WSK M06B3 Bąk 125

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Polak » 2012-07-23, 21:37

Najlepsze według mnie to czyściwo z włókien metalowych o różnej grubości.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-23, 21:51

zależy czy element ma wżery lub mocne rysy jeżeli tak to trzeba zacząć od dość małej gradacji tak gdzieś od 40 żeby pozbyć się nie pożądanych śladów, później w górę czyli np. 60, 100, 150, 220, 400, 600, 800, 1200, 1500, 2000 Pasta polerska+ filc i gotowe :->

Ja u siebie jechałem tylko do 1200 bo nie miałem większych ale najlepiej jest do 2000 jechać.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Savier » 2012-07-23, 22:19

Piękne, ile Cię to czasosowo wyszło?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: AudioBas » 2012-07-23, 23:21

Pewnie z 5 h...
Podziwiam! Naprawdę super efekt!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Savier » 2012-07-23, 23:23

5h to chyba same bębny Audio ;).

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-24, 18:48

robiłem to przez 3 dni po trochu ;p z 6 godzin łącznie :D

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: piotrBe » 2012-07-24, 19:08

Witaj

Pogratulować pięknego egzemplarza, Jeżeli tak dopieściłeś bęben to i reszta zasługuje na perfekcje!

Co do "szpraju" żaroodpornego to on pięknie się odbarwia w miejscach gdzie najgoręcej i efekt jest taki, że mamy łaciaty tłumik:D
dodam zdjęcie. Jeżeli chłopaki mówią, że proszek da radę, to może lepiej oddaj razem z ramą i obręczami.

Ja swoją odnowie 'profesjonalnie' na jej 40-lecie, mam nadzieje, że szybciej znajdą się fundusze.

dodawaj nowinki jak tylko to możliwe :D

Lewa ;D

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-24, 19:26

zobaczę jeszcze z tym tłumikiem...
Jeżeli tak jest jak mówicie to oddam do proszku :D
Ostatnio zmieniony 2012-07-24, 19:32 przez mistrzunioss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-24, 19:30

Dziś odebrałem elementy z ocynku :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Szczepan » 2012-07-24, 19:49

Zakładasz tą dźwignie hamulca pod dolny tłumik ? Przy zamontowanym górnie tłumiku marnie to będzie wyglądać ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Savier » 2012-07-24, 21:10

Fajnie zębatkę zanitowałeś. Nie podoba mi się też, że niektóre elementy są krzywe...
Ile za to zapłaciłeś? Bo ładnie sie błyszczą. :-)

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Skinder » 2012-07-24, 21:36

Ocynk zębatki razem z zabierakiem :roll:

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-24, 21:50

Borewicz pisze:Zakładasz tą dźwignie hamulca pod dolny tłumik ? Przy zamontowanym górnie tłumiku marnie to będzie wyglądać ;)

Nie mam oryginalnej dźwigni, jak zdobędę taką to wymienię.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-24, 21:53

Savier pisze:Fajnie zębatkę zanitowałeś. Nie podoba mi się też, że niektóre elementy są krzywe...
Ile za to zapłaciłeś? Bo ładnie sie błyszczą. :-)
zębatka była już zanitowana i to są oryginalne nity, z krzywych elementów to jest tylko drut hamulca ale go wyprostuje przy montażu.... więcej krzywych elementów nie ma

koszt 40 zł

Kubek

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Kubek » 2012-07-24, 21:55

Zębatki nie miałeś wyrobionej że nie roznitowałeś? :shock:

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Savier » 2012-07-24, 22:02

Przecież widzę, że zębatka jest jakaś kombinowana, bo otwory pod nity są w innym miejscu jak zakładał konstruktor :). Wstaw może jej fotke.

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: mistrzunioss » 2012-07-24, 22:16

Ja kiedyś wymieniałem zębatkę ale nawet się nie przyglądałem czy miła coś robione miała dobre zęby wiec była założona i wszystko działało jak należy.

jutro dodam jej zdjęcia

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: piotrBe » 2012-07-25, 00:07

Jak obiecałem wklejam swój wydech. Szczerze! to do u*ranej można malować puszką. :razz: żadne tam żaro-srodporne do 700*C
2012-07-24-618.jpg
No ok, chłopaki niech się wypowiedzą jak trzyma się ten proszek w codziennej eksploatacji motocykla. Ja dziennie ponad 40km robie i to spod świateł spokojnie nie ruszam, a jak jest prosta to trzymam 80km/h solo oraz 70-75km/h duet to też efekt tego widać na tłumiku że w palnik dostaje... :evil:


hmmmmmm... a dało by tłumik anodować? :roll: czy tylko amelinium?

Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: Savier » 2012-07-25, 11:46

Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

Post autor: piotrBe » 2012-07-25, 13:13

Savier pisze:Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.
Ok rozumiem, silnik na dotarciu więc w piec nie dajesz to i się jeszcze proszek trzyma po takim przebiegu :P

A ktoś kto proszkował wydech i dzień w dzień robi minimum 30 km ;)

z tego co pamiętam już ok 80km po odmalowaniu zaczął zmieniać swoją barwę, nie wiem ile trzeba by tego nałożyć by się trzymało.
Po kolejnych 500km robi się tak jak na foto i jakoś się zatrzymało odbarwianie, a obecnie już za sobą w tym sezonie 3000 km :roll:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości