WSK LELEK 1975

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Johnny » 2012-12-22, 14:10

Odstęp zależy również od długości tulejek wieszaków. W S2 były dwie długości tulejek + do tego jeszcze zdarzały się półki z podtoczeniem, tak że tulejki wieszaków w nie wchodziły. Jeżeli wieszak z przodu będzie bliżej półki to automatycznie tył błotnika cofnie się od ramy :) Stąd, moim zdaniem, różnice w odległości błotnika od ramy w S2 i Lelkach :)

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-23, 16:18

Johnny pisze:Odstęp zależy również od długości tulejek wieszaków. W S2 były dwie długości tulejek + do tego jeszcze zdarzały się półki z podtoczeniem, tak że tulejki wieszaków w nie wchodziły. Jeżeli wieszak z przodu będzie bliżej półki to automatycznie tył błotnika cofnie się od ramy :) Stąd, moim zdaniem, różnice w odległości błotnika od ramy w S2 i Lelkach :)

Wielkie dzięki JOHNNY. ;) Teraz wszystko jasne. :D
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-24, 17:19

A więc tak dzisiaj wybiłem górną tulejkę z lagi bo była zapieczona. Prawie nic z niej nie zostało. :P Dolne tulejki też są jakieś strugane nożykiem. :evil: Będę robił górne tulejki z brązu(bo nie mam zamiaru więcej tego rozbierać) i dolne z poliamidu. Będę jeździł i jeździł. :mad:

Życzę wszystkim Wesołych Świąt, Szczęśliwego Nowego Roku i zawsze sprawnych WSK zalanych pod sam korek. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-27, 22:18

Siemanko.Dzisiaj spuściliśmy z tatą paliwo z bizona, wymontowaliśmy zbiornik i przywieźliśmy na chate. Jutro trzeba go rozciąć, wyczyścić i wspawać przegrody bo się pourywały. Sorry, miało być o WSK. :P :evil: Dzisiaj działo się nie wiele.Wypolerowałem kilka elementów.Po nowym roku przyjdzie paczka z konsolą, bębnem przednim i górna półką. Ma ktoś może pokrywę z żołędziem? Bo ja mam predom-deazamet i chciałbym się wymienić. Jak ktoś ma to niech piszę. ;)


Dzisiaj dorzucam jeszcze fotki goleni. ;)

Dzisiaj wypolerowałem mocowanie rolgazu.Wyszło chyba najlepiej. :evil: Zastanawiam się czy nie poprawić jeszcze piast. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-05, 19:54

Siemanko.W środę będę skręcał koła,bo dopiero w środę będę miał szprychy. ;) A tu kilka fotek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2013-01-05, 20:22

Słaba ta polerka mówiąc szczerze. Nie lepiej zaszprychować na malowanych obręczach jak na pordzewiałych chromach w stanie dostatecznym?

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: peter125-175 » 2013-01-05, 20:27

Albo kupić nowe obręcze.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-05, 20:32

Są pordzewiałe tylko od środka. :P
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: peter125-175 » 2013-01-05, 20:39

Jak chcesz już zostawić te obręcze to zabezpiecz przed rdzą.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-05, 21:29

W jawolocie chyba był na podkładzie miedzi z tego co słyszałem. ;) Kumpel w jawie ma już od kilku lat od środka rdzę,ale jeszcze na wierzch nie wyszła. :D
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Łukasz S. » 2013-01-05, 21:37

Wybacz, pomyliłem to z nowymi obręczami...
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: iron_bird » 2013-01-08, 21:37

Moje felgi też były lekko podrdzewiałe od środka oraz w miejscach wypustu nypli, też od środka. Ewidentnie widać, że te felgi rdzewiały przez środek którym były zakonserwowane bo na zewnątrz chrom jest w stanie idealnym :!:

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: bartek582 » 2013-01-08, 22:18

Przez otwory nypli dostawała się woda a wydostać się nie bardzo mogła wiec rdza sobie szalała na całego.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: iron_bird » 2013-01-08, 22:32

Nie ma mowy ;) Przed zakładaniem wyraźnie obejrzałem felgi, to nie woda tylko jakaś smaropodobna tłusta substancja ;) Tak samo na kołnierzu gdzie rozchodzi się opona.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-10, 15:41

Co do obręczy,to z tatą doszliśmy do wniosku,że jak ma być oryginał to oryginał,więc damy do proszku. ;) Dzisiaj doszła mi konsola i bęben przedni. W przyszła sobotę jadę do kolesia,po następne części :błotnik tył,siedzenie,wahacz i może jak jak będzie miał coś ciekawego to też wezmę. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

tomini
Posty: 69
Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
GG: 0
Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: tomini » 2013-01-10, 15:57

Widze prace brną dalej .Co do kół dobry pomysł bo ten chrom nie wygladał ciekawie lecz jednak ponowne pochromowanie dałoby ciekawszy efekt wkońcu po tylu latach wsce należy się troche biżuterii ^^ a co do oryginału to czesci nadal sa te same a ze zmienimy powłoke antykorozyjna na bardziej blyszczaca no to nawet lepiej ;) .Tak jak wspomniałem wcześniej jak oryginał to malujmy bez podkładu emalia !!;)

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-10, 16:00

Aż w taki oryginał to się nie bawię. :P Malował będę proszkowo i akrylem. ;) Oczywiście lekkie poprawki po fabryce muszą być(np.łożyska w główce ramy). :D
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

tomini
Posty: 69
Rejestracja: 2011-08-19, 22:21
GG: 0
Moje maszyny: 13 Pojazdow PRL
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: tomini » 2013-01-10, 16:05

hmm boczki akryl i reszta proszek .Proponowałbym bazą i bezbarwnym dobry efekt niedługo wkleje zdjęcia pomalowanych moich elementow wlasnie tym sposobem akryl ma to do siebie ze blaknie

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2013-01-10, 16:11

Jeśli dobry akryl kupisz,to nie blaknie,ja kosa malowałem w tamtym roku i wszystko jest tak jak było zaraz po malowaniu.Ale płaciłem 180 zł za litr.(NOVOL SPECTRAL) ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Tomekk » 2013-01-10, 19:52

Jednak jeszcze bym po polerował na twoim miejscu bębny, dekle, kapy i resztę alu. Potem pastę do polerki i na wiertarce z mocnym dociskiem do filcu i będzie miodzio ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości