WSK LELEK 1975

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-12, 21:31

To jest 1975 rok. A w 75 roku była taka konfiguracja wahacz gazela i lampa tylna też gazela tzw. telewizorek ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Wężu » 2012-12-12, 21:35

Nie byłbym tego taki pewien, miałem M21W2 z 1975 roku, wahacz nowego typu, lampa metalowa, ale już ze stacyjką po boku, krótki kominek, lampa tył nowego typu i plastikowe osłony boczne. Taką samą konfigurację miał znajomy w B3 od pierwszego właściciela, z tym, że lampa plastikowa
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-12, 21:40

Widziałem już kilka takich wsk. Arni też mówił, że tak jest :P
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2012-12-12, 22:58

Podaj numer ramy bez dwóch ostatnich cyferek i będzie jasne.

Według mnie wahacz wyszedł na początku 1975 (koniec 1974), a lampa ciut wcześniej. Zaznaczam, że to tylko moja opinia.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-12, 23:14

Nr. ramy dawałem Arniemu i potwierdzil, że to 75 rok i powiedział mi o tej konfiguracji. A jak chcesz to podam Ci jutro bo teraz nie wiem i nie chce mi się iść zobaczyć. :)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2012-12-12, 23:21

Arni się tam zna jak ja na podrywaniu dziewczyn.

Jeżeli to 1975 to bardzo mało prawdopodobne, że to będzie ori specyfikacja. Prospekt z okrągłym kolankiem jest z 1974 roku.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-13, 16:11

To jest nr ramy S015396xx ;) Więc teraz mów wszystko co wiesz :P
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2012-12-13, 16:23

Specyfikacja jak mój.

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Wężu » 2012-12-13, 23:23

Może jakiś link do tematu z Twoim motocyklem, albo jego zdjęcie? Nie każdy ma obowiązek wiedzieć jak wyglądają wszystkie maszyny pozostałych użytkowników.

ps. Popraw pole lokalizacja.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Savier » 2012-12-13, 23:33

Wszyscy nie muszą, ale Szymon wie. Aha, tylko nie patrz na moją zagiętą osłonę łańcucha (powinna być prosta).

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-21, 18:54

Siemanko.Dzisiaj w końcu zamontowałem łożyska stożkowe do główki ramy. ;) Skręcone na maksa a i tak leciutko się obraca.Zero luzów.zamontowałem też przedni błotnik.Lagi założone są tylko tak bo nie robię ich na razie bo golenie muszą iść do chromowania. :cool: A na koniec pytanie do ludzi, którzy mają lelki. Czy u was tez jest tak mało miejsca miedzy błotnikiem przednim a ramą?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

szuba
Posty: 115
Rejestracja: 2012-01-29, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: wsk;)
Lokalizacja: Ciążeń / Słupca
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: szuba » 2012-12-21, 21:02

cos masz nie tak,u mnie jest z 3-4 cm

czarekmbx
Posty: 16
Rejestracja: 2012-08-16, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: czarekmbx » 2012-12-21, 21:31

Masz założone odwrotnie uchwyty błotnika z tego co widzę.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: peter125-175 » 2012-12-21, 22:08

czarekmbx pisze:Masz założone odwrotnie uchwyty błotnika z tego co widzę.
są dobrze zamontowane

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-21, 22:40

czarekmbx pisze:Masz założone odwrotnie uchwyty błotnika z tego co widzę.

Odwrotnie nie da rady zamontować mocowań. :P Można zamontować odwrotnie błotnik, ale on jest dobrze zamontowany. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: AudioBas » 2012-12-21, 23:40

Czyli zostaje krzywa rama :(
Ktoś musiał mieć ładnego dzwona :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Zloty52 » 2012-12-22, 00:55

Dzwon nie dzwon, to jest WSK. jeśli nie ma tam pęknięć i wszystko jest w porządku to można jeździć. Jeszcze bym sprawdził czy tam nie było nic szpachlowane przy główce ramy itp. co prawda dało by się to jeszcze zrobić jakby główka ramy była wygięta. Sprawdź porównaj wymiary z innymi ramami itp. Ja bym jeszcze obstawiał choćby nawet krzywe mocowania błotnika. To nie jest nowe swoje lata już ma. W mojej jaweczce jest wszystko oryginalne nigdy nie było dzwona itp a błotnik jest jakiś nienaturalnie wysoko. No inne jawki mają go trochę niżej i nieco inaczej. także ja bym się nie przejmował tylko posprawdzał jeszcze.

Daję zdjęcie. Nie należy ono do mnie aczkolwiek daję je tu jako przykład:

Na tym zdjęciu z tego co widzę też nie ma rewelacji. A jak patrzę po innych lelkach to czasami bardzo duży odstęp jest od ramy. Myślę że to taka niedokładność po prostu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Łukasz S. » 2012-12-22, 10:55

Możesz spróbować trochę uciec z tym błotnikiem do przodu na mocowaniach ( przygiąć tak żeby błotnik poszedł do góry)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Szymon_1998 » 2012-12-22, 11:25

A wiec tak. Krzywa rama odpada,ponieważ sprawdzałem przy kosie moim tak samo blisko.Sprawdzałem tez w kosie mojego dziadka, tez jest tak blisko. ;) Błotnik też odpada,ponieważ sprawdzałem 2 błotnik i też jest tak samo,wiec musi tak być. :evil:
Znalazłem na necie 3 lelki z błotnikiem tak blisko ramy. Czyli wg.Audio 6 ram jest krzywych tak? Tutaj wrzucam zdjęcie jednego z nich.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK LELEK 1975 Budowa od podstaw.

Post autor: Sebastian440 » 2012-12-22, 12:02

U mnie w s2-dwójkach jeden ma odstęp 16 mm, drugi 19 mm. Ogólnie rzecz biorąc nie przejmuj się tym, sam widzisz po prospekcie jak to wygląda.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości