Strona 2 z 20

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-08-20, 13:12
autor: Skinder
Borewicz pisze:Musisz mieć nr na ramie. Tabliczki znamionowej teraz moze wcale nie być, nie patrzą na nią na przeglądzie. Tak łatwo nowych nr nie nabijesz ;). Raczej będziesz musiał się bawić z cięciem.
Z tą tabliczką to jak z rejestrowaniem, u jednego nie patrzą a u innych pilnują. Moja jest średnio czytelna, mimo to chciał zobaczyć czy jest.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-08-21, 06:36
autor: BikerDS
Hmm, ok, spróbuję zatem coś wykombinować. W pierwszej kolejności spróbuję nabić nowy numer obok podkładając coś między blachy oraz pod ramę, aby jej nie wgnieść, jeśli zauważę, że idzie ciężko pewnie będę próbować jakoś wyciąć.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-08-21, 12:45
autor: qpa
A prostowanie starej ramy całkiem już odpadło?

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-08-21, 20:48
autor: BikerDS
Wydaje mi się , skoro i tak będę malował wszystko od nowa, że nie ma sensu prostować, bo i tak idealnie się tego nie zrobi. Zresztą zmęczenie materiału i tak będzie w miejscu gięcia. Także w mojej opinii - odpada.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-07, 13:36
autor: BikerDS
Powiedzie mi proszę czy dobrym pomysłem jest lakierować ją proszkowo?

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-07, 14:44
autor: Savier
Jak nie masz wgniotek czy czegoś to spoko, ja swoją całą wymalowałem za grosze :-)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-07, 19:38
autor: BikerDS
Mam niestety dwie malutkie wgniotki. Myślę jednak, że to mogłoby załatwić sprawę :

http://allegro.pl/malowanie-proszkowe-s ... 55837.html

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-07, 19:42
autor: Savier
Jop. Malowanie proszkowe jest bardzo tanie, jak CI się nie spodoba to matujesz, szpachlujesz, podkład i akryl :D.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-07, 20:29
autor: BikerDS
Powiem Ci, że to jest bardzo dobry pomysł !

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-08, 18:56
autor: BikerDS
Przepraszam , że pod swoim postem piszę. Jutro wszystko oddaję do piaskowania oraz do malowania proszkowego. Nie wiem jednak co zrobić z otworami w wahaczu na tuleje. Zostawić te i liczyć na to , że się nie stopią czy je wybić i czymś zaślepić. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-08, 19:05
autor: Savier
Wybij. U mnie tego nie malowali. ;-)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-08, 19:20
autor: BikerDS
No tak, tylko jak będą piaskować to zakładam, że nie będą się z tym tak pieścić i nie chciałbym, aby powiększyli minimalnie otwór ( być może przesadzam ). Nie wiem również czy oni to czym zaślepią, bo nie chce później tego skrobać. Wiem, że mogę im to przecież powiedzieć, ale jakoś tak mam obawy co do tego :/

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-08, 20:38
autor: Łukasz S.
2 podkładki ściśnięte śruba = zabezpieczenie bieżni :D Zawsze tak robię pod piasek proszek.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-08, 21:18
autor: BikerDS
Takie proste, a tak trudno na to wpaść :) dzięki , zdam relacje foto jak poszło :)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-08, 22:01
autor: lipton96
Ja zabezpieczałem taśmą malarską która później dość ładnie schodziła nożykiem.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-09, 20:13
autor: BikerDS
Ok, wszystkie części już u lakiernika ( proszkowego ). Jutro zanoszę do innego gościa obudowę lampy oraz osłony boczne. Teraz jednak chcę wykorzystać wolny czas i kupić nową instalację elektryczną. O ile z początku chciałem wszystko zrobić sam to po tym jak zobaczyłem kompletną instalację za niecałe 70 zł do WSK-i to troszkę mi ochota przeszła. Czy jesteście w stanie mi podpowiedzieć jak z jakością owych przewodów oraz kompatybilność ?

http://allegro.pl/instalacja-elektryczn ... 02534.html

http://allegro.pl/wsk-125-b3-instalacja ... 70491.html

Druga sprawa - tabliczka znamionowa. Jakieś porady czy po prostu kupować do pasującego modelu i heja?

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-09-19, 20:41
autor: BikerDS
Troszkę aktualizacji, zakupiłem troszkę rzeczy z czasów PRL. Szczególnie zależało mi na przepustach od karterów oraz na gumie od zbiornika paliwa. Nadal czekam na rzeczy od lakiernika.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-10-03, 17:20
autor: guziec583
Moge wiedzieć czym polerowałeś dekle ?

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-10-03, 22:02
autor: BikerDS
Zacząłem papierem powiedzmy 200 i schodziłem do chyba 1000 czy 2000 na mokro , ostatnim etapem była polerka z kółkiem filcowym na wiertarce z taką pastą zieloną w postaci wałka. Nie pamiętam nazwy. Sam filc niewiele polerował, kluczowa jest jednak ta pasta.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2013-11-23, 22:27
autor: BikerDS
Dziś przyszykowałem Łukaszowi S. kilka rzeczy do ocynku. Z pewnością wyjdzie pięknie :). Mam do Was pytanie, czy nie macie może do sprzedania podkładki pod kierownicę zaznaczoną czerwonym kółkiem?