1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4055
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: AudioBas » 2013-01-06, 00:25

Komprecha widać ***zajeb*** :)

Już gotowa cała na sezon 2013? Bo chyba będzie bojowy :)

Mam nadzieję, że tutaj zobaczę Twój pojazd:
http://www.wsk.audiobas.pl/wyprawy
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: iron_bird » 2013-01-06, 01:02

Ło kurde! Koks dzwięk ma, moja trójeczka ma jakiś taki 'papierowy' w porównaniu do twojej. Zamień się :evil:

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2013-01-06, 01:36

Audio
Jasne tylko trzeba zrobić zawieszenie i kufry.. kierunki są prawie na ukończeniu tylko mocowanie przełącznika i podpiąc wszystko na moto.
Malować centralki, lampy, bagażnika i wydechu nie muszę bo nie rdzewieje a z tym można jeździć.... i tak ją czeka piach za jakiś czas
Tylko jeszcze na opony trzeba wytrzasnąć trochę kasy ale dopiero początek stycznia ;) a jak się nie uda to mordęga na stomilach tfu

Iron

Mam ten sam wydech co Audio obecnie (rzekomo hartman) i chodziły identiko... Może pogłos pomieszczenia, może to że nie mam CDI, bardziej pusty wydech, nie wiem. Wyprowadzę ją na gorę za dnia, oby słonko świeciło ;D to będzie lepiej to wszystko wyglądać i słychać, ale to tak już bliżej marca.
To nakręć filmik jak chodzi chyba że już nakręciłeś :)

:viva: wzajemnie by nie zapeszać oraz by dojechać na spota, morze i przejechać całą Polskę!!

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: bartek582 » 2013-01-06, 11:24

***zajeb*** dźwięk mają te nasze motorki.Prace widzę że pchasz do przodu, tak trzymać.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Arek19973
Posty: 141
Rejestracja: 2012-08-09, 22:00
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175, Romet 50 T-1, Simson S51
Lokalizacja: Lipsk n. Biebrzą
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: Arek19973 » 2013-01-25, 12:27

Przeczytałem cały temat i wska jest naprawdę fajnie zrobiona :) Niech teraz służy długo silnik po remoncie i oczywiście cała reszta ;P. Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2013-02-09, 15:38

Arek19973 - wzajemnie oraz powodzenia :evil:

Czas na małego łUPa

Rozpisywać się nie zamierzam, wkleję foty...

To prawie wszystko z motobajzlu Łódź
100_1323.jpg
100_1325.jpg
100_1326.jpg
100_1327.jpg
- zębatki do komara i jedna zdawcza do 125
- cybanty do kierownicy w chromie za 5PLN 2 sztuki
- dwie płytki od bartek582 dzięki
- sprężynka do zapięcia siodła od Klakier

To już miastowe do robionych kufrów:
100_1338.jpg
100_1339.jpg
100_1340.jpg

Poszycie na kufry jest! ale jeszcze trzeba zrobić, zamknięcie pokrywy, stelaż by powiesić przy moto, a na koniec naciągnąć materiał i zaszyć/zanitować. Robota ze stelażem ruszy za tydzień :roll:
100_1346.jpg
100_1347.jpg
100_1349.jpg
100_1351.jpg
100_1352.jpg
Może jeszcze z zewnątrz dla ozdoby strzele jakieś listwy alu albo coś w ten deseń, może jakieś pomarańczowe pozycyjne, zobaczymy.
........

Pomysł na zapięcie nr 1, zapewne ten odrzucę a zrobię nr 2 jeżeli będzie do zrealizowania. Oczywiście zamek do skrzynki będzie obowiązkowo ;D Na razie sucha przymiarka.
100_1353.jpg
100_1354.jpg
aaaaaaaaaaaaaaaa i bym zapomniał

----------------------FILMIK 4 luty----------------------

Chwile popracował, włączyłem nagrywanie, później wsiadłem i pojeździłem troche.
Paliwo z zeszłego roku, gaźnik nie był czyszczony, zapłon ustawiony na kreski zrobione przed rozbiórką.
Gaźnik przedmucham, zapłon sprawdzę strobo i ew poprawie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Seba_830
Posty: 135
Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka
Lokalizacja: Stanisławów
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: Seba_830 » 2013-02-09, 19:10

Bardzo ciekawa historia wsk, która zresztą jest bardzo ładna.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4055
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: AudioBas » 2013-02-09, 19:59

Co ona się tak tłucze? :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: bartek582 » 2013-02-09, 20:56

piotrBe pisze:- dwie płytki od bartek582 dzięki
Nie ma za co.
Przelew doszedł?

Ciekawy jestem jak kuferki będą się na motocyklu prezentować,obszycie pierwsza klasa,pogratulować.
Ja ze swoją stoję w miejscu :-(

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2013-02-10, 12:23

AudioBas pisze:Co ona się tak tłucze? :D

Zapytaj tłoka ;D ile ten silnik pracwał, 20min? Damiano074 też wkleił filmik i też mu cos tłukło. więc ja nie wiem. Wszystko na tip top poskręcane i posprawdzane :P
Seba_830 pisze:Bardzo ciekawa historia wsk, która zresztą jest bardzo ładna.
Wzajemnie, przedstaw coś od siebie ;)
bartek582 pisze: Nie ma za co.
Przelew doszedł?

Ciekawy jestem jak kuferki będą się na motocyklu prezentować,obszycie pierwsza klasa,pogratulować.
Ja ze swoją stoję w miejscu :-(
-Tak doszedł.
- Niby wiele nie masz ale jednak jest. Widzisz po mnie że to sie wlecze od października a w sumie w 4 weekendy można by zrobić ;D
- foty poglądowe strzelone jak kombinowałem nad mocowaniem i wyliczałem ile i czego trzeba.
2013-02-05-245.jpg
2013-02-05-247.jpg
Generalnie kufer będzie "miał początek" nie wcześniej jak w lini osi śruby górnej (zielona linia) amortyzatora lub lekko za śrubą z tego względu by można było wygodnie podeprzeć stopę jako pasażer. No i będzie wypoziomowany względem ramy. Do mocowania kufrów pewnie przykręcę kierunki. Teraz ich nie zakładałem bo wiem, że by poprzednie mocowanie kolidowało z kuframi.

Zostaje:
- dokończyć kufry / stelaż
- zawieszenie przednie :faint:
- zrobić blaszkę dla przełącznika kierunków :faint:
- puścić wiązkę dla kierunków
- przedmuchać gaźnik - nie rozkręcam go skoro silnik pracuje poprawnie.
- uszczelnić kolanko --.
- przegląd bębnów (przesmarować rozpieraki itp itd)
- przesmarować linki, nawet te zapasowe
- wypucować
- dopić powietrze do odp wartości -przód 1,3 bar, tył 1,7 solo/1,9 w dwie osoby. Takie dla mnie najlepsze, a różnie pompowałem.


heh... sprawdzę lotto może co wpadło na wczoraj.. jak nie to nowe opony sprawie sobie na gwiazdkę ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-02-10, 13:01 przez piotrBe, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
damiano074
Posty: 73
Rejestracja: 2012-09-12, 21:32
GG: 8120815
Moje maszyny: WSK Gil
Simson S51 i SR50
MZ 150
Romet 50-t1
Lokalizacja: Sokolniki
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: damiano074 » 2013-02-10, 12:31

Damiano074 też wkleił filmik i też mu cos tłukło.
Tyle że ja nie mam zrobionego silnika na tip top. W tym, lub następnym tygodniu będzie ogarnięty szlif, jak i dopasuję tulejke w główce korbowodu - to ona sie tłucze. Oczywiście ustawiona jest "na oko". :)

Tutaj link:
http://www.youtube.com/watch?v=jFdpglkVekk

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4055
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: AudioBas » 2013-02-10, 14:13

Właśnie te 1.3 bar (wiem, wiem katalogowe) to nie za mało??
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Lukasz1331
Posty: 207
Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
Lokalizacja: Starokrzepice
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: Lukasz1331 » 2013-02-10, 14:20

AudioBas pisze:Właśnie te 1.3 bar (wiem, wiem katalogowe) to nie za mało??
ja zawsze pompuje po 2 bary bo ja osobiście uważam, że 1.3 bara to za mało

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 621
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: zmyngut » 2013-02-10, 14:43

Ja wam powiem, że jeździłem na 1,3 z przodu, na 1,5 i 1,7 bara. Jeżeli jeździ się tylko i wyłącznie po drogach z bardzo dobrą nawierzchnią to 1,5 czy 1,7 jest ok ale takich dróg to jakoś za wiele nie ma. Jeżeli zaczynają się doły to książkowe 1,3 jest najlepsze- zawieszenie jest takie a nie inne a przy takim ciśnieniu opona bardzo dobrze wybiera niewielkie nierówności drogi, jest nieco ugięta a tym samym ma powierzchnię styku z drogą mniej więcej równą szerokości bieżnika. Jazda ze zbyt dużym ciśnieniem może się skończyć nierównomiernie wytartym bieżnikiem (łysiejąca na środku). Ale to już każdy z nas sam sobie sam musi zobaczyć jak mu się najlepiej jeździ. Poniżej 1,3 to masakra.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2013-02-10, 15:39

AudioBas pisze:Właśnie te 1.3 bar (wiem, wiem katalogowe) to nie za mało??
Nie nie jest za mało wręcz jest to totalne minimum jakie można wbić na przód, natomiast 1,6 już jest kamyk i strasznie wali w łapy. przy 1,0-0,8 już jest nie miło przy hamowaniu i w winklach. Tak wcześniej napisałem że 1,3 spoko, ale na solo! Najoptymalniejszą wartością dla stomili przy mojej masie 73 kilo +/- pasażerka jest 1,4 i świetnie się jeździ!
Z tyłu przy 1,5 można dobić felgą oraz boje się że dupa mi zwieje na winklu, a poniżej 1,5 strach bo czuć jak moto pływa.

Lukasz1331 pisze:ja zawsze pompuje po 2 bary bo ja osobiście uważam, że 1.3 bara to za mało
2,0 to jest kamień wyłącznie na asfalt lustro, maksimum 1,9 przy pełnym załadunku (ktoś to obliczał i potwierdzam ze działa) no chyba że masz zawieszenie jak w SHL M11 gdzie motocykl płynie na nierównościach to bij i 2,5 ;)
3,0 to bije w swoim rowerze a i tak opony mają do 3,5, a kamyki nie są w trakcie jazdy ;D

Zmyngut - dobrze prawisz :zdrowko:* ja jeszcze dorzucę do tego, że odpowiednie ciśnienie to jak napiąłeś lepsze wyłożenie bieżnika na podłożu co za tym powinno iść, lepsza przyczepność na prostej jak i w zakrętach oraz przy hamowaniu. Lecz tak czy siak zawsze będzie to ALE bo stomile mają ponad 20 lat i już im tak ufać nie będę!

-----Wracając do tematu silnika oraz Damiano074 sprawdzę przepustnicę bo nie zrobiłem tego :roll: jeżeli lata jak ... po sklepie to eliminuje dzwonienie sworznia.

PS: W totka nie ustrzeliłem :faint: , w sumie to nikt nie ustrzelił i jest 17 balonów do wyjęcia. Może zmarnotrawię kolejne pół litra paliwa :roll:


*wkońcu zbierze się skrzynka browca ;D

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: SEBA » 2013-02-11, 16:36

Co do mocowania przełącznika kierunkowskazów wydaje mi się że dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie klamek od MZ TS i zamienieniu miejscami przełącznik świateł z przełącznikiem kierunkowskazów. Tak żeby kierunki były w lewej ręce, a światła i klakson w prawej.

Nie myślałeś nad pomalowaniem boczków na czerwono ?

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2013-02-25, 14:36

Robota staneła bo zawalono mi pomieszczenie gdzie stoi moto kartonami i też z powodu spraw prywatnych. Za tydzień mały plan by dobrzebać się do moto i pogonić.
SEBA pisze:Co do mocowania przełącznika kierunkowskazów wydaje mi się że dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie klamek od MZ TS i zamienieniu miejscami przełącznik świateł z przełącznikiem kierunkowskazów. Tak żeby kierunki były w lewej ręce, a światła i klakson w prawej.

Nie myślałeś nad pomalowaniem boczków na czerwono ?
Rozważę tą propozycję zamiany stronami przełączników, może się uda bez montowania klamek od MZ... Co do boczków to już jesteś drugą osobą której nie pasują, ale ok, spoko ;) Jak dla mnie było by za czerwono, a tak to jakiś kontrast, generalnie motocykl inaczej wygląda na żywo. Tak po za tym z plastikowej lampy odpadł mi lakier to tym bardziej nie chce malować plastiku który wygląda dobrze.

--25 luty--
Dzisiaj byłem opłacić OC... Miałem jeszcze coś do wyjaśnienia z KoMarkiem więc miałem obydwa dowody... Agent z PZU kilka razy poszedł po jakieś papierki, a ja z nudów przeglądam polisy i dane w dowodach.

Mam sprzęty prima aprilisowe :hah: tylko żeby mi psikusów nie strzelały zbyt często, a jak już to blisko domu :3 (chociaż pchać wsk 8km nie jest fajnie :roll: )
prima aprilis.jpg
Trzeba ścisnąć poślady i pogonić robote :roll:

HEY!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: Alien » 2013-02-25, 16:35

Co do boczków to już jesteś drugą osobą której nie pasują, ale ok, spoko ;)
No to mozesz liczyc juz trzy osoby :D
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: chomik » 2013-03-04, 01:29

Raczej cztery ;-)
Ale masz rację-najważniejsze że podoba się Tobie :D

Fajnie masz z tym Komarem :P w dodatku ma 2kW! ;D

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: 1977 Garbata strażacka czerwień (M06B3) -------piotrBe

Post autor: Tomekk » 2013-03-04, 12:44

Nie wiem czemu narzekacie na czarne boczki, mi się podobają takie jakie są. Gdyby były czerwone to nie było by kontrastu żadnego.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość