1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-03-04, 20:50

peter125-175 pisze:Felgę masz krzywą.Ta zawieszenie stało na tablicy za 500 zł.Chyba tyle nie dałeś :?: .
Dzięki z tym kołem, nie zauważyłem, wrócę z wyjazdu to sprawdzę czy i jak bardzo jest dobite. Dla mnie nie problem z felgą, ważne wszystkie szprychy! Z czasem chce i tak kupić nowe felgi w chromie ;)

Tak jestem aż takim desperatem :!: Bądźmy poważni ;D Dałem 300 z dojazdem, bo odwiedziłem pana Krzysztofa osobiście.
Dużo, nie dużo, przynajmniej nie muszę polować na koło, bęben, albo górną półkę, bo ktoś w jednym oczku gwinty pozrywał :roll:
Zawieszenie na "piątkę", trzeba się nim zająć tak jak wszystkim przy odbudowie z takiego stanu motocykla. Generalnie zawieszenie kosa do oryginalnego, to dzień do nocy. Wyczyścić, nowe uszczelniacze, olej i jeździć. Zakup udany :!:

Chrągiewki, sztyce i błotnik wyrwałem od Piter7391 bo zobaczył ogłoszenie. Błotnik w piach i nowy lakier, resztę trzeba dopieścić.

Ap ropo dopieszczania, czas kolejną część przyszykować....

W sobotę jak nic dodatkowego nie wyskoczy ,składanie silnika :evil:

Jakieś sugestie, rady, hejty?

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-04-03, 01:00

Dziś tylko zdjęcia:










:P
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2105
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-04-03, 01:04

Dobry progres, ale ta przednia piasta tragicznie wygląda. Nie szkoda było pracy?

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-04-03, 01:23

Skinder pisze:Dobry progres, ale ta przednia piasta tragicznie wygląda. Nie szkoda było pracy?
Nie. jest jak chciałem :)
Wszystko robione w stylu kap silnika, odświeżone amelinium (efektu szkiełka nie lubię). Zdjęcie nie oddaje rzeczywistości, a zrobiłem tylko jedno jak jest już gotowa, wygląda podobnie jak tylna piasta. To wyżej gdzie widać pół na pół dekiel, z lewej już na gotowo, z prawej zostało do wyczyszczenia. Będzie okazja to zrobię inne zdjęcia LEPSZYM butem do stop klatek, a nie zegarkiem z możliwością wysyłania SMS-ów ;D

Skoro już pisze. skrzynia mieszana. CDI ogarnę na kolejny weekend po malowaniu. koła wezmę na kwaterę i będę się bawić. Zmienić zębatkę na zabieraku, dokończyć gaźnik, kupic aku, zrobic instalacje tak by odbiorniki były z aku i..... no spoooooro jeszcze zostaje...


Chciałbym wyjechać w połowie maja......

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2105
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-04-03, 01:28

Nie, nie - polerka jest ok :) Mam na myśli te wyjechaną przez ślimak powierzchnie. Nie szkoda było Ci pracy ? Osobiście wrzuciłbym te koło tak jak było i wstrzymał się z renowacją do dorwania lepszej piasty, koła / piasty nie są jakieś specjalnie drogie, tymbardziej jeżeli to ma być inwestycja na lata :)

Awatar użytkownika
NocnyJastrzab
Posty: 134
Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 1975 Czarna garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: NocnyJastrzab » 2014-04-03, 08:47

Ja Was podziwiam za polerowanie. Za cholerę nie chce mi się tego robić :mrgreen:

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-05-14, 02:46

coś jakby zdechło :P

czytajcie opisy zdjęć:
2014-04-19-544.jpg
2014-04-19-546.jpg
2014-04-23.JPG
2014-05-01-620.jpg
2014-05-03-645.jpg
2014-04-25-585.jpg
2014-05-06-673.jpg
2014-05-06-677.jpg
2014-05-13-687.jpg
2014-05-14-690.jpg
2014-05-14-691.jpg
:papa:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

misiolek
Posty: 286
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: misiolek » 2014-05-14, 11:38

Ładnie ładnie. Udało Ci się kupić zawieszenie bez luzu w nodze ruchomej ? Bo na mnie czeka jakaś regeneracja, zaczeło postukiwać troszke...
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-05-15, 01:27

misiolek pisze:Ładnie ładnie. Udało Ci się kupić zawieszenie bez luzu w nodze ruchomej ? Bo na mnie czeka jakaś regeneracja, zaczeło postukiwać troszke...
Po zakupie zawieszenia nie zauważyłem luzów. Obecnie jak wszystko mam w częściach, bez żadnych uszczelniaczy i filców, oleju, smaru piachu i czego wie tam jeszcze... jest luz i ciut! to lata. Nie ma używanych ideałów ;)
Mam nadzieje całość poskładać przed lipcem, by pojeździć na serii tyle ile czas pozwoli, a w zimę (bo nie uciągnę finansowo by to zrobić na raz) będzie fuzja zawieszeń: kos/perkoz vs. GN125 przy okazji będą też robione łożyska główki ramy na stożkowe + toczenie sztycy.....ale to w zimę.

Więcej wyczytasz w tym artykule...
http://polmot.skip.pl/index.php?mode=ar ... view&id=33

ku...rczę gdzie ku końcowi 8/

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-06-13, 00:46

Pod postem post... edycji brak :p

to lecimy...
2014-05-14-697.jpg
2014-05-16-716.jpg
2014-05-17-718.jpg
2014-06-02-764.jpg
2014-06-04-771.jpg
2014-06-09-784.jpg
2014-06-08-779.jpg
2014-06-08-774.jpg
2014-06-08-777.jpg
2014-06-08-778.jpg
I JAK?

Pozdrawiam :papa:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2105
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-06-13, 01:29

Fajna robota, w oczy kłuje zniszczona przednia piasta, wytarte zawieszenie, rynna zamiast płytkiego błotnika z tyłu, niepolakierowana osłona piasty (?) od osłony łańcucha no i paskudne moim zdaniem siedzenie :) Gaźnik regenerowany czy zlepek z 10 pegazów ?

Awatar użytkownika
zubr9471
Posty: 1130
Rejestracja: 2011-05-01, 15:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, 175
WFM
Junak
Romet
Jawa 250
SHL 175, 150

H-D
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: zubr9471 » 2014-06-13, 10:30

ciekawe obicie siedzenia. Oryginalne ?

MajkelWSK
Posty: 22
Rejestracja: 2014-03-14, 18:05
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 kos 1984r

Wsk M06B3 1984r
CZ 350 472.5 1983r
Lokalizacja: Guty
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: MajkelWSK » 2014-06-14, 20:30

Robota mistrzowska. Mi ta rynna się podoba ;)

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-06-17, 09:32

Skinder pisze:Fajna robota, w oczy kłuje zniszczona przednia piasta, wytarte zawieszenie, rynna zamiast płytkiego błotnika z tyłu, niepolakierowana osłona piasty (?) od osłony łańcucha no i paskudne moim zdaniem siedzenie :) Gaźnik regenerowany czy zlepek z 10 pegazów ?
Dzięki! Super! Lubie jak ktoś wytyka w prost palcem :) Jestem świadomy co mam i co czeka na poprawy w przyszłości.

Zawieszenie czeka fuzja z gn125.

Kanapa na Twoje zmartwienie Michale zostanie taka jaka jest, z czasem zmienię tylko okucia, kolor? hmm KAŻDY przyzwyczajony do czarnej, a najlepiej z to z idealną ramką. NIE! ;D Ogólnie widziałem już 6 brązowych siedzeń na przestrzeni 2 lat jak jestem na forum - teraz nawet w S1 co wisi na olx i niby że nie oryginał w dodatku roczniki zbliżone. Poczekajmy na efekt wyjściowy ;-)

Piasta no cóż, czasem już nie mam cierpliwości szukać i wstrzymywać złożenie sprzętu na kij wie ile czasu. Dobrze że wszystko można rozebrać/rozkręcić i pozmieniać ;P

Osłona piasty, ta od szprych - TAK nie jest lakierowana, bo nie jest metalowa. jest z szaro metalicznego plastiku. porządnie wymyta, będzie taka jak wyszła. Gdzieś tam wyżej jest na zdjęciu cała uwalona smarem.

Pegaz- tak zlepek części z jednego jedynego egzemplarza jaki mam. wszystko jest w nim ok! wyłącznie czyszczenie i nowe uszczelki.

Rynna - sprawa gustu. W innych motocyklach jakoś to jest na porządku dziennym, z przodu wąski z tyłu rynna. Daleko szukać nie musimy np GN250 i innego pokroju tego motocykle. Ja widzę zaletę w tym błotniku, jak i bardziej masywny jest przez to tył.
zubr9471 pisze:ciekawe obicie siedzenia. Oryginalne ?
jak napisałem parę linijek wyżej, wychodzi że oryginalne poszycie kanapy.
MajkelWSK pisze:Robota mistrzowska. Mi ta rynna się podoba ;)
dzięki, spoko :)


Obecnie już założony wydech, lampa, podnóżki do końca poskładane, akcesoria kierownicy, gaźnik, upakowane i podpięte CDI pod bakiem na grubej blaszce (nic nie wiercone bez sensu). Sika mi olej przez lewy górny korek od zawieszenia :roll: .... Jeszcze zostało roboty na parę dni.

Coś jeszcze co zauważyliście?

Czas do pracy :/

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-06-29, 21:12

Siemson...(brak edycji postu)

Działam, lepie w całość i kurwie!! PRĄDU NI MA!!! Royal coś nie wydał :P
Z dwóch kabli bezpośrednio ze stojana na mierniku wychodzi 3,8V do 4,1V, za regulatorem tak samo - w sumie to jaki ma prąd 'regulować' . Pomyliłem coś w cewkach i na tygodniu spokojnie siądę i ogarnę.

"Pali! jeździ" jak to Karolina moja mawia :)

Co zostało?
- okiełznać pegaza - poziom paliwa i regulacja. Górna partia obrotów - idzie jak burza ;D wolne trzyma, średnie tak sobie..
- zmienić set sprzęgła na rolkę 6mm, obenie Ooookinoii siedzi >.<
- prąd :suchy:

Olej jaki wlałem do skrzyni to mieszanka
- 0,5L Hipolu
- 0,2/l LUXa
jak na 5km jakie nakręciłem wokół komina + ustawianie pegaza i grzanie silnika przez 15-20 min sprzęgło trzymie zarąbiście.

Biegi - tępo/z oporem wbijają w górę - pierwsze metry jazdy to opór totalny, im więcej w koło komina to już lżej, redukcje spoko, neutralny wbija ale jeszcze muszę wyczuć gdzie dokładnie jest.

CDI - jak zassie to z szybkiego strzała załapie, wkręca się szybko, na 3,8mm coś nie chciała chodzić ładnie, to ustawiłem na 3,6mm, być może przez wydech

Wydech - dorwałem ładną sztukę na bajzlu w Łodzi. Jako, że jest bez żadnej wkładki same przegrody to jest przelot. Ryczy dudni to okropnie :evil: Zastanawiam się czy to zostawić czy jakoś ją uciszyć, przynajmniej do momentu przeglądu. Czy coś się nie stanie z pierścieniami bo jednak silnik nie jest tak dławiony. Fachowcem od wydechów nie jestem, wiem jednak to że jazda bez tłumika 2T nie służy i można pierścienie zgubić (autentyk)

Hamulce - spoko
Opony - spoko

Zawieszenie - bajka! Jak na lekko wytartą jedną lagę i lekko cieknące górne korki na gwintach, które muszę uszczelnić ;) Brak luzów, praca płynna.

Brązowa (dla niektórych okropna) kanapa - wygodniejsza niż w mojej B3, mniej wypierdziana? ;D

to może jakieś zdjęcia?
2014-06-24-803.jpg
2014-06-24-806.jpg

Bak pożyczyłem od czerwonej!!!!! Biały czeka na płukanie, kranik, szparunki.

2014-06-29-811.jpg
2014-06-29-812.jpg
2014-06-29-813.jpg
kurde, że nie zrobiłem zdjęcia z drugiej strony :roll:

i?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6300
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Savier » 2014-06-29, 21:23

Spokojnie, nie masz się czym martwić jeśli chodzi o wydech. ;-)

Awatar użytkownika
Szklanka
Posty: 213
Rejestracja: 2012-11-25, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Szklanka » 2014-06-29, 21:36

Dla mnie baja :D Czekam na efekt końcowy :D

auriol77
Posty: 535
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: auriol77 » 2014-06-30, 21:38

piotrBe pisze: Wydech - dorwałem ładną sztukę na bajzlu w Łodzi. Jako, że jest bez żadnej wkładki same przegrody to jest przelot. Ryczy dudni to okropnie :evil: Zastanawiam się czy to zostawić czy jakoś ją uciszyć, przynajmniej do momentu przeglądu.
Od siebie polecam jeździć tylko na dużej wkładce jak chcesz kompromisu pomiędzy osiągami ,a dźwiękiem. U mnie był wyczuwalny spadek przyśpieszenia w użytecznym zakresie obrotów bez żadnej z wkładek. Znów na obu silnik pracuje najciszej ,ale trochę mocniej się grzeje. Osiągi deko słabsze jak jednej.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2014-07-11, 01:59

Dzisiaj dla moli książkowych ;)
auriol77 pisze: Od siebie polecam jeździć tylko na dużej wkładce jak chcesz kompromisu pomiędzy osiągami ,a dźwiękiem. U mnie był wyczuwalny spadek przyśpieszenia w użytecznym zakresie obrotów bez żadnej z wkładek. Znów na obu silnik pracuje najciszej ,ale trochę mocniej się grzeje. Osiągi deko słabsze jak jednej.
Dzięki za info. Wkładki jednak nie dorobię póki nie znajdę odpowiedniej rury a jest z nią problem! Ew będę musiał poszukać w internetach sklepu i zamówić, bo w mieście nic nie mieli ;/

Faktycznie bez żadnej wkładki silnik w użytecznym zakresie obrotów miał "buuuuuuu" dziure, dopiero jak wszedł w wyższe obroty dostawał kopa i rwał z pod dupy. Z trzymaniem wolnych obrotów - było to problematyczne. Musiałem zawalczyć inaczej z tą rurą......
__________________
Co do ustawień pegaza pod pusty wydech, ni cholery! Poradziłem sobie trochę chałupniczo ;D użyłem kuchennego druciaka - tak śmiejcie się :P ale wyciszyło to trochę wydech, nie strzela już tak jak z armaty, a i dzięki temu zabiegowi udało mi się ustawić pegaza i silnik prasuje już bez problemów - wcześniej gasł jak go się nie pilnowało manetką.
Same druciaki zrobiłem tak że nie wypadną/nie wciągnie ich a i je z łatwością wyciągnę po odkręceniu śrubki m6. Na chwilę obecną upakowałem w wydech 1,5 druciaka, w weekend jak będzie pogoda sprawdzę jak będzie przy 3szt i jak będzie dobrze zostawię je już tam.


Dziewicze 60km nabiłem wieczorem 6 lipca, bez zająknięcia, z postojami by silnik ostygł, choć dzień wcześniej po dłuższej pracy silnika przy ustawianiu gaźnika, z kopniaka odpalić nie mogłem jak zdechło, jedynie dwója i pchanie. "Dobra sprawdzę jutro bo już późno" albo target się przestawił albo świeca padła.
W niedziele wykręcam świece, zapłon załączam no ni ma. Dałem inną, jest spoko, no to kontrolnie pod stroboskop - wsio ok 3,8 jak było, bo przestawiłem z powrotem po tym jak przytkałem wydech. Świeca ok, odpala z kopa to ciut podkręciłem jeszcze gaźnik, posprawdzałem wszystko by wieczorem pojechać za miasto i odwiedzić 2 kumpli gdzie do każdego miałem ok 15km na trasie. Przelotowa 70 do max 80km/h.

Biegi - się poprawiły, zaczęły się układać, ale np z 1b na neutralny ciężko trafić, już lepiej z 3b>2b>N. Rafał mi powiedział że ma tak samo, a najgorzej jak trzeba podjechać 2m w przód i szuka luzu.

SKRZYNIA MIESZANA - jeden dwa, trzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy czwórka. Kur*a jak to idzie!! ;D Póżniej spotkałem się z Rafałem co ma w ori zrobioną M21W2 (o 3500nr rama póżniejsza od mojem) zamieniliśmy się! Jade za swoim sprzętem, wydech napieprza, jedziemy na 2 biegu, zrównaliśmy się i ogień na tłok. 3 bieg się kończył no musze zapiąć 4 i dziura, a kumpel na mojej jeszcze ciągnie 3 i pyk 4 i odchodzi! Po tej przesiadce na 175 z kobuzowa skrzynią zauważyłem różnice. Wsiadłem na swoje białe no zupełnie inna jazda!

Dzięki że mnie namówiliście na skrzynie mieszaną.

Sprzęgło ok

Tylny hamulec - niepotrzebnie dałem inne szczęki z grubszymi okładzinami, ori były dobre no ale dam grubsze :roll: . Efekt taki że jest za mało luzu i nagrzewa mi się tylna piasta. Trzeba rozebrać i wsadzić szczęki które siedziały od początku! eh
Przedni ? bajka!!! nie widzę teraz lepszego zestawienia jak 175 z przodem od kosa/perkoza. Zdał by się taka sama średnica hebla na tył :evil:

Elektryka
- przedni klosz mam z ursusa na R2 12v 30/35W. Daje dobrze choć padł mi żarnik w drogowych - stawiam na starą żarówkę ew gdzieś przewody. Sprawdzę czy mam mocniejszą R2 i zakładam.
- Pozycyjne są, stop działa tylko prędkościomierz nie ma masy ew coś z nową żarówką.
- klakson 6v pod 12v napieprza strasznie i w dość wysokiej tonacji, co wręcz mnie irytuje ale to ma ostrzegać/opier*alać innych :evil:

CDI - ogarnięte, ładowanie 13,2-13,7v. Aku w spoczynku 12,3v. wsio hula

Wszystko piknie jeździ pracuje choć jeszcze będą wychodzić jakieś pierdoły ale jest dość poważny problem!!!

30 czerwca odwiedzam WK, "dobry ja z motocyklem co był wyrejestrowany w 78roku, mam umowy bla bla czy da się zarejestrować. 'chwileczkę sprawdzę' Babka się pokręciła popytała po kolegach wraca po paru minutach. "Tak, przejdzie. To na kiedy zapis? "..... 7 lipca 7:30 w WK z bananem na mordzie po czerwone numery, wchodzę siadam daje kwity, koleś sprawdza 'yyyyy tutaj mamy niezgodność' JAKĄ? i pokazuje palcem na dowód tej i pierwszą umowę K/S:
Nie klei mi się dowód rej z umową, bo właścicielem jest pan Henryk K. a w 2002r sprzedaje pani Janina H. (to samo nazwisko). Poszedłem do kierownika WK, krótka rozmowa, że bez tego kwitu no nie no kur*a no nie.... ekhem że bez tego 'kleju' w postaci umowy, dokumentu o spadku czy darowizny nawet na żółte nie zarejestruje. Zasugerował że też nie mają jak tego sprawdzić a w tej sytuacji możecie sobie dopowiedzieć jak to załatwię. Oczywiście zacząłem szukać w internecie, na FB znalazłem starszą kobiete o tych samych danych z okolic krakowa. Napisałem wiadomość z prośbą o pomoc i czekam na odzew. Mam nadzieje że się odezwie. Jeśli nie to w weekend napiszę konkretny list i wyśle poleconym na adres z umowy, w ostateczności czeka mnie wycieczka w te i nazad 500km w ciemno pod adres z umowy, albo :evil: ....

Przez przeoczenie moje jak i urzędników oraz kierownika rejestracja odwleka się do 21 lipca.

Dla wytrwałych jedno jedyne biedne zdjęcie jakie zrobiłem w nocy. Lepsze zrobię jak dopnę wszystko na ostatni guzik, a kilka pierdułek jeszcze trzeba zrobić.
q.jpg
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2105
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2014-07-11, 03:06

Kompletny przód od kosa i porządnie zrobiony bęben na sztywnej obręczy w 175 to już jest inna bajka :) Do tego jakaś szersza kiera i jeździ się przyjemnie. Z oryginałem nie ma za dużo wspólnego, ale w przypadku wsk albo coś jest praktyczne albo oryginalne. W tylne koło można wrzucić bęben od gazeli, też ma 150mm i pasuje plug & play z zabierakiem itd. Nie wiem tylko czy nie będzie trzeba rzeźbić z cięgnem i blokadą. Miałem się w to bawić, ale śmigam bez obciążenia i stwierdzam, że tylny hamulec w zupełności wystarcza, zresztą i tak hamuje kosem. Skrzynia to wiadomo - dobry wybór, nie ma potrzeby pisać więcej. Powodzenia z rejestracją i z dalszym progresem.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość