SHL M06T

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
bartosz1907
Posty: 167
Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06-150
Lokalizacja: Swoszowice
Kontaktowanie:

SHL M06T

Post autor: bartosz1907 » 2012-10-13, 10:14

Witam wszystkich,

Remont mojej shl zakończyłem w ubiegłym roku. Poświęcilem na niego ok 2,5 roku ale z efektu jestem zadowolony. W ubiegłym i tegorocznym sezonie zrobiłem na niej po Beskidzie Wyspowym i Ślaskim ok 1700km i jak do tej pory wszytko gra. Tylko raz przestawil się zapłon w trasie ale to była moja wina bo po regulacji pozostawiłem słabo dokręcone śruby ustalające. W czasie jednego z wyjazdów na drodze Limanowa- Kamienica spotkałem sympatycznego Kolegę na ślicznie odnowionej SHL Gazela. SHL M06T nie jest demonem szybkości ( predkość podróżna ok 60-65 km/h a pod górę troche mniej ;-) ) i ciut głośna ale na każdym postoju jest okazja pogadać z wieloma osobami ciekawymi mojej rakiety :-D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: Szczepan » 2012-10-13, 10:50

No rzeczywiście jest piękna :) Pojemność org 150ccm, czy ktoś już ją rozwiercał ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

bartosz1907
Posty: 167
Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06-150
Lokalizacja: Swoszowice
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: bartosz1907 » 2012-10-13, 11:57

pojemność jest oryginalna- na szczęscie ten egzemplarz uniknął przróbek. Nie znalazłem jednak oryginalnego tłoka w miejsce starego i zastosowałem tłok od mz150 po odpowiedniej korekcie jego masy

SHLnik
Posty: 198
Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: lubelskie
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: SHLnik » 2012-10-13, 14:27

bartosz1907 pisze:pojemność jest oryginalna- na szczęscie ten egzemplarz uniknął przróbek. Nie znalazłem jednak oryginalnego tłoka w miejsce starego i zastosowałem tłok od mz150 po odpowiedniej korekcie jego masy
Rzadko znaleść 150 bez wiercenia.A właśnie jak jest z tymi tłokami od MZ,nie wiem czy dobrze pamiętam tłok od mz nominał pasuje na 4 szliw cylindra? Czy jest odwrotnie?

bartosz1907
Posty: 167
Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06-150
Lokalizacja: Swoszowice
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: bartosz1907 » 2012-10-13, 16:14

w mojej shl ze wzgledu na głębokie zarysowania cylindra musiałem go tulejować więc kwestia wymiarów tłoka była łatwiejsza do przeskoczenia, nominał cylindra shl m06 to 57 mm a mz ts 150 to chyba 56mm, jak nic nie pokręcilem :->

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: Szczepan » 2012-10-13, 16:18

Ile wyniosło cię tulejowanie? Nie pokusiłeś się o poprawę i powiększenie okien w takim wypadku ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

bartosz1907
Posty: 167
Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06-150
Lokalizacja: Swoszowice
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: bartosz1907 » 2012-10-13, 18:34

tulejowanie było zrobione w ramach tzw "wymiany barterowej" :-> tzn ja zrobiłem elektrykę i uruchomiłem charta a w zamian miałem zrobioną tuleję dlatego kosztów takiej usługi w warsztacie nie znam. Nie poprawialem knałów w cylindrze, zostawiłem tak jak było fabrycznie, mysle że to też jakiś znak czasów ;-) ponieważ całość nieźle się spisuje zostawiam już tak jak jest :-D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości