Re: M21W2 'Pradzekt Kobuz' 76r. - Czarna bestia
: 2012-09-06, 17:26
Czy szklanki są z tej aukcji- http://allegro.pl/nowe-szklanki-oslony- ... 29100.html?
Forum dotyczące motocykli z czasów PRL-u
http://wueska.pl/
Te na aukcji sa do starych wuesek. Napisz do tego sprzedawcy ze chcesz te szklanki nowszego typu, on ci przesle wymiary + powie ze 100zl chce za nie + 11zl przesylkapawel15 pisze:Czy szklanki są z tej aukcji- [url]http://allegro.pl/nowe-szklanki-oslony- ... 0.html/url]?
OK, dzięki.iron_bird pisze:Te na aukcji sa do starych wuesek. Napisz do tego sprzedawcy ze chcesz te szklanki nowszego typu, on ci przesle wymiary + powie ze 100zl chce za nie + 11zl przesylkapawel15 pisze:Czy szklanki są z tej aukcji- http://allegro.pl/nowe-szklanki-oslony- ... 29100.html?
Oj wydaje mi się, że wałki są inne. Dawno nie zaglądałem do silnika 125 ale kiedyś kupowałem ten wałek bo mi pękł.iron_bird pisze:Te na aukcji sa do starych wuesek. Napisz do tego sprzedawcy ze chcesz te szklanki nowszego typu, on ci przesle wymiary + powie ze 100zl chce za nie + 11zl przesylkapawel15 pisze:Czy szklanki są z tej aukcji- [url]http://allegro.pl/nowe-szklanki-oslony- ... 0.html/url]?
Ten walek jest taki sam jak w 175tce? http://www.suprabike.pl/pl/p/Walek-zmia ... SK125/1978
Miales racje. Walek od 175 nie ma podtoczenia na oring. Walek udalo mi sie znalezc w skuterzedebica.szymon_wolebez pisze:Oj wydaje mi się, że wałki są inne. Dawno nie zaglądałem do silnika 125 ale kiedyś kupowałem ten wałek bo mi pękł.iron_bird pisze:Te na aukcji sa do starych wuesek. Napisz do tego sprzedawcy ze chcesz te szklanki nowszego typu, on ci przesle wymiary + powie ze 100zl chce za nie + 11zl przesylkapawel15 pisze:Czy szklanki są z tej aukcji- [url]http://allegro.pl/nowe-szklanki-oslony- ... 0.html/url]?
Ten walek jest taki sam jak w 175tce? http://www.suprabike.pl/pl/p/Walek-zmia ... SK125/1978
Pamiętam, że tam jest rowek na oring a w 175 brak tego oringu i mi zawsze cieknie przy kopce jak silnik pracuje. Przed remontem ciekło i teraz po też, ornig w karterze a wałkiem kopki wymieniony.
Z checią też bym się dowiedział odpowiedzi na te pytania, więc jak ktoś je zna, to prosiłbym o konkretną odpowiedźszymon_wolebez pisze:To teraz rozumiem .
Tylko dlaczego konstruktorzy zmienili te przełożenie. Czy miało to związek z elastycznością 3 biegu bo akurat ten bieg śmiga w szeroki zakresie od 30 do 70km/h i to bardzo płynnie wykorzystując moment. Jak przypuszczam pewnie dzięki temu można jeździć w górskim terenie bez redukowania do dwójki.
Aby skompletować obecnie taką skrzynię to należy wymienić tylko tryby czy też wałki. Przypuszczam, że automat jak najbardziej tak.
Jakie jeszcze są plusy i minusy Gazelowskiej skrzyni.
Co innego dowiedzieć się od kogoś kto używał a co innego przeczytać tylko o tym informacje, że były dwa rodzaje przełożeń w tym typie silnika.
Jak gonię temat w złym kierunku to proszę o sprostowanie albo nakierowanie na temat już istniejący.