WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2014-08-15, 13:19

Dziś pyknęło 1100 km, bez awarii. Dociągałem jedynie stery. Poniżej filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=S1HfR1ELNsw

Awatar użytkownika
wskfan2000
Posty: 157
Rejestracja: 2013-10-06, 20:31
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125b3
wsk 175 m21w2
mz etz 250
romet ogar 200
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: wskfan2000 » 2014-08-15, 13:52

Po prostu piękna,ideał ;)
Remont mojej wieśki viewtopic.php?f=71&t=17152

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2014-10-05, 09:59

Witam Was ;)

Wuseka kręci kolejne kilometry. Tutaj w tle częstochowski ratusz oraz aleje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piotreklsw
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-21, 09:38
GG: 0
Moje maszyny: wsk mo6 b1
wsk b3
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: piotreklsw » 2014-10-07, 21:22

ale ta wiesia cieszy oko...właśnie zauważyłem, że posiadam bardzo podobną wuesk-e. Głębokie błotniki, amortyzatory tylne kryte, jest kompletna i przygotowana do piaskowania i malowania...Pozwól, że będę się wzorować na Twojej bo jest naprawdę piękna. Gratuluje i Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2014-10-07, 22:16

Ależ bardzo proszę, czekamy na postępy i efekty :)

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-03-02, 22:50

1 marca - rozpocząłem sezon, z odpaleniem nie było kompletnie żadnych problemów. Tak jakbym poprzedniego dnia zgasił :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-03-28, 14:13

Doszły do mnie nowe tłoki od Aliena. O ile mam sporo gorzyckich o tyle brakowało mi właśnie pierwszego i trzeciego nadwymiaru na przyszłość. Wykonane prawidłowo na ile WSK potrzebuje. Gorzycki mimo wszystko lepiej jest zrobiony. Waga okazuje się być bardzo zbliżona. Waga dla tłoka 52.21mm to 128g, dla 52.7omm to 133g.

Tak czy inaczej ze względu na fakt, że jest to deklarowane AK20 oraz nie ma lepszego tłoka oprócz gorzyckiego zakup udany i z pewnością niedrogi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: qpa » 2015-03-29, 13:15

BikerDS jakie pierścienie polecasz do tych tłoków?

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-03-29, 13:55

Prima Łódź, lub na zamówienie w firmie zajmującą się tym. Jedna z firm właśnie zamawia gotowy surowiec ( wałek ) od PRIMY i robią. 15 zł sztuka.

http://www.dorabianie-pierscieni.pl/

Awatar użytkownika
DarAss
Posty: 435
Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: DarAss » 2015-04-02, 22:11

wiesia mega :) ja jak na razie na swojej zrobiłem 400km (docieranie) i jedyne co robiłem to nieszczęsna uszczelka pod głowica bo jakimś cudem mi wydmuchało ale miałem nieoryginalną głowicę :) Teraz siedzi oryginał. Twoja to trochę mix garbuski jeszcze co? (duże boczki i głębokie błotniki oraz mały bak)?

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-04-03, 21:05

Tak, moja to mix w dodatku z wydechem od 175. Wiem, że źle. Taką dostałem od dziadka 20 lat temu i taką chcę ją już mieć :) Ja już swoją zrobiłem 1250km. Do tej pory nic, absolutnie nic. No ale drugiej strony to tylko 1250 KM, w dodatku jeżdżone na dłuższych trasach i tylko po asfalcie więc ma lekko. Nie raz rozpędzę ja na maksa na odcinku np 1km. Tak dla " zdrowotności ;)

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-04-13, 11:28

W sobotę przetestowałem swój V-Max z górki :) 93,59 km/h wg GPS. Na prostej drodze 86,42 km/h. Oczywiście pozycja mocno pochylona :) Zębatki 13:43, ciśnienie w oponach normalne, do jazdy z jedną osobą.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: Mateusz WSK » 2015-04-13, 23:06

Bardzo dobry wynik :)

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: peper50 » 2015-05-06, 22:55

Obejrzałem cały temat i gratuluję wuechy. Szerokości!

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-08-06, 12:08

Dziękuję za miłe słowa ;)

Na dziś mam już przejechane 1500 km. Troszkę brzęczy mi w cylindrze. Obstawiam pierścienie ( org ). Jest to możliwe?

Tłok - cylinder ori ZMD, dobrze spasowane ( kupiony komplet wraz z pierścieniami, ta sama selekcja ). Docieranie bez przycierów i zgodnie ze sztuką.

http://www.wueska.pl/download/file.php? ... &mode=view

Jeżdżony na oleju Castrol 2T Racing w stosunku 1:30.

P.S mam zakopconą na czarno świecę ( obniżyć iglicę ? ) świeca to iskra F80.

Awatar użytkownika
DarAss
Posty: 435
Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: DarAss » 2015-08-06, 15:28

A mieszankę jaką masz teraz? dalej 1:30? Zakopcona po jeździe czy jak popyrka na wolnych? Bo jak pyrka na wolnych to chyba normalne że ją zakopci, a jak jej dasz na tłoka ognia to wtedy przepali i będzie znów brązowe. Ja zawsze sprawdzam po jeździe od razu kolor. Chyba że się mylę?

A co do pierścieni to raczej norma - zawsze coś będzie lekko dzyndzolić.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-08-06, 22:14

Tak, dalej ma 1:30, moc ma , kompresja również bardzo OK. No cóż alu cylinder też pewnie potęguje dźwięki. Co do koloru, muszę sprawdzić właśnie po jeździe 60-65km/h przez jakieś 20km. Dam znać.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-08-08, 13:49

DarAss pisze:A mieszankę jaką masz teraz? dalej 1:30? Zakopcona po jeździe czy jak popyrka na wolnych? Bo jak pyrka na wolnych to chyba normalne że ją zakopci, a jak jej dasz na tłoka ognia to wtedy przepali i będzie znów brązowe. Ja zawsze sprawdzam po jeździe od razu kolor. Chyba że się mylę?

A co do pierścieni to raczej norma - zawsze coś będzie lekko dzyndzolić.
Załączam zdjęcie z jazdy nocnej :D przejechane ponad 100 km, jechałem 65 - 70 km/h. Efekt poniżej. Także raczej wszystko w normie :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: Savier » 2015-08-08, 13:52

Moim zdaniem mogłaby być ciut ciemniejsza :-)

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

Post autor: BikerDS » 2015-08-08, 14:03

I jest chyba, bo widzę, że to zdjęcie jest troszkę przepalone ( za dużo światła ) ale to tylko telefon ;P

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości