!! Wyprawa BałkanTrip wraz z Naszymi forumowiczami !! Więcej informacji : TUTAJ.

!! Wyścigi w Koszalinie w ramach VeteranCup !! Więcej informacji : TUTAJ.

WSK M21W2 1976 - Savier

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin działu
Zakaz tworzenia nowych wątków.

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez krzysiek200 » 2013-08-27, 21:32

Piękna, tylko to przychodzi mi do głowy, odjęło i mowę. Czekam na film z oblotu :)
krzysiek200

Avatar użytkownika
 
Posty: 562
Wiek: 18
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez mundy1 » 2013-08-27, 22:03

Efekt wizualny bardzo dobry. Nie dam celujacego, bo przydalo by sie wyszkielkować cylek, glowice , bebny. Linki poprowadziłeś jak ma być , bo coś wg mnie bardziej pod bakiem powinny iść >?

Brawo za wkład pracy. Zawsze to kolejne moto uratowane :]
mundy1

Avatar użytkownika
 
Posty: 340
Wiek: 27
Lokalizacja: ostrow mazowiecka
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dołączył(a): 2012-01-01, 22:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez T3rroR » 2013-08-27, 22:04

Wygląda jak nie z tego świata . Pokrowiec pasuje do całości . Czekam na filmik z odpału ...
Kupie części do Hondy CB 500 Twin
T3rroR

Avatar użytkownika
 
Posty: 52
Lokalizacja: Toszek
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2012-12-11, 14:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
WSK 125
KLR 600
Honda CB 500 Twin

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Łukasz S. » 2013-08-27, 22:06

Linki sobie puść po ramie, tylko musisz koniecznie złapać jakąś opaską żeby się nie wysuwały pod bak :)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET
Łukasz S.

Avatar użytkownika
 
Posty: 891
Wiek: 17
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Dołączył(a): 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Borewicz » 2013-08-27, 22:08

http://www.youtube.com/watch?v=nQlPYQEOynA - filmik z odpału kilka dni już wisi w internetach :mrgreen:
Borewicz

Avatar użytkownika
 
Posty: 1353
Wiek: 19
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Dołączył(a): 2009-05-14, 15:05
GG: 0
Moje maszyny: WFM Osa M52 '63

MZ ETZ 251e '90

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Mateusz WSK » 2013-08-27, 22:54

Wszystko spoko fajnie ( osobiście nie podoba mi się ta kolorystyka ), dekle wypolerowne, ale bije po oczach wydech ze starym chromem po takim remoncie... według mnie sporo ujmuje tej wuesce, w czwórce wydech ma się świecić jak psu jajca, dla mnie to jeden z plusów tego wydechu :]
Mateusz WSK
 
Posty: 1072
Wiek: 23
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, B3 84r, Pannonia 250 61r.

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-08-28, 10:03

mundy1 napisał(a):Efekt wizualny bardzo dobry. Nie dam celujacego, bo przydalo by sie wyszkielkować cylek, glowice , bebny. Linki poprowadziłeś jak ma być , bo coś wg mnie bardziej pod bakiem powinny iść >?

Brawo za wkład pracy. Zawsze to kolejne moto uratowane :]


Czuję się jak w szkole :mrgreen:. To co jest na zdjęciach jest tylko przyłapane, żeby zobaczyć jak będzie wyglądać, przecież nie da się jeździć z taką linka sprzęgła i bez kranika przede wszystkim :D.
Cylek i głowica szkiełkować? Szczerze mówiąc podoba mi się już teraz, ale może, może. Co do bębnów, nie tylko je przydałoby się wyszkiełkować, ale piasty też! :D Ogólnie przeczytaj cały temat uważnie. Pisałem, że koła tylko doczyściłem + elementy w nowym ocynku - wcześniej wyglądały tak http://i.imgur.com/yVTQmhe.jpg. Jeżeli zechce mi się je ruszać to na pewno nie w sezonie, kiedy powinno się jeździć ;-). Szprychy w nowym ocynku już czekają, a dekle z piastami zdecydowałbym się raczej polerować (wiadomo, show moto :D).

Borewicz napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=nQlPYQEOynA - filmik z odpału kilka dni już wisi w internetach :mrgreen:


Uprzedzając spostrzegawczych, jeszcze niewyregulowana. :-D Najważniejsze, że żyje.

Mateusz WSK napisał(a):Wszystko spoko fajnie ( osobiście nie podoba mi się ta kolorystyka ), dekle wypolerowne, ale bije po oczach wydech ze starym chromem po takim remoncie... według mnie sporo ujmuje tej wuesce, w czwórce wydech ma się świecić jak psu jajca, dla mnie to jeden z plusów tego wydechu :]


Jak najbardziej się zgadzam, czwóra z chromowanym wydechem to cycuszki w miodzie pływające, ale przecież nie będę czekał 3 miesiące na chromowanie kiedy mogę jeździć :D. Mam dwa kolanka, na jednym będę jeździł, a na drugim sie chromował :D. Nie żałuję, że najpierw poskładałem na starym zestawie, bo teraz przedłużę sobie kolanko i wszystko elegancko spasuję :). Nie wyobrażam jak mógłbym nowo chromowane kolanko tak szarpać, rysować przy pasowaniu. Sam tłumik jest w naprawdę ładnym stanie, teraz po po prostu jest usyfiony od tłustych warsztatowych mych paluchów :D.

Teraz idę się odchorować... jakieś choróbsko mnie wzięło.
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-08-31, 22:36

Ostatnio pracowałem nad pierdołami. Rzeczy, które są drobne, ale ich ogarnięcie zajmuje sporo czasu. Np. ułożenie linek na 100 sposobów :D. Dociąganie łożyska główki ramy itp.

Kupiłem nowy akumulator i po całej procedurze wzbudzeniowej wylądował w motocyklu. Elegancki :D.

Zarzuciło mi świecę, wymieniłem na nową Iskry, wszystko OK. Palimy.

W tym miejscu polecam najpierw wszystko podokręcać, potem jeździć :D :D. NIe ulegajcie emocjom tak jak ja ^^,.

Jedzie! :D Trochę przerywa, ale ogólnie jedzie i wszystko OK, tylko siedzę jakby "na samym rogu krzesełka", żeby katapultować się w razie coś. To straszne dziwne uczucie, że sprzęt, który tak niedawno był kupką części rozrzuconą po całym domu - ŻYJE! :viva: I to poskładany tylko przeze mnie. Jadę sobie tak dalej i zastanawiam się kiedy w końcu coś się stanie. Niepodobne, żeby motor po remoncie od tak sobie bezczelnie chodził. No nic, wracamy, zawijam na asfalcie. Przy skręcie linka od gazu się naciągnęła, wszedł na wyższe obroty. Kluczyk wypadł. Kur... podnoszę go, oglądam wszystko. Ale fajny mam zapłon.

Ej.

Chwila.
Coś jest nie tak.
Nie powinienem widzieć zapłonu!

GDZIE JEST MÓJ POLEROWANY DEKIEL KUR...! ;D

Oczami wyobraźni widzę cały wyszlifowany dekiel od asfaltu... :mrgreen:

Jadę z powrotem, szukam. Jest... cały na piachu, uf. Zsiadam z rumaka. Biorę dekiel i się patrze na niego. OK cwaniaczku, teraz to sobie go w dupe wsadź, nie masz wkrętów.

Tak robię, wsadzam go w spodnie, bo nie ma gdzie indziej ;D.

Ale wtedy motor zdycha. Nagle. Świece pewnie znowu zarzuciło...

Pchanko, a raczej romantyczny spacer, który wcale a wcale nie napawa mnie nienawiścią do świata czy nie skłania mnie do kopania w jakieś części ciała motocykla albo, co gorsza, przeklinania. Przyzwyczaiłem się? :D A może fajnie jest pchać swój motorek i znowu pogrzebać, zobaczyć co mu dolega? :D

Zjechany zawijam do warsztatu... sprawdzam iskrę, nie ma... sprawdzam drugą na 100% pewną świecę, nie ma... co jest. Elektryka siadła gdzieś? Jak ja do tego dojdę kurdeeee... totalnie zrezygnowany stwierdzam, że zajmę się czym innym, kiedy przez przypadek walę głową o cewkę.

x.JPG


Zaczynam się śmiać :mrgreen: i biorę się do innej roboty.

Swoją drogą, I'm proud bikołs mam wszyściuchne światła! Ta masa kabli działa, juuupej :D.

Tego dnia przepłukałem wstepnie zbiornik paliwa. Okazało się, ze została tam duża ilość syfu, głównie po piaskowaniu. Macie jakiś pomysł na to? Benzyna i płukanie, tego spróbuję. Wielokrotnie. ;-)

Tymczasem życzę wszystkim motórzystom dużo śmigania :D.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-08-31, 22:43

Eee, po co? Nic się mu nie stało, spadł w trawę :->
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Jawer » 2013-09-01, 15:44

hmm, nie zakładałeś nowej instalacji tylko stare kable włożyłeś?
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
Jawer

Avatar użytkownika
 
Posty: 147
Wiek: 41
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2011-11-22, 18:25
GG: 6650935
Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-09-01, 19:27

Ori ZMD :D. Po co nowe zakładać? Wyczyszone, sprawdzone, wszystkie styki pewne to nic więcej nie trzeba :-)
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez tomek23293 » 2013-09-03, 16:53

A taśmę od szparunków odklejałeś po wyschnięciu, czy przed wyschnięciem lakieru?
tomek23293

Avatar użytkownika
 
Posty: 62
Wiek: 21
Lokalizacja: Sieradz
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Dołączył(a): 2012-09-23, 11:06
GG: 8328143
Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-09-03, 20:03

Na zbiorniku po wyschnięciu, bo warstwa lakieru była gruba. Dzięki temu nie wytrą mi się tak łatwo, a bak, jak wiadomo, na wszelkie otarcia jest narażony ;-) . Ostrzejsze krawędzie można przytrzeć nawet paznokciem, ale nie ruszałem tego, bo mi tak się podoba.

OK, ostatnio tempo zwolniło z wiadomych względów :D. Nadal pierdoły, ale dużo się schodzi. Wyczyściłem z tatusiem zbiornik, podokręcalem wszystkie śruby, posprawdzałem, łańcuch, smarowanie itp. no kupa roboty :D.

Ale wreszcie skręciłem wszystko już tak, że po garażu nic więcej się nie wala :D. I śmiga! :D Gaźnik jak nic wymaga podregulowania, bo z kopa nie pali jak zimna i na biegach trochę grymasi, ale tak to ***zajeb***! Ta choroba kobuzowa to nic w porównaniu z dziurą w lelku :mrgreen:. Tam jest dopiero wysokoobrotowiec :D. Fajnie naprawdę się śmiga, radochę miałem jak dziecko :-). Jazda jak crossem na pierwszych 3 biegach. Tylko się zabawa skończyła, bo zarzuciło świecę :D i po robocie :D

To taka archiwalna fotka :).

x.JPG
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez krzysiek200 » 2013-09-03, 20:16

Co Ci tak szybko padają te świece? Kładź CDI i będziesz miał spokój.
krzysiek200

Avatar użytkownika
 
Posty: 562
Wiek: 18
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-09-03, 20:20

Arni zrobił taką mieszankę z luksem, że termin się chowa, a gaźnik na bogato też dałem, taki powód ;-). To drobnostka, wszystko jest OK.
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez AudioBas » 2013-09-04, 10:19

Kup wałek pośredni 16Z, dokup na SD zdawczy 26, do tego CDI i chłopie maszyna jak marzenie :)
A jakbyś jeszcze Royala zapodał to już ....!
AudioBas

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 3434
Wiek: 25
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 31 razy
Dołączył(a): 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Moja maszyna to Ola

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-09-04, 15:41

Tak będę planował, jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem. Do silnika mam już przygotowany cylek na tłoku z prl, może wyślę wał i kupię łożyska no i ten wspomniany wałek zdawczy z z pośrednim. Już wczoraj podzwoniłem po ludziach w tej sprawie :).
Ogólnie rzecz biorąc to naprawdę fajna, tania maszynka. Mam nadzieję, że nie będzie mnie zaskakiwać :D.
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Skinder » 2013-09-04, 15:45

Tylko w 060 nie próbuj tego wszystkiego montować :P
Skinder

Avatar użytkownika
 
Ranga: Moderator
Posty: 1411
Wiek: 20
Lokalizacja: Lubicz
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 2007-03-22, 15:49
GG: 0
Moje maszyny: Perkoz 0001

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Savier » 2013-09-04, 15:49

A co stoi na przeszkodzie, bo ja się nie znam na skrzyni? :D
BTW. Wirnik z Royala=więcej watów? :D
Savier

Avatar użytkownika
 
Ranga: Administrator
Posty: 4461
Wiek: 18
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy
Dołączył(a): 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Dwie trójki, jedna czwórka i Kitaniec

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Postprzez Skinder » 2013-09-04, 15:54

No będzie wyglądać jak sraka, kartery i obudowy 060 w tej WSK to jak torba między nogami u jakiejś spoko laski :roll:
Skinder

Avatar użytkownika
 
Ranga: Moderator
Posty: 1411
Wiek: 20
Lokalizacja: Lubicz
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Dołączył(a): 2007-03-22, 15:49
GG: 0
Moje maszyny: Perkoz 0001

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Profesjonalnie odrestaurowane motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość