Projekt WFM M06 1957
: 2013-03-30, 20:31
Witam, oto moja maszyna WFM model M06 rok produkcji 1957. Jest to pierwszy motocykl który doprowadzam do stanu fabrycznego. W kolejce Osa i Junak. Motocykl posiada pełną dokumentację oraz bardzo ciekawy numer rejestracyjny 1111 Oto kilka zdjęć motocykla przed renowacją oraz w trakcie. Remont rozpocząłem w okolicach października-listopada 2012, mamy początek kwietnia i fumka już praktycznie zrobiona. Motocykl był z pewnymi brakami, ale udało się go już doprowadzić do stanu użytkowania i dzisiaj była pierwsza jazda. Oto relacja z remontu
kratka na zbiorniku miała wżery niesamowite myślałem że nic z niej nie będzie ale jakoś została uratowana
Początek rozkładania maszynki, wszystko rozkręcone, piaskowane, co chromowane to chromowane, co ocynk to ocynk.
Poniżej przednie amory z idealnymi gumami z epoki
Stara deska kanapy nie nadawała się do niczego, próbowałem ratować ale rozsypywała się.
W warunkach domowych wycięta nowa deska, takiej samej grubości
Koła przed renowacją. Opony Degum stan idealny, jak nowe.
Elementy kół po malowaniu
Tu już po renowacji, szprychy nowe ocynkowane. Opony oczywiście Degum, ciekawostka taka że dętki są w jednej Stomil a drugiej Degum
Rama przed i po malowaniu
Długo oczekiwane chromy i elementy z ocynku
Warunki do składania mam niezbyt ciekawe, ciasna piwnica, mało miejsca, masa nerwów, ale opłacało się. Kolor wiśniowy oryginał, z palety Mercedesa oczywiście
Początek długiego klejenia taśm 3M pod szparunki, ale efekt niesamowity.
Mój mały stolik do malowania, szparunki oczywiście malowane ręcznie, kolor dobierany na wzór oryginału.
Elementy jeszcze matowe, przed składaniem oczywiście wypolerowane
Zbiornik paliwa mi wyszedł nieziemski, miód malina. Idealny kolor na szparunku i na napisie WFM. Mam oryginał więc na niej się wzorowałem. Oceńcie sami
Nowa oryginalna instalacja elektryczna na wzór oryginału w białym oplocie
Całość powoli nabiera kształtów
Oryginalna tylny klosz lampy oraz oryginalny odblask
W oddali kolejny pojazd do renowacji Osa m52 1965
Tablica przed i po
Kolejne zdjęcia już niebawem, gdyż doszło siedzenie już zrobione, osłony zamontowane i kilka mniejszych elementów. Proszę o oceny. Pozdrawiam
kratka na zbiorniku miała wżery niesamowite myślałem że nic z niej nie będzie ale jakoś została uratowana
Początek rozkładania maszynki, wszystko rozkręcone, piaskowane, co chromowane to chromowane, co ocynk to ocynk.
Poniżej przednie amory z idealnymi gumami z epoki
Stara deska kanapy nie nadawała się do niczego, próbowałem ratować ale rozsypywała się.
W warunkach domowych wycięta nowa deska, takiej samej grubości
Koła przed renowacją. Opony Degum stan idealny, jak nowe.
Elementy kół po malowaniu
Tu już po renowacji, szprychy nowe ocynkowane. Opony oczywiście Degum, ciekawostka taka że dętki są w jednej Stomil a drugiej Degum
Rama przed i po malowaniu
Długo oczekiwane chromy i elementy z ocynku
Warunki do składania mam niezbyt ciekawe, ciasna piwnica, mało miejsca, masa nerwów, ale opłacało się. Kolor wiśniowy oryginał, z palety Mercedesa oczywiście
Początek długiego klejenia taśm 3M pod szparunki, ale efekt niesamowity.
Mój mały stolik do malowania, szparunki oczywiście malowane ręcznie, kolor dobierany na wzór oryginału.
Elementy jeszcze matowe, przed składaniem oczywiście wypolerowane
Zbiornik paliwa mi wyszedł nieziemski, miód malina. Idealny kolor na szparunku i na napisie WFM. Mam oryginał więc na niej się wzorowałem. Oceńcie sami
Nowa oryginalna instalacja elektryczna na wzór oryginału w białym oplocie
Całość powoli nabiera kształtów
Oryginalna tylny klosz lampy oraz oryginalny odblask
W oddali kolejny pojazd do renowacji Osa m52 1965
Tablica przed i po
Kolejne zdjęcia już niebawem, gdyż doszło siedzenie już zrobione, osłony zamontowane i kilka mniejszych elementów. Proszę o oceny. Pozdrawiam