M21W2 'Projekt Kobuz' 76r. - Pszczółka :D

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.

Jaki kolor Kobuza podoba Ci się najbardziej?

Yellow bahama
119
48%
Czarny
47
19%
Czerwony bak, lampa, boczki oraz popielate błotniki.
84
34%
 
Liczba głosów: 250

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-08-30, 22:41

JaJo pisze:Ile dałeś za chrom na lagach? :)
:roll:
Dobra, kolejne rzeczy oskubane. Jutro pod szlifiere idzie zmieniacz biegów, góra od kopki, bańki wraz z uchwytami i śrubami no i jak wyrobie to zacznę felgi.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-08-31, 12:56

:-D
1.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: Alien » 2012-08-31, 13:09

Prawdziwie królewskie wirniki! :)\
ps. nie chce Cie martwić ale nie zdjąłeś całkowicie warstwy chromu, bardziej to go przeszlifowałeś.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-08-31, 16:39

Alien pisze:Prawdziwie królewskie wirniki! :)\
ps. nie chce Cie martwić ale nie zdjąłeś całkowicie warstwy chromu, bardziej to go przeszlifowałeś.
Wiem i zastanawiam się właśnie czy może tak zostać, czy w galwanizerii będą musieli to jeszcze zdzierać. Pytanie, czy można na taki stary chrom który trzyma jak złoto i nie pordzewiał założyć następną warstwę chromu czy nie. Chyba najlepszą opcją będzie napisać o galwanizerii i czekać aż odpowiedzą.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: AudioBas » 2012-08-31, 16:44

Alien pisze:Prawdziwie królewskie wirniki! :)\
I, aż 3 idą na Dolny Śląsk :evil: :evil:
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: Sebastian440 » 2012-08-31, 17:21

Na pewno będą zdzierać stary chrom. Poza tym po 2 warsztawach chromu i 2 miedzi mógłbyś mieć problemy z założeniem obsad klamek.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-09-01, 00:33

Dobra, rozdziabałem silnik - sprzedawca twierdził że po kompletnym remoncie... Kartery nie są od kompletu, prawy jest w jednym miejscu pęknięty i zalepiony jakimś specyfikiem, nawet nie zaspawany. O dziwo nie cieknie tam, zastanawiam się czy to tak zostawić? Wał wygląda jakby na kancie jakimś młotkiem był potraktowany, głowica wygląda na splanowaną. Tłok przytarty ponad pierścieniem - tłok za 18zł cx.... Wałek zmieniacza biegów spiłowany przez co zmieniacz lata jak żyd po pustym sklepie.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-09-01, 00:37

16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
tony
Posty: 350
Rejestracja: 2009-05-25, 17:46
GG: 1927416
Moje maszyny: WSK M06B3 83r.M06B3 "Lelek"76r.JAWATS350 87r.MZ ETZ 150
Lokalizacja: Sobków
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: tony » 2012-09-01, 07:45

Oooo to remont miał niezły :) jak z katerami trzymają Ci gniazda łożysk??
Moje byłe moto :/ -> viewtopic.php?f=72&t=8095 <-

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: jarek » 2012-09-01, 09:02

Jeśli kartery są nie od kompletu, a masz 2 silniki, to ja bym ten złożył z gorszych części i jeździł, a w międzyczasie remontował ten drugi, ale tak porządnie, szlif, regeneracja, nowe łożyska, szkiełkowanie :evil:
Tylko podstawowe pytanie w jakim stanie są tamte kartery, czy są sparowane, jak siedzą łożyska itd.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-09-01, 10:02

jarek pisze:Jeśli kartery są nie od kompletu, a masz 2 silniki, to ja bym ten złożył z gorszych części i jeździł, a w międzyczasie remontował ten drugi, ale tak porządnie, szlif, regeneracja, nowe łożyska, szkiełkowanie :evil:
Tylko podstawowe pytanie w jakim stanie są tamte kartery, czy są sparowane, jak siedzą łożyska itd.
Tamte kartery są 060 i maja wykruszone miejsca na lożyska, wał w nich chyba zardzewial bo komora korbowa jest kompletnie zaklejona rdzą wiec nadają się tylko na złom. Najprawdopodobniej będę spawał te kartery co mam. Nie znam też dobrze tego silnika więc jak palne jakieś głupstwo to proszę o wyrozumiałość ;) generalnie łożyska siedziały dobrze w karterach, lekko nie zeszły. Tylko to łożysko na czopie od strony wirnika wyszło razem z wałem, to dobrze/źle? Oceńcie też czy ta skrzynia wygląda dobrze. Co robić z półksiężycem? Wałek zmieniacza biegów jest taki sam w w2b jak s01 tak? Czy pod zębatką na czopie wału powinna być jakaś tulejka dystansowa? Tutaj koleś dał 4 podkładki żeby to się trzymało - tak chyba nie powinno być :?:
Idę do garażu umyć te kartery i porobię lepsze zdjęcia.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: Skinder » 2012-09-01, 10:51

Pod zębatką wału jest dystans, który ciasno siedzi na czopie.

Awatar użytkownika
tony
Posty: 350
Rejestracja: 2009-05-25, 17:46
GG: 1927416
Moje maszyny: WSK M06B3 83r.M06B3 "Lelek"76r.JAWATS350 87r.MZ ETZ 150
Lokalizacja: Sobków
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: tony » 2012-09-01, 10:59

Z tego co opisujesz to źle z tymi karterami ale to ocenimy po fotkach :) nie za dobrze jak łożysko samo wyszło z karteru :( a półksiężyc myślę że trzeba wymienić.Tuleja powinna być razem z łożyskiem igiełkowym :)
Moje byłe moto :/ -> viewtopic.php?f=72&t=8095 <-

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: AudioBas » 2012-09-01, 11:20

Nie lepiej poszukać porządnych karterów?
Na spawanie, szlifowanie itp stracisz tyle czasu, że chyba lepiej znaleźć coś porządnego...

Gniazda łożysk nie problem, można na klej wkleić :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

mati17_17
Posty: 214
Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
GG: 13417607
Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r
Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: mati17_17 » 2012-09-01, 11:44

jak robisz remont na poważnie to bym sie nie zastanawiał jakby co to miałbym jakies kartery 059 w lepszym stanie niż twoje a na wale gdzie miałeś podkładki to albo tuleja dystansowa lub koło zamachowe

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-09-01, 11:46

AudioBas pisze:Nie lepiej poszukać porządnych karterów?
Na spawanie, szlifowanie itp stracisz tyle czasu, że chyba lepiej znaleźć coś porządnego...

Gniazda łożysk nie problem, można na klej wkleić :P
Spawanie to nie problem, mam wujka co spawa amelinium :evil: Znaleźć dobre :!: kartery do czwórki to też jest nie lada sztuka. Generalnie na tym miejscu gdzie były klejony, nie ma wycieku, o dziwo silnik był suchy jak go rozbierałem.
Skinder pisze:Pod zębatką wału jest dystans, który ciasno siedzi na czopie.
Dzięki, czyli trzeba będzie dokupić. Zastanawiam się jak to działało bez tego dystansu.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
Zaraz wrzucę jeszcze zdjęcia miejsca gdzie siedzi półksiężyc i wyraźniejsze zdjęcia półksiężyca, klejonego karteru.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-09-01, 12:14

Reszta zdjęć :
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
15.jpg
16.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: Alien » 2012-09-01, 12:29

Spawanie amelinium stopów AK to nie jest taka przyjemna sprawa jak się wydaję. A takie przykładowe wyłamanie w gnieździe na simmer - spawacz Cię wyklnie :D

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-09-03, 14:27

Wyslalem maile z prosba o wycene przedmiotow do chromowania do paru galwanizerii - za to co widzicie na zdjeciu chca w granicach 160-200zl. Wniosek jest jeden :arrow: oplaca sie szlifowac elementy samemu pod chrom.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia

Post autor: iron_bird » 2012-09-06, 16:10

Zakupki, zakupki. Za szklanki dolne nierdzewki dalem(ceny z przesylka) 111zl, tlumik 170zl, felga(na zdjeciach brak szprych i nypli ktore sa w komplecie) 64zl.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości