1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-01-11, 01:39

Nowy rok, więc wszystkim wszystkiego co dobre!!

Z nowym rokiem postanowiłem nadrobić w tematach forumowych i uzupełnić braki.

Jako że od lata trochę czasu minęło, wiele pierdoł pozapominałem. Musiałem przeczytać swoje ostatnie posty i przejrzeć dokładnie zdjęcia jakie później robiłem by wszystko sobie przypomnieć....

Od zeszłego postu mam już wkładkę. Na dwóch zdjęciach będą słynne druciaki oraz dorobiona wkładka. Kolega Rafał wyrwał gdzieś 40cm takiej rurki idealnie na wymiar i mi dorobił. Zaślepił/zaspawał z jednej strony i odpowiednio wg oryginału jaki on ma wywiercił otworki. Łupanie po uszach i utrudnienia regulacji gaźnika zostały pokonane. Nie mniej poczciwy Pegaz idzie do regeneracji ale o tym jeszcze pogawędzę z AudioBasem jak go złapie telefonicznie.

Patrze na foty i hmm aaaaa

Pokonałem WK. Dostałem czerwone tablice, pojechałem na przegląd. Diagnosta spisał pierdoły, licznik, rok produkcji opon, waga bla bla i skasował mnie 62zł. OC bez problemu załatwiłem po otrzymaniu czerwonych tablic. Od tamtego czasu legalnie mogłem już wyjechać i sprawdzać sprzęt.

Był wypad nad rzeczkę 40km w jedną stronę, później wpadła wkładka w wydech. W międzyczasie pojawiły się problemy z odpalaniem, za cholerę nie szło z kopniaka, zawsze 2 bieg, zapłon i bieganie kawałek. Dobra sezon i tak się kończył powoli, została mi ostatnia impreza we wrześniu "Warkot" w Mińsku Mazowieckim to przez zimę ogarnę. Wracając do odpalania ;D strzeliła mi sprężyna kopniaka jakoś po 500km przebiegu od poskładania. Dobra spoko zmieni się bo zapas był, a i przy okazji zarzucimy nowy kosz pod favorita i łańcuch i będzie pięknie hulać. Łańcuszek Okinoi za 12zł porażka, już nowy z zerowym przebiegiem grzechotał. Zobaczycie niżej na zdjęciach różnice w napięciu między Okinoi a Favorit. Nawet było słychać różnicę w pracy silnika, wkręcał się zupełnie inaczej jak i też zmienił się dźwięk. Piękny świst.

Gdzieś tam się przewinie foto z kuframi od Czerwonej. Tak! pasują idealnie :) Rama między 125 a 175 nie ma różnic przy siodle. Były jaja w drodze nad rzekę bo przy prędkości ponad 80 albo i lepiej, jeden nie wytrzymał podciśnienia powietrza i się otworzył! Szybki postój, sznurek w ruch i ciśniemy dalej!

Rama rama rama..... obciera mi śruba o oponę przy jeździe w duecie, niby prze koszony błotnik albo rama. Rafał ma też 175 i ma ten sam objaw przy jeździe w duecie. Obciera o śrubkę M6 co trzyma błotnik a stringi..... Tak przekminiłem z Rafałem, że to może być wina mocy silnika/momentu czy pałowania przez te wszystkie lata i koszenia bez przerwy wahacza w prawą stronę (do wydechu). Podkładki i inne pierdoły od ustawienia koła mamy tak samo i wg schematów. Prócz opcji porządnego dzwona do rowu innej możliwości przekrzywienia wahacza nie widzę.

Mińsk Mazowiecki WARKOT 14 września- Dojazd 130km w grupie SHL 175 Wiatr, MZ 250 i Biała, piękna słoneczna pogoda, na imprezie z minuty na minutę przybywa motocykli jak i aut. Tegoroczna impreza przerosła wszelkie oczekiwania przybyłych jak i organizatorów. Zabrakło smyczy, naklejek oraz miejsca pod Urzędem Miejskim :D W tym roku nie udało mi się pokonać kolesia na pierwszej generacji Gold Winga, Zabrakło mi 2M, szliśmy łeb w łeb! O ile jeszcze mam to później wkleje filmik nagrany przez Karolinę. Po konkurencjach czas się zwijać. Decyzja jak rok temu by odwiedzić Jeruzal - miejsce gdzie kręcą serial Ranczo. Po drodze stałem przymusowo 3 razy a pierwszy raz po 5km. Nie było iskry - nawet NW spięty krótko ze świecą nie pomagał. Jakoś dojechałem pod słynny sklep ale już później nie odpaliłem maszyny. Z kumplami uzgodniliśmy że wracają a ja czekam na transport a jak wracałem zobaczycie na zdjęciach :D

Później odstawiłem moto na 3 tygodnie bo pogoda już nie ta i praca praca praca... sobota wolna to sprawdzę a nóż widelec odpali od tak :roll: Prąd jest, paliwo przelane no to przebieżka! Odpaliła! Kur*a kiego!? WTF? Sama z siebie, a nawet świecy nie wykręcałem... nabiłem 35km z Karoliną po mieście i umarło tak samo jak w Mińsku. eh *uj, blisko to spacerek mamy ;D

Dzisiaj odwiedziłem Białą, wygrzebałem jej elektrykę z silnika, okazuje się że cewka CDI musiała nawalić bo zmienił trochę odcień no i zapach zgrzanej elektroniki. Ostatnio też wyrwałem stopkę bocznią :P zostało zjednoczyć zawieszenie kosa z gn, przewinąć cewkę i szukać dalszych usterek..... Wiele mogłem pominąć i zapomnieć... teraz czeka mnie klikanie każdego zdjęcia z osobna o.O

Efekt końcowy? chyba końcowy bo jeszcze gumy na bak i jakieś pierdoły
2014-07-13-852.jpg
2014-07-13-853.jpg
2014-07-13-855.jpg
2014-07-27-864.jpg
2014-08-10-881.jpg
2014-08-22-899.jpg
2014-08-22-900.jpg
2014-08-22-901.jpg
2014-08-22-902.jpg
2014-08-22-903.jpg
2014-08-22-904.jpg
2014-08-22-905.jpg
2014-09-14-995.jpg
2014-09-14-996.jpg
2014-09-14-997.jpg

CDN jak tylko załączę foty!!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2015-01-13, 00:45 przez piotrBe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-01-11, 01:44

dalsze foty....
2014-09-14-1003.jpg
2014-09-14-1004.jpg
2014-09-14-1005.jpg
20141011_165553.jpg
20141011_170542.jpg
20141011_170858.jpg
20141011_170918.jpg
20141011_170938.jpg
20141011_171001.jpg
20141011_171043.jpg
20141019_145713.jpg
20141231_175435.jpg

na deser
10357693_367161806766243_8489708361737448032_o.jpg
w tle czarna Rafała
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

misiolek
Posty: 286
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: misiolek » 2015-01-11, 08:05

Piękna ta Twoja wsk :)
Ja bym tylko dwie rzeczy poprawił - bardzo nisko siedzi ten motór na centralnej stopce. Nie wywraca Ci się ?
I druga sprawa ślimak prędkościomierza. Zobacz jak jest w czarnej :P
Poza tym miód!
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 536
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: qpa » 2015-01-11, 14:23

czarne siedzenie i miód :)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6307
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Savier » 2015-01-11, 14:25

Aż miło popatrzeć na taki sprzęt :). Powodzenia dalej i zdawaj relację na bieżąco :-) .

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: daroohd » 2015-01-11, 20:23

ładnie zestawiona kolorystycznie , dodaj chromowana ramkę pod ta brązową kanapę i będzie super dopracowana.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2117
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Skinder » 2015-01-12, 01:30

Świetna relacja, fajnie się czyta :) Powinieneś częściej coś dopisywać. Jedyne do czego się przyczepie to kanapa, czarne obicie z przeszyciami i listwą robiło by ogień w szopie w zestawieniu z całością :) Białe mają klimat!

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: krzysiek200 » 2015-01-12, 15:51

Fajne stopki :-D Przymierzales juz czy pasuja?

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Mateusz WSK » 2015-01-12, 19:16

Bardzo fajne zdjęcia i zlot ;).
Ten łańcuszek okinoi wygląda wręcz tragiczne przy favoricie.
Jakoś biały kolor nie leży mi na wuesce :] . Ta czarna Garbuska wpadła mi w oko :oops:
Do obicia kanapy również się przyczepiam :P
Stopka boczna to replika z Łowicza ? Fajna sprawa, też rozważam montaż do swojej tego typu stopki bo sama centralna mnie drażni ;D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4058
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: AudioBas » 2015-01-12, 19:32

Skrzynia mieszana jest ***zajeb*** :)
I trzeba było od razu się słychać :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: krzysiek200 » 2015-01-12, 19:36

Mateusz WSK pisze: Stopka boczna to replika z Łowicza ? Fajna sprawa, też rozważam montaż do swojej tego typu stopki bo sama centralna mnie drażni ;D
Dokladnie.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-01-13, 01:45

misiolek pisze:Piękna ta Twoja wsk :)
Ja bym tylko dwie rzeczy poprawił - bardzo nisko siedzi ten motór na centralnej stopce. Nie wywraca Ci się ?
I druga sprawa ślimak prędkościomierza. Zobacz jak jest w czarnej :P
Poza tym miód!
:) że się podoba
- stopka centralna - jest ori! poprawione spawy tylko. Tak to już jest jak się pakuje dłuższe zawieszenie od Kosa i takie skutki ;) Moto na równym się nie przewraca a i na jakiś krzywych chodnikach też daje radę, a jak nie to szuka się odpowiedniego miejsca i sprawdza czy będzie stać. Z reguły moto stoi sztywno.... no chyba że ktoś pchnie za co bym nie tylko wykastrował :evil:

- ślimak - jest ustawiony tak celowo ze względu na długość ori linki dla ori zawiechy. Da się zamówić na wymiar linkę(dłuższą ok 9 cm), ale to zrobię po sezonie 2015 bo muszę wysłać gdzieś licznik do regeneracji! WIE KTOŚ GDZIE JAKIŚ NAMIAR NA REGENERACJE LICZNIKÓW
...............

Aaaa no i się przypominają pierdoły ;D Licznik przestał kompletnie działać, z początku coś tam wskazywał jakieś 20 skok na 70 i 120km. chociaż przy spokojnych 40 stał jak wryty;D Z biegiem kolejnych km wskazówka umarła. Jedynie pocieszam się tym że dystans nalicza prawidłowo ;)
qpa pisze:czarne siedzenie i miód :)
Dobra! Wszystkim Hejterom :evil: co znienawidzili moją kanapę wstawię foto z kanapą od mojej B3 z nitami oraz od Rafała zarzucę czarną z lśniącą ameliniową rameczką <3 :razz: . Od siebie dodam, że no ni chu***ja czarna kanapa nie pasuje do tej kolorystyki, szkoda mi było robić zdjęcia bo założyłem z rameczką siodełeczko.... no nie wyglądało, ale DLA WAS WSZYSTKO ;D no prawie :roll:
daroohd pisze: (....)dodaj chromowana ramkę pod ta brązową kanapę i będzie super dopracowana.
hmm jakaś dobra opcja jest, ale dorwij ramkę do prostej kanapy, w większości jak zauważyłem kanapy są końcem zawinięte do góry, a moja? ;) może być ciężko
Savier pisze:Aż miło popatrzeć na taki sprzęt :). Powodzenia dalej i zdawaj relację na bieżąco :-) .
Baaaaaaa, jak będzie co opisywać to z chęcią! chociaż czasem nie ma weny ;)

Skinder pisze:Świetna relacja, fajnie się czyta :) Powinieneś częściej coś dopisywać. Jedyne do czego się przyczepie to kanapa, czarne obicie z przeszyciami i listwą robiło by ogień w szopie w zestawieniu z całością :) Białe mają klimat!
z kanapą jak wyżej.... ale z tym ogniem w szopie bym nie przesadzał... w garażu jak przepaliłem w sobotę to aż gęsto się zrobiło ;D co do białego - w Mińsku odnosiłem wrażenie że bardziej rzucała się w oczy jak zwykła czarna, a kilka czarnych wuesek było obok. Tak samo był kremowy junak który przy trzech czarnych zrobionych na błysk to wymiatał!

Krzychu! Stopki ***zajeb***. Przymierzałem tak na sucho do B3, z braku czasu na majstrowanie i szukanie śrubek :roll: docelowo ma być w białej więc trzeba spiąć poślady i na raz zrobić.


Mateusz WSK
Kolor jest kolejnym moim psikusem, który wyszedł w praniu przy zmianie koncepcji - wspominałem wcześniej w postach. Jak coś za naście lat w piach i w ori robimy, bo reszta gratów czeka wyczyszczona i zakonserwowana ;)
AudioBas pisze:Skrzynia mieszana jest ******zajeb****** :)
I trzeba było od razu się słychać :P
Jak to leciało? Skrzynia mieszana dyma Gazelowską???? ;D




Jeszcze z ogólnych rzeczy jakie muszę ogarnąć.
Dzwonię na czasie do Puszczykowa i pytam o zrobienie Pegaza jak i G20 z B3. A co ;D Ja jakoś już nie mam siły na pasowanie jakiegoś /jikova czy kij wie czego. Na innych forach pisali że dobrze zrobiony Pegazina da się ustawić a i kultura pracy o niebo lepsza. Więc dlaczego nie spróbować? Tak czy siak miałbym Pegaza i G20 na stanie to niech będą odnowione. Jak ktoś jakieś sugestie to zaczerpnę opinii :)

Wyczaiłem w dobrej cenie przód od GN 125 do fuzji zawieszeń. Nie wiem czy nie odłożę lepienia na nadchodzący październik, bo finansowo nie ogarnę toczenia a i też nie chcę uziemić sprzętu na długi czas jak coś nie wypali. Już wolę cieknące zawieszenie i dolać z czasem olej....

CDI - kupić odpowiedni drut oraz piwo... nawinąć w spokoju tylko na ile ohm? miałem 83(chyba). To mniej czy więcej, a może mniej więcej? ;D

regeneracja bebechów licznika ktoś coś?? piszcie śmiało namiary ;)


chyba tyle na chwilę obecną....

Mariusz1980
Posty: 293
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Mariusz1980 » 2015-01-13, 07:10

Świetna wska. Fajne zdjęcia. Szkoda że suka zawinęła wske. Za co? ;-)
Ostatnio zmieniony 2015-01-14, 17:41 przez Mariusz1980, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-01-14, 01:16

Mariusz1980 pisze:Świetna wska. Fajne zdjęcia. Szkoda zs zuka zawineła wske. Za co? ;-)
jak nie wiadomo za co:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=w2EchsrZ3Xg[/youtube]

:evil:.... a tak serio wszystko opisałem ;)


dzisiaj odpaliłem Mobiusa no i coś tam znalazłem:

postój przed Mińskiem jakoś 25km zostało.
IMAG0010.JPG
IMAG0011.JPG
IMAG0012.JPG
Filmki z przelotu jakieś mam, jedynie słychać wielki huk pędu powietrza i net nie pozwoli mi wrzucić... bedzie sezon to coś nagram normalnego i ogarnę jakoś mikrofon ;)

oraz foty z imprezy z portali internetowych:
http://minskmaz.com/news/warkot-w-centrum-miasta
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 419&type=3
kilka pożyczam i wkleję tutaj :evil:
123.jpg
124.jpg
126.jpg
filmy z impry:
https://www.youtube.com/watch?v=1C3rvp_lKSg
https://www.youtube.com/watch?v=Us76D-X3q9E
http://www.lokalnie.tv/wideo/1/iv_minsk ... ot_2014_29

no i na deser ;D
125.jpg
warkot 2014.JPG
oraz obecany filmik zaciętej rywalizacji. Ja to nie wiem czy brzdąc na baku mu nie pomagał!! Ale było minęło. Przynajmniej ja mam wiedze, że 125 jest lepsza do takich zabaw ;D
http://youtu.be/JL5VjFdEr9w odpalać w 1080p

:-D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Mateusz WSK » 2015-01-14, 11:52

No dużo Ci nie brakło, żebyś wygrał :)
Ten żółty S1 strasznie mi się podoba :oops:
Panienki w czarnych kieckach też fajne :mrgreen:

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-01-27, 01:20

Alo alo
takie tam z ostatniego weekendu i dziś.

Rozwiązałem zagadkę nagłego braku zapłonu. W skrócie napiszę, że chodziło o kabelki :P
Żeby nie było, Audiobas nic nie jest tu winny :!:

Dzisiaj przewijaliśmy cewki, drut 0,2mm (0,5kg na szpuli) i oto rezultaty poniżej...
W moim zestawie wszystko zamontowane czyli te 132oHm. O ile czas pozwoli jutro montuje w silnik i sprawdzam czy odpali z kopniaka a nie z 2biegu ;D....

kręcimy!!!
nawijanie.jpg
Wszystko upakowane, sprawdzone, tylko montować:
stojan.jpg
Cewka dla Rafała, nawijana jako druga.
147.jpg
Teraz się zastanawiam czy nic się nie ujara przy takich opornościach....

Wstrzymuje się z wysłaniem gaźnika do Puszczykowa ale za to poszedł licznik do regeneracji :) Trzeba jeszcze zamówić nową dłuższą linkę prędkościomierza i sprawdzić ślimak.... i może w końcu zamontować stopkę boczną :roll:

Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1219
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: Texas Ranger » 2015-01-27, 09:51

Gdzie wysłałeś licznik do regeneracji?

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-01-27, 18:37

Texas Ranger pisze:Gdzie wysłałeś licznik do regeneracji?
Jeżeli koleś się spisze z robotą i pozwoli bym go polecił na forum to dam znać ;)
......................

Wczorajsze kręcenia cewki przyniosły efekt.
pizgało dzisiaj niezmiernie ;D
wybaczcie za jakość ale kartofel z którego dzwonię i czasem nagrywam trochę przymarzł :faint:
http://youtu.be/NDuzrIr0Yck


A tutaj jakieś upalanie z 22 sierpnia 2014 (by Mobius) HD!!
http://youtu.be/YP786QN5IBs

Enjoy :papa:

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-02-14, 02:19

na czym to ja....

Dobra dobra nie ma spania, czas na łUP...

JEST LICZNIK!
Pierwsza fota stan przed wysłaniem do gościa, wysyłałem bez starej ramki i na zdjęciu tak przyłożona. Kolejne po naprawie i czyszczeniu środka.
Licznik kręci, nabija km i czekam by go sprawdzić, może jutro się uda jak...
20150126_121614.jpg
20150130_235833.jpg
20150130_235843.jpg
Obecni jestem zadowolony. Jdynie wkurzony jestem jakością obecnych ramek. Wykonane są ze stalowej blachy/miedź i chrom na to co za tym idzie przy zaginaniu chrom popękał... w starej ramce tego nie ma, z ojcem gadałem to powiedział że pochromowali mosiądz na którym lepiej trzyma się chrom i nie pęka.... albo takie teraz chromy robią... zdjęcia jakieś zrobię za dnia o ile będzie jeszcze widać bo już licznik w moto.


...CDI mam nadzieje, że już psikusów nie będzie płatać...
W któryś piątek zdemontowałem głowice i cylek. Miałem oddać do planowania z powodu przedmóchów, ale nawet nie traciłem czasu by jechać do punktu. Może i by zrobili może i nie :roll:

Stan faktyczny po przejechaniu +/- 1030km po poskładaniu, docierane na "czerwonym orlenowskim" w odpowiednich proporcjach dla docierania.
Tłok CX R2 pierścienie obydwa żeliwne ale do czasu....
Czemu ma ryski na ściankach jak po honowaniu nie mam pojęcia, nie przyłapał (chyba) bo foty z 4 stron swiata robiłem ;D

Okolice komory spalania zostawcie bez komentarza z racji problemów z zapłonem oraz brakiem prawidłowej kompresji spowodowanej przedmuchami.
20150206_202214.jpg
20150206_202238.jpg
20150206_202322.jpg
20150206_202330.jpg
20150206_203118.jpg
20150206_203141.jpg
20150206_203208.jpg
20150206_203231.jpg
co dalej... a zamontowałem boczną stopkę ;D Pozdro dla Krzyśka i Darka z Łowicza... jakieś zdjęcia lepsze jak po ogarniam wszystko ostatecznie...
20150208_181805.jpg
No właśnie... szukać innej głowicy, kombinować z planowaniem czy kij wie co.... Od użytkownika piter_dzn dorwałem uszczelki miedziane pod głowice oraz te co widać na zdjęciach :)
O ile wstanę z rańca montuje zestaw z nowymi pierścieniami w chromie!!

Teraz się zastanawiam czemu dawali tylko jeden na górny w chromie. Z powodu kosztów? Dolny żeliwny miał jakiś cel? Chomowany mniej tarł a tak samo trzymał kompresje. Mam nowe obcnej produjcji R2 no i nie wiem co czynć :roll:

kolejne foty w next post...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: 1975 Biała garbata M21W2 -----------piotrBe

Post autor: piotrBe » 2015-02-14, 02:25

20150214_000953.jpg
20150214_001032.jpg
20150214_001053.jpg
20150214_001104.jpg
20150214_001130.jpg
20150214_001151.jpg
Pierścienie :) Gdyby ktoś coś mam dojście ;) od R1 - R4
20150214_001502.jpg
20150214_001546.jpg
20150214_001555.jpg
to jak? zakładać dwa chromowane czy tylko pakować górny?
Wracając do poprzedniego pytania o cewkę! Z tą opornością nie usmaży się?

Mam nadzieje że "nietoperze" forumowe coś mądrego doradzą... tym czasem w kimono... może wstanę o 7 :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość