1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-03-04, 20:50

peter125-175 pisze:Felgę masz krzywą.Ta zawieszenie stało na tablicy za 500 zł.Chyba tyle nie dałeś :?: .
Dzięki z tym kołem, nie zauważyłem, wrócę z wyjazdu to sprawdzę czy i jak bardzo jest dobite. Dla mnie nie problem z felgą, ważne wszystkie szprychy! Z czasem chce i tak kupić nowe felgi w chromie ;)

Tak jestem aż takim desperatem :!: Bądźmy poważni ;D Dałem 300 z dojazdem, bo odwiedziłem pana Krzysztofa osobiście.
Dużo, nie dużo, przynajmniej nie muszę polować na koło, bęben, albo górną półkę, bo ktoś w jednym oczku gwinty pozrywał :roll:
Zawieszenie na "piątkę", trzeba się nim zająć tak jak wszystkim przy odbudowie z takiego stanu motocykla. Generalnie zawieszenie kosa do oryginalnego, to dzień do nocy. Wyczyścić, nowe uszczelniacze, olej i jeździć. Zakup udany :!:

Chrągiewki, sztyce i błotnik wyrwałem od Piter7391 bo zobaczył ogłoszenie. Błotnik w piach i nowy lakier, resztę trzeba dopieścić.

Ap ropo dopieszczania, czas kolejną część przyszykować....

W sobotę jak nic dodatkowego nie wyskoczy ,składanie silnika :evil:

Jakieś sugestie, rady, hejty?

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-04-03, 01:00

Dziś tylko zdjęcia:










:P
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-04-03, 01:04

Dobry progres, ale ta przednia piasta tragicznie wygląda. Nie szkoda było pracy?

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-04-03, 01:23

Skinder pisze:Dobry progres, ale ta przednia piasta tragicznie wygląda. Nie szkoda było pracy?
Nie. jest jak chciałem :)
Wszystko robione w stylu kap silnika, odświeżone amelinium (efektu szkiełka nie lubię). Zdjęcie nie oddaje rzeczywistości, a zrobiłem tylko jedno jak jest już gotowa, wygląda podobnie jak tylna piasta. To wyżej gdzie widać pół na pół dekiel, z lewej już na gotowo, z prawej zostało do wyczyszczenia. Będzie okazja to zrobię inne zdjęcia LEPSZYM butem do stop klatek, a nie zegarkiem z możliwością wysyłania SMS-ów ;D

Skoro już pisze. skrzynia mieszana. CDI ogarnę na kolejny weekend po malowaniu. koła wezmę na kwaterę i będę się bawić. Zmienić zębatkę na zabieraku, dokończyć gaźnik, kupic aku, zrobic instalacje tak by odbiorniki były z aku i..... no spoooooro jeszcze zostaje...


Chciałbym wyjechać w połowie maja......

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-04-03, 01:28

Nie, nie - polerka jest ok :) Mam na myśli te wyjechaną przez ślimak powierzchnie. Nie szkoda było Ci pracy ? Osobiście wrzuciłbym te koło tak jak było i wstrzymał się z renowacją do dorwania lepszej piasty, koła / piasty nie są jakieś specjalnie drogie, tymbardziej jeżeli to ma być inwestycja na lata :)

Awatar użytkownika
NocnyJastrzab
Posty: 134
Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: NocnyJastrzab » 2014-04-03, 08:47

Ja Was podziwiam za polerowanie. Za cholerę nie chce mi się tego robić :mrgreen:

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-05-14, 02:46

coś jakby zdechło :P

czytajcie opisy zdjęć:
2014-04-19-544.jpg
2014-04-19-546.jpg
2014-04-23.JPG
2014-05-01-620.jpg
2014-05-03-645.jpg
2014-04-25-585.jpg
2014-05-06-673.jpg
2014-05-06-677.jpg
2014-05-13-687.jpg
2014-05-14-690.jpg
2014-05-14-691.jpg
:papa:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

misiolek
Posty: 287
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: misiolek » 2014-05-14, 11:38

Ładnie ładnie. Udało Ci się kupić zawieszenie bez luzu w nodze ruchomej ? Bo na mnie czeka jakaś regeneracja, zaczeło postukiwać troszke...
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-05-15, 01:27

misiolek pisze:Ładnie ładnie. Udało Ci się kupić zawieszenie bez luzu w nodze ruchomej ? Bo na mnie czeka jakaś regeneracja, zaczeło postukiwać troszke...
Po zakupie zawieszenia nie zauważyłem luzów. Obecnie jak wszystko mam w częściach, bez żadnych uszczelniaczy i filców, oleju, smaru piachu i czego wie tam jeszcze... jest luz i ciut! to lata. Nie ma używanych ideałów ;)
Mam nadzieje całość poskładać przed lipcem, by pojeździć na serii tyle ile czas pozwoli, a w zimę (bo nie uciągnę finansowo by to zrobić na raz) będzie fuzja zawieszeń: kos/perkoz vs. GN125 przy okazji będą też robione łożyska główki ramy na stożkowe + toczenie sztycy.....ale to w zimę.

Więcej wyczytasz w tym artykule...
http://polmot.skip.pl/index.php?mode=ar ... view&id=33

ku...rczę gdzie ku końcowi 8/

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-06-13, 00:46

Pod postem post... edycji brak :p

to lecimy...
2014-05-14-697.jpg
2014-05-16-716.jpg
2014-05-17-718.jpg
2014-06-02-764.jpg
2014-06-04-771.jpg
2014-06-09-784.jpg
2014-06-08-779.jpg
2014-06-08-774.jpg
2014-06-08-777.jpg
2014-06-08-778.jpg
I JAK?

Pozdrawiam :papa:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-06-13, 01:29

Fajna robota, w oczy kłuje zniszczona przednia piasta, wytarte zawieszenie, rynna zamiast płytkiego błotnika z tyłu, niepolakierowana osłona piasty (?) od osłony łańcucha no i paskudne moim zdaniem siedzenie :) Gaźnik regenerowany czy zlepek z 10 pegazów ?

MajkelWSK
Posty: 22
Rejestracja: 2014-03-14, 18:05
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 kos 1984r

Wsk M06B3 1984r
CZ 350 472.5 1983r
Lokalizacja: Guty
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: MajkelWSK » 2014-06-14, 20:30

Robota mistrzowska. Mi ta rynna się podoba ;)

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-06-17, 09:32

Skinder pisze:Fajna robota, w oczy kłuje zniszczona przednia piasta, wytarte zawieszenie, rynna zamiast płytkiego błotnika z tyłu, niepolakierowana osłona piasty (?) od osłony łańcucha no i paskudne moim zdaniem siedzenie :) Gaźnik regenerowany czy zlepek z 10 pegazów ?
Dzięki! Super! Lubie jak ktoś wytyka w prost palcem :) Jestem świadomy co mam i co czeka na poprawy w przyszłości.

Zawieszenie czeka fuzja z gn125.

Kanapa na Twoje zmartwienie Michale zostanie taka jaka jest, z czasem zmienię tylko okucia, kolor? hmm KAŻDY przyzwyczajony do czarnej, a najlepiej z to z idealną ramką. NIE! ;D Ogólnie widziałem już 6 brązowych siedzeń na przestrzeni 2 lat jak jestem na forum - teraz nawet w S1 co wisi na olx i niby że nie oryginał w dodatku roczniki zbliżone. Poczekajmy na efekt wyjściowy ;-)

Piasta no cóż, czasem już nie mam cierpliwości szukać i wstrzymywać złożenie sprzętu na kij wie ile czasu. Dobrze że wszystko można rozebrać/rozkręcić i pozmieniać ;P

Osłona piasty, ta od szprych - TAK nie jest lakierowana, bo nie jest metalowa. jest z szaro metalicznego plastiku. porządnie wymyta, będzie taka jak wyszła. Gdzieś tam wyżej jest na zdjęciu cała uwalona smarem.

Pegaz- tak zlepek części z jednego jedynego egzemplarza jaki mam. wszystko jest w nim ok! wyłącznie czyszczenie i nowe uszczelki.

Rynna - sprawa gustu. W innych motocyklach jakoś to jest na porządku dziennym, z przodu wąski z tyłu rynna. Daleko szukać nie musimy np GN250 i innego pokroju tego motocykle. Ja widzę zaletę w tym błotniku, jak i bardziej masywny jest przez to tył.
zubr9471 pisze:ciekawe obicie siedzenia. Oryginalne ?
jak napisałem parę linijek wyżej, wychodzi że oryginalne poszycie kanapy.
MajkelWSK pisze:Robota mistrzowska. Mi ta rynna się podoba ;)
dzięki, spoko :)


Obecnie już założony wydech, lampa, podnóżki do końca poskładane, akcesoria kierownicy, gaźnik, upakowane i podpięte CDI pod bakiem na grubej blaszce (nic nie wiercone bez sensu). Sika mi olej przez lewy górny korek od zawieszenia :roll: .... Jeszcze zostało roboty na parę dni.

Coś jeszcze co zauważyliście?

Czas do pracy :/

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-06-29, 21:12

Siemson...(brak edycji postu)

Działam, lepie w całość i kurwie!! PRĄDU NI MA!!! Royal coś nie wydał :P
Z dwóch kabli bezpośrednio ze stojana na mierniku wychodzi 3,8V do 4,1V, za regulatorem tak samo - w sumie to jaki ma prąd 'regulować' . Pomyliłem coś w cewkach i na tygodniu spokojnie siądę i ogarnę.

"Pali! jeździ" jak to Karolina moja mawia :)

Co zostało?
- okiełznać pegaza - poziom paliwa i regulacja. Górna partia obrotów - idzie jak burza ;D wolne trzyma, średnie tak sobie..
- zmienić set sprzęgła na rolkę 6mm, obenie Ooookinoii siedzi >.<
- prąd :suchy:

Olej jaki wlałem do skrzyni to mieszanka
- 0,5L Hipolu
- 0,2/l LUXa
jak na 5km jakie nakręciłem wokół komina + ustawianie pegaza i grzanie silnika przez 15-20 min sprzęgło trzymie zarąbiście.

Biegi - tępo/z oporem wbijają w górę - pierwsze metry jazdy to opór totalny, im więcej w koło komina to już lżej, redukcje spoko, neutralny wbija ale jeszcze muszę wyczuć gdzie dokładnie jest.

CDI - jak zassie to z szybkiego strzała załapie, wkręca się szybko, na 3,8mm coś nie chciała chodzić ładnie, to ustawiłem na 3,6mm, być może przez wydech

Wydech - dorwałem ładną sztukę na bajzlu w Łodzi. Jako, że jest bez żadnej wkładki same przegrody to jest przelot. Ryczy dudni to okropnie :evil: Zastanawiam się czy to zostawić czy jakoś ją uciszyć, przynajmniej do momentu przeglądu. Czy coś się nie stanie z pierścieniami bo jednak silnik nie jest tak dławiony. Fachowcem od wydechów nie jestem, wiem jednak to że jazda bez tłumika 2T nie służy i można pierścienie zgubić (autentyk)

Hamulce - spoko
Opony - spoko

Zawieszenie - bajka! Jak na lekko wytartą jedną lagę i lekko cieknące górne korki na gwintach, które muszę uszczelnić ;) Brak luzów, praca płynna.

Brązowa (dla niektórych okropna) kanapa - wygodniejsza niż w mojej B3, mniej wypierdziana? ;D

to może jakieś zdjęcia?
2014-06-24-803.jpg
2014-06-24-806.jpg

Bak pożyczyłem od czerwonej!!!!! Biały czeka na płukanie, kranik, szparunki.

2014-06-29-811.jpg
2014-06-29-812.jpg
2014-06-29-813.jpg
kurde, że nie zrobiłem zdjęcia z drugiej strony :roll:

i?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Savier » 2014-06-29, 21:23

Spokojnie, nie masz się czym martwić jeśli chodzi o wydech. ;-)

Awatar użytkownika
Szklanka
Posty: 215
Rejestracja: 2012-11-25, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Szklanka » 2014-06-29, 21:36

Dla mnie baja :D Czekam na efekt końcowy :D

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: auriol77 » 2014-06-30, 21:38

piotrBe pisze: Wydech - dorwałem ładną sztukę na bajzlu w Łodzi. Jako, że jest bez żadnej wkładki same przegrody to jest przelot. Ryczy dudni to okropnie :evil: Zastanawiam się czy to zostawić czy jakoś ją uciszyć, przynajmniej do momentu przeglądu.
Od siebie polecam jeździć tylko na dużej wkładce jak chcesz kompromisu pomiędzy osiągami ,a dźwiękiem. U mnie był wyczuwalny spadek przyśpieszenia w użytecznym zakresie obrotów bez żadnej z wkładek. Znów na obu silnik pracuje najciszej ,ale trochę mocniej się grzeje. Osiągi deko słabsze jak jednej.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-07-11, 01:59

Dzisiaj dla moli książkowych ;)
auriol77 pisze: Od siebie polecam jeździć tylko na dużej wkładce jak chcesz kompromisu pomiędzy osiągami ,a dźwiękiem. U mnie był wyczuwalny spadek przyśpieszenia w użytecznym zakresie obrotów bez żadnej z wkładek. Znów na obu silnik pracuje najciszej ,ale trochę mocniej się grzeje. Osiągi deko słabsze jak jednej.
Dzięki za info. Wkładki jednak nie dorobię póki nie znajdę odpowiedniej rury a jest z nią problem! Ew będę musiał poszukać w internetach sklepu i zamówić, bo w mieście nic nie mieli ;/

Faktycznie bez żadnej wkładki silnik w użytecznym zakresie obrotów miał "buuuuuuu" dziure, dopiero jak wszedł w wyższe obroty dostawał kopa i rwał z pod dupy. Z trzymaniem wolnych obrotów - było to problematyczne. Musiałem zawalczyć inaczej z tą rurą......
__________________
Co do ustawień pegaza pod pusty wydech, ni cholery! Poradziłem sobie trochę chałupniczo ;D użyłem kuchennego druciaka - tak śmiejcie się :P ale wyciszyło to trochę wydech, nie strzela już tak jak z armaty, a i dzięki temu zabiegowi udało mi się ustawić pegaza i silnik prasuje już bez problemów - wcześniej gasł jak go się nie pilnowało manetką.
Same druciaki zrobiłem tak że nie wypadną/nie wciągnie ich a i je z łatwością wyciągnę po odkręceniu śrubki m6. Na chwilę obecną upakowałem w wydech 1,5 druciaka, w weekend jak będzie pogoda sprawdzę jak będzie przy 3szt i jak będzie dobrze zostawię je już tam.


Dziewicze 60km nabiłem wieczorem 6 lipca, bez zająknięcia, z postojami by silnik ostygł, choć dzień wcześniej po dłuższej pracy silnika przy ustawianiu gaźnika, z kopniaka odpalić nie mogłem jak zdechło, jedynie dwója i pchanie. "Dobra sprawdzę jutro bo już późno" albo target się przestawił albo świeca padła.
W niedziele wykręcam świece, zapłon załączam no ni ma. Dałem inną, jest spoko, no to kontrolnie pod stroboskop - wsio ok 3,8 jak było, bo przestawiłem z powrotem po tym jak przytkałem wydech. Świeca ok, odpala z kopa to ciut podkręciłem jeszcze gaźnik, posprawdzałem wszystko by wieczorem pojechać za miasto i odwiedzić 2 kumpli gdzie do każdego miałem ok 15km na trasie. Przelotowa 70 do max 80km/h.

Biegi - się poprawiły, zaczęły się układać, ale np z 1b na neutralny ciężko trafić, już lepiej z 3b>2b>N. Rafał mi powiedział że ma tak samo, a najgorzej jak trzeba podjechać 2m w przód i szuka luzu.

SKRZYNIA MIESZANA - jeden dwa, trzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy czwórka. Kur*a jak to idzie!! ;D Póżniej spotkałem się z Rafałem co ma w ori zrobioną M21W2 (o 3500nr rama póżniejsza od mojem) zamieniliśmy się! Jade za swoim sprzętem, wydech napieprza, jedziemy na 2 biegu, zrównaliśmy się i ogień na tłok. 3 bieg się kończył no musze zapiąć 4 i dziura, a kumpel na mojej jeszcze ciągnie 3 i pyk 4 i odchodzi! Po tej przesiadce na 175 z kobuzowa skrzynią zauważyłem różnice. Wsiadłem na swoje białe no zupełnie inna jazda!

Dzięki że mnie namówiliście na skrzynie mieszaną.

Sprzęgło ok

Tylny hamulec - niepotrzebnie dałem inne szczęki z grubszymi okładzinami, ori były dobre no ale dam grubsze :roll: . Efekt taki że jest za mało luzu i nagrzewa mi się tylna piasta. Trzeba rozebrać i wsadzić szczęki które siedziały od początku! eh
Przedni ? bajka!!! nie widzę teraz lepszego zestawienia jak 175 z przodem od kosa/perkoza. Zdał by się taka sama średnica hebla na tył :evil:

Elektryka
- przedni klosz mam z ursusa na R2 12v 30/35W. Daje dobrze choć padł mi żarnik w drogowych - stawiam na starą żarówkę ew gdzieś przewody. Sprawdzę czy mam mocniejszą R2 i zakładam.
- Pozycyjne są, stop działa tylko prędkościomierz nie ma masy ew coś z nową żarówką.
- klakson 6v pod 12v napieprza strasznie i w dość wysokiej tonacji, co wręcz mnie irytuje ale to ma ostrzegać/opier*alać innych :evil:

CDI - ogarnięte, ładowanie 13,2-13,7v. Aku w spoczynku 12,3v. wsio hula

Wszystko piknie jeździ pracuje choć jeszcze będą wychodzić jakieś pierdoły ale jest dość poważny problem!!!

30 czerwca odwiedzam WK, "dobry ja z motocyklem co był wyrejestrowany w 78roku, mam umowy bla bla czy da się zarejestrować. 'chwileczkę sprawdzę' Babka się pokręciła popytała po kolegach wraca po paru minutach. "Tak, przejdzie. To na kiedy zapis? "..... 7 lipca 7:30 w WK z bananem na mordzie po czerwone numery, wchodzę siadam daje kwity, koleś sprawdza 'yyyyy tutaj mamy niezgodność' JAKĄ? i pokazuje palcem na dowód tej i pierwszą umowę K/S:
Nie klei mi się dowód rej z umową, bo właścicielem jest pan Henryk K. a w 2002r sprzedaje pani Janina H. (to samo nazwisko). Poszedłem do kierownika WK, krótka rozmowa, że bez tego kwitu no nie no kur*a no nie.... ekhem że bez tego 'kleju' w postaci umowy, dokumentu o spadku czy darowizny nawet na żółte nie zarejestruje. Zasugerował że też nie mają jak tego sprawdzić a w tej sytuacji możecie sobie dopowiedzieć jak to załatwię. Oczywiście zacząłem szukać w internecie, na FB znalazłem starszą kobiete o tych samych danych z okolic krakowa. Napisałem wiadomość z prośbą o pomoc i czekam na odzew. Mam nadzieje że się odezwie. Jeśli nie to w weekend napiszę konkretny list i wyśle poleconym na adres z umowy, w ostateczności czeka mnie wycieczka w te i nazad 500km w ciemno pod adres z umowy, albo :evil: ....

Przez przeoczenie moje jak i urzędników oraz kierownika rejestracja odwleka się do 21 lipca.

Dla wytrwałych jedno jedyne biedne zdjęcie jakie zrobiłem w nocy. Lepsze zrobię jak dopnę wszystko na ostatni guzik, a kilka pierdułek jeszcze trzeba zrobić.
q.jpg
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-07-11, 03:06

Kompletny przód od kosa i porządnie zrobiony bęben na sztywnej obręczy w 175 to już jest inna bajka :) Do tego jakaś szersza kiera i jeździ się przyjemnie. Z oryginałem nie ma za dużo wspólnego, ale w przypadku wsk albo coś jest praktyczne albo oryginalne. W tylne koło można wrzucić bęben od gazeli, też ma 150mm i pasuje plug & play z zabierakiem itd. Nie wiem tylko czy nie będzie trzeba rzeźbić z cięgnem i blokadą. Miałem się w to bawić, ale śmigam bez obciążenia i stwierdzam, że tylny hamulec w zupełności wystarcza, zresztą i tak hamuje kosem. Skrzynia to wiadomo - dobry wybór, nie ma potrzeby pisać więcej. Powodzenia z rejestracją i z dalszym progresem.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-01-11, 01:39

Nowy rok, więc wszystkim wszystkiego co dobre!!

Z nowym rokiem postanowiłem nadrobić w tematach forumowych i uzupełnić braki.

Jako że od lata trochę czasu minęło, wiele pierdoł pozapominałem. Musiałem przeczytać swoje ostatnie posty i przejrzeć dokładnie zdjęcia jakie później robiłem by wszystko sobie przypomnieć....

Od zeszłego postu mam już wkładkę. Na dwóch zdjęciach będą słynne druciaki oraz dorobiona wkładka. Kolega Rafał wyrwał gdzieś 40cm takiej rurki idealnie na wymiar i mi dorobił. Zaślepił/zaspawał z jednej strony i odpowiednio wg oryginału jaki on ma wywiercił otworki. Łupanie po uszach i utrudnienia regulacji gaźnika zostały pokonane. Nie mniej poczciwy Pegaz idzie do regeneracji ale o tym jeszcze pogawędzę z AudioBasem jak go złapie telefonicznie.

Patrze na foty i hmm aaaaa

Pokonałem WK. Dostałem czerwone tablice, pojechałem na przegląd. Diagnosta spisał pierdoły, licznik, rok produkcji opon, waga bla bla i skasował mnie 62zł. OC bez problemu załatwiłem po otrzymaniu czerwonych tablic. Od tamtego czasu legalnie mogłem już wyjechać i sprawdzać sprzęt.

Był wypad nad rzeczkę 40km w jedną stronę, później wpadła wkładka w wydech. W międzyczasie pojawiły się problemy z odpalaniem, za cholerę nie szło z kopniaka, zawsze 2 bieg, zapłon i bieganie kawałek. Dobra sezon i tak się kończył powoli, została mi ostatnia impreza we wrześniu "Warkot" w Mińsku Mazowieckim to przez zimę ogarnę. Wracając do odpalania ;D strzeliła mi sprężyna kopniaka jakoś po 500km przebiegu od poskładania. Dobra spoko zmieni się bo zapas był, a i przy okazji zarzucimy nowy kosz pod favorita i łańcuch i będzie pięknie hulać. Łańcuszek Okinoi za 12zł porażka, już nowy z zerowym przebiegiem grzechotał. Zobaczycie niżej na zdjęciach różnice w napięciu między Okinoi a Favorit. Nawet było słychać różnicę w pracy silnika, wkręcał się zupełnie inaczej jak i też zmienił się dźwięk. Piękny świst.

Gdzieś tam się przewinie foto z kuframi od Czerwonej. Tak! pasują idealnie :) Rama między 125 a 175 nie ma różnic przy siodle. Były jaja w drodze nad rzekę bo przy prędkości ponad 80 albo i lepiej, jeden nie wytrzymał podciśnienia powietrza i się otworzył! Szybki postój, sznurek w ruch i ciśniemy dalej!

Rama rama rama..... obciera mi śruba o oponę przy jeździe w duecie, niby prze koszony błotnik albo rama. Rafał ma też 175 i ma ten sam objaw przy jeździe w duecie. Obciera o śrubkę M6 co trzyma błotnik a stringi..... Tak przekminiłem z Rafałem, że to może być wina mocy silnika/momentu czy pałowania przez te wszystkie lata i koszenia bez przerwy wahacza w prawą stronę (do wydechu). Podkładki i inne pierdoły od ustawienia koła mamy tak samo i wg schematów. Prócz opcji porządnego dzwona do rowu innej możliwości przekrzywienia wahacza nie widzę.

Mińsk Mazowiecki WARKOT 14 września- Dojazd 130km w grupie SHL 175 Wiatr, MZ 250 i Biała, piękna słoneczna pogoda, na imprezie z minuty na minutę przybywa motocykli jak i aut. Tegoroczna impreza przerosła wszelkie oczekiwania przybyłych jak i organizatorów. Zabrakło smyczy, naklejek oraz miejsca pod Urzędem Miejskim :D W tym roku nie udało mi się pokonać kolesia na pierwszej generacji Gold Winga, Zabrakło mi 2M, szliśmy łeb w łeb! O ile jeszcze mam to później wkleje filmik nagrany przez Karolinę. Po konkurencjach czas się zwijać. Decyzja jak rok temu by odwiedzić Jeruzal - miejsce gdzie kręcą serial Ranczo. Po drodze stałem przymusowo 3 razy a pierwszy raz po 5km. Nie było iskry - nawet NW spięty krótko ze świecą nie pomagał. Jakoś dojechałem pod słynny sklep ale już później nie odpaliłem maszyny. Z kumplami uzgodniliśmy że wracają a ja czekam na transport a jak wracałem zobaczycie na zdjęciach :D

Później odstawiłem moto na 3 tygodnie bo pogoda już nie ta i praca praca praca... sobota wolna to sprawdzę a nóż widelec odpali od tak :roll: Prąd jest, paliwo przelane no to przebieżka! Odpaliła! Kur*a kiego!? WTF? Sama z siebie, a nawet świecy nie wykręcałem... nabiłem 35km z Karoliną po mieście i umarło tak samo jak w Mińsku. eh *uj, blisko to spacerek mamy ;D

Dzisiaj odwiedziłem Białą, wygrzebałem jej elektrykę z silnika, okazuje się że cewka CDI musiała nawalić bo zmienił trochę odcień no i zapach zgrzanej elektroniki. Ostatnio też wyrwałem stopkę bocznią :P zostało zjednoczyć zawieszenie kosa z gn, przewinąć cewkę i szukać dalszych usterek..... Wiele mogłem pominąć i zapomnieć... teraz czeka mnie klikanie każdego zdjęcia z osobna o.O

Efekt końcowy? chyba końcowy bo jeszcze gumy na bak i jakieś pierdoły
2014-07-13-852.jpg
2014-07-13-853.jpg
2014-07-13-855.jpg
2014-07-27-864.jpg
2014-08-10-881.jpg
2014-08-22-899.jpg
2014-08-22-900.jpg
2014-08-22-901.jpg
2014-08-22-902.jpg
2014-08-22-903.jpg
2014-08-22-904.jpg
2014-08-22-905.jpg
2014-09-14-995.jpg
2014-09-14-996.jpg
2014-09-14-997.jpg

CDN jak tylko załączę foty!!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2015-01-13, 00:45 przez piotrBe, łącznie zmieniany 1 raz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości