WSK M06B3 Bąk 125

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-14, 15:23

Dzisiaj wszystko rozebrałem pierścienie obydwa całe reszta też dobra w obydwóch amortyzatorach było po około 50 ml olej wiec jeszcze nie tak źle. A to w końcu jaki olej lać?
Ostatnio zmieniony 2012-08-19, 12:09 przez mistrzunioss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-14, 18:22

Niedaleko oborniki wlkp.
Ostatnio zmieniony 2012-08-19, 12:10 przez mistrzunioss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: chomik » 2012-08-14, 19:43

Olej wlej Lux, tak jak było oryginalnie ;)
90ml powinno go tam być.

Jak wlejesz hipol, będziesz miał twarde zawieszenie bardzo.

Kubek

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Kubek » 2012-08-14, 20:37

Mistrzunioss naucz się edytować posty. :evil:

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-15, 09:31

No te moje zawieszenie było bardzo miękkie wiec wleje hipola. a jak będzie za twarde to co to za problem zmienić olej ;p

ja mam taki olej w domu nada sie?
superol 15w40
http://images.okazje.info.pl/p/motoryza ... w40-1l.jpg
Ostatnio zmieniony 2012-08-18, 23:04 przez mistrzunioss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Adrian.
Posty: 247
Rejestracja: 2012-04-26, 14:42
GG: 11487935
Moje maszyny: Jawa 350
WSK 2xM06B3
Lokalizacja: Okolice Szczytna
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Adrian. » 2012-08-15, 09:49

Bo lecisz 3 posty pod rząd tak jak wyżej , a wystarczy kliknąć "edytuj" i dopisać to czego zapomniałeś itp...

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: chomik » 2012-08-15, 11:30

Zawieszenie miałeś miękkie, bo było za mało tego oleju.
A zmienić olej to problem, bo znów trzeba rozbierać amortyzatory całe.

15w40 też się nada ;) Tylko wlej 90ml a będzie ok.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-15, 12:02

Rozebranie to nie jest problem przecież, 10 min i gotowe.
kupie jutro olej do przekładni bo inny może się pienić i będzie git.

Lecz dziś rozebrałem przednie lagi i te nieruchome są krzywe lekko ;/
Ostatnio zmieniony 2012-08-18, 23:04 przez mistrzunioss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Skinder » 2012-08-16, 18:55

viewtopic.php?f=71&t=11130

Popraw napisane przez siebie poprzednie posty.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-19, 12:24

Dawno nic nie dodawałem z postępów prac nad moim bączkiem, lecz brak czasu masa innych zajęć :-/
Już niedługo będzie pomalowany i prace ruszą do przodu ;-) w końcu jakieś efekty pracy będzie można zobaczyć.

Teraz chciał bym się zająć wkładem tłumika górnego. Ciężko jest go dostać a ceny tez masakra :-/ Więc na razie chciałbym dorobić a może kiedyś sprawie oryginał.
Proszę o jakieś porady jak zrobić najlepiej? jakaś podpowiedź?? :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Szczepan » 2012-08-19, 18:00

Rurka miedziana od centralnego ogrzewania pasuje średnicą, ew. każda inna która będzie miała taką średnicę my akurat mieliśmy taką :P . W miejscach gdzie są krążki nacinasz rurkę wkładasz je i przyłapujesz je spawarką, bądź lutujesz.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-24, 16:20

Dzisiaj zrobiłem wkład do tłumika. Stosowałem się na wzór oryginału wyszło całkiem nieźle, jeszcze tylko przegrody wstawić i przylutować śrubę mocującą.

Kilka fotek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
marcinex
Posty: 119
Rejestracja: 2009-11-13, 17:45
GG: 9927956
Moje maszyny: WSK M06B3 '74
WSK M06B3 '81
Lokalizacja: Białopole (woj. lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: marcinex » 2012-08-24, 23:36

Nieźle działasz ;-)
Możesz z tymi wkładami nastawić się na seryjną produkcję :lol:

Kubek

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Kubek » 2012-08-25, 09:15

I na pewno by zarobił, bo nigdzie tego nie ma :P

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-08-25, 09:58

no też tak myślałem :-) Chce ktoś?

Kubek

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Kubek » 2012-08-25, 10:00

Wpisz to w dziale Usługi i możesz zacząć już robić ;D haha :evil:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: AudioBas » 2012-08-25, 12:14

Ale i tak mamy pełen przelot - nie powinien być w środku jeszcze jakoś stłumiony?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Johnny » 2012-08-25, 12:17

AudioBas pisze:Ale i tak mamy pełen przelot - nie powinien być w środku jeszcze jakoś stłumiony?
mistrzunioss pisze: (...) jeszcze tylko przegrody wstawić (...)

Adijaga2
Posty: 82
Rejestracja: 2012-07-14, 17:22
GG: 6629253
Moje maszyny: WSK 175 '83
Jawa 175 '56
Komary
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Adijaga2 » 2012-08-25, 14:43

Tłumik wtedy będzie jak nowy i na pewno wyjdzie lepiej i taniej niż kupno nowego :->
Ciekawe tylko ile by chromowanie kosztowało, wiadomo wszystko zależy od zakładu ale musi być jakaś średnia cen.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Johnny » 2012-08-25, 20:19

Tylko nowy tłumik to nie tylko ten wkład ale jeszcze wygląd zewnętrzny, stan (i obecność) siatki w środku, to czy nie jest zatkany, czy ma gwinty pod osłonę ;) I najważniejsze czy nie lata przegroda ;) Sam wkład niczego nie zmienia :hihi:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości