymienić olej na dotychczasowy bo nie dało się jeździć, tak się ślizgało.

Audio, dlaczego nie chcesz zlikwidować przyczyny "zjadania" sprzęgła tylko odwalasz partyzantkę. To do Ciebie niepodobne. Pamiętaj, że ciąży na Tobie ogromna odpowiedzialność. Dla wielu forumowiczów jesteś "guru" i jeżeli ty zaczniesz tak robić to będziesz miał wielu naśladowców, którzy uznają że tak jest poprawnie.
A tak na poważnie - jakim olejem to zalałeś i czy w trakcie tego przebiegu wymieniałeś olej ?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-08-16, 09:42

Igor pisze:przejechałem około 50 tys. km
Jakim stylem jazdy?
Mój styl to 80% jazda na maxa, oraz ciągnięcie na każdym biegu do końca :P

Olej Motul do sprzęgieł 2T - ale to nie wina oleju.

Teraz mam 5 tarcz i jest super.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Tomekk » 2013-08-16, 11:10

AudioBas pisze:
Igor pisze:przejechałem około 50 tys. km
Jakim stylem jazdy?
Mój styl to 80% jazda na maxa, oraz ciągnięcie na każdym biegu do końca :P

Olej Motul do sprzęgieł 2T - ale to nie wina oleju.

Teraz mam 5 tarcz i jest super.
Niedługo będzie 6 tarcz?? ;) Ja walczę u siebie z dobrym dopasowaniem podkładek do kosza :) Przejechałem jakoś 1kkm ale na 40-60% gazu bo inaczej to sprzęgło paliłem taka moc xD

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Johnny » 2013-08-16, 12:43

Z wymianą grubych przekładek na cienkie bym uważał - szczególnie jeżeli chodzi o pierwszą od wnętrza kosza. Zauważcie, że całe sprzęgło na niej "leży". Tutaj tarcze nie opierają się o kosz jak w silniku 125. To, że tarcza jest grubsza to nie przypadek tylko świadome działanie. Zastosowanie cieńszej może spowodować jej wypaczenie na skutek działania przenoszonych sił i braku podparcia od strony kosza :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-08-16, 18:01

Ja mam jak w oryginale, gruba z tyłu, gruba z przodu, reszta cienkie :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: wujcio » 2013-08-17, 11:33

Pany te tarcze to gówno.
Ja je założyłem przejechałem może z 10 km i się ścisnęły do grubości 3.5 mm...
Te indyjskie mają strasznie miekki korek który strasznie się zgniata bo rękami można go jeszcze ścisnąć...

Moje tarcze kupione w skuterze z dziurkowana blaszka (takie kropeczki nabite) były założone jakoś rok temu może wcześniej i na dzień dzisiejszy maja grubość 3.8 mm... jedyny minus to to że wypusty które wchodzą w kosz wybiły się.
Ja w końcu założyłem te stare tarcze + grubsza przekładka i myślę że będzie spokój.

Awatar użytkownika
lisek13
Posty: 91
Rejestracja: 2010-08-06, 22:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 `77
WSK M21W2 Kobuz `77,
Lokalizacja: Na Jurze (SZA)
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: lisek13 » 2013-08-18, 23:12

AudioBas pisze:Kurde coś te indyjskie tarcze trochę się "splaszczyły".
Mierzyłeś może grubość tych tarcz, o ile chudsze zrobiły się w stosunku do nowych?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-09-04, 16:02

Ostatnio w zakrętach czułem jak mi dupa ucieka.
Nie i tak było co raz bardziej i bardziej....

Szprychy mi się poluźniły wszystkie :D :D :D
Koło lata na boki jakbym ręcznie je przykręcił...

Jutro jadę do kolesia na reklamację...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-09-20, 12:24

Odpalam, czekam...

... daję gazu na max strzela w gaźnik :)
Znowu do oporu, strzela!
Nagle JEB!!!!!!!! i WSKa zamiera!
Zatarłem??!! Gazowałem na zimnym?? :D

Patrze przekaźnik chodzi, wykręcam świecę, brak iskry!
Podchodzę do dekla......:
wsk1.JPG
wsk2.JPG
wsk3.JPG
wsk4.JPG
wsk5.JPG
wsk6.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: iron_bird » 2013-09-20, 15:23

Wyklepie się :lol:

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Sebastian440 » 2013-09-20, 15:37

A idź pan w ...
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: szymon_wolebez » 2013-09-20, 16:00

Co to spowodowało, krzywka? Jak pytam się, jak?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Alien » 2013-09-20, 16:50

szymon_wolebez pisze:Co to spowodowało, krzywka? Jak pytam się, jak?
Panie, diabel w tym siedzi - TAKA MOC! :evil:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-09-20, 17:01

Wydaje mi się. że śruba się odkręcała i napierała na dekiel, aż go złamała :)

Ogólnie mój silnik chciał być silnikiem Wiatra i zrobił sobie okienko rewizowe :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: SEBA » 2013-09-20, 21:41

Toż to CDI tam się nie zagląda, okienko nie potrzebne. On chciał coś innego przez to powiedzieć... "Nie pałuj na zimnym!"

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: wujcio » 2013-09-21, 10:26

lisek13 pisze:
AudioBas pisze:Kurde coś te indyjskie tarcze trochę się "splaszczyły".
Mierzyłeś może grubość tych tarcz, o ile chudsze zrobiły się w stosunku do nowych?
Pisałem w temacie tarcz że moje po 100 km miały grubość 3.6 mm a nowe ponad 4 mm mają.

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: szymon_wolebez » 2013-09-21, 21:26

Alien pisze:
szymon_wolebez pisze:Co to spowodowało, krzywka? Jak pytam się, jak?
Panie, diabel w tym siedzi - TAKA MOC! :evil:
:) toż to zwyczajna PRZE-MOC

Temat bardzo pozytywny, przynajmniej widać że coś się dzieje.

PS. Podkładka sprężysta...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości