Strona 13 z 20

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-24, 17:57
autor: BikerDS
Racja. Wygląda przepięknie, ale co zrobić. Dużo zamoty, żeby to dobrze uszczelnić. Jeszcze zobaczę. Prześpię się z tym tematem.

Poniżej przed i po kastracji :) Oczywiście Po jest dodane w programie, co nie trudno zauważyć :)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-24, 21:52
autor: guziec583
Dla mnie przed ładniej ale to twoja wsk i ty decydujesz :-)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-24, 22:13
autor: BikerDS
Ano, muszę przemyśleć, wie ktoś czym przykleić loga oraz gumy boczne na bak ?

Butapren wystarczy?

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-24, 22:48
autor: Savier
Tak, u mnie spełnia swoje zadanie. :-)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-25, 12:43
autor: BikerDS
Dziś przykleiłem logo i boczek gumowy na bak z lewej strony. Tłumik pasuje jednak idealnie. Powodem był inny set podnóżek. W konfiguracji jaka pasuje set musi być od WSK 125 bez uchwytu na śrubę jak do WSK 175. Uchwyt tłumika z przodu uniemożliwił mi głębsze osadzenie tłumika. Więc nie czekają mnie na razie większe wydatki :)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-26, 11:42
autor: ziorko
Ja przyklejałem u siebie specjalną taśma dwustronną do emblematów samochodowych itd. i trzyma dobrze. :mrgreen:

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-26, 17:56
autor: Łukasz S.
Kierownica do pionu! :D

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-26, 20:14
autor: BikerDS
Nie nie :) Ja lubię tak położoną ;)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-26, 20:26
autor: Szymon_1998
Na sportowo. :P

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-27, 19:19
autor: BikerDS
Dziś odpaliłem WSK-kę, powiem Wam, że zapłon CDI od Audiobas-a jest fenomenalny. Szczególnie biorąc pod uwagę, że tak na dobrą sprawę nie mam jak precyzyjnie ustawić punktu zapłonu . Śruby podstawy po prostu ustawiłem na środku.

Poniżej filmik z "pierwszego " odpalenia tuż po pierwszym odpale:

https://www.youtube.com/watch?v=U_HICrl ... e=youtu.be


Przejechałem dziś 12 km, powiem Wam , że po sprzedaniu Hondy CB 500 moc WSK- jest oszałamiająca ;-) , inna rzecz, że jest słaba i ostrożnie obchodziłem się z gazem. Wiadomo docieranie.

Z rzeczy bardzo pozytywnych. Nic nie cieknie, z żadnego otworu, wałka zdawczego, gaźnika. Sucho- wszędzie.

Szczególne podziękowania dla Saviera, który przed północą mi pomógł z jednym przewodem. Wielkie dzięki.

Teraz będzie etap drobnych poprawek i prac kosmetycznych. Nie mam bowiem jeszcze wielu rzeczy założonych, obwódki baku, pasek z bramą itp.

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-27, 20:51
autor: guziec583
ładnie się prezentuje :-)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-27, 21:45
autor: AudioBas
Rasowo chodzi na tym tłumiku :D

Cieszę się, że zapłon Cię pozytywnie zaskoczył :)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-27, 22:41
autor: BikerDS
Rasowo chodzi, bo jest bez wkładu :) Z wkładem jest bardzo przyjemnie cicho, ale moc spada dość mocno. Cóż wybieram to pierwsze :) Co do zapłonu - rewelka. Aż dziw bierze, że niektórzy się jeszcze zastanawiają :)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-28, 12:57
autor: Szymon_1998
Jeśli ktoś mało jeździ,to śmiga na platynach. :P

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-29, 22:42
autor: BikerDS
Projekt uznaję za zakończony, oczywiście będą tam jakieś minimalne poprawki, ale to już wiecie jak z tym jest. Dziękuję wszystkim za wsparcie na tym forum. Jesteście nieocenieni. Na szczególne podziękowania zasługują - Savier za pomoc o każdej porze ;), AudioBas za zapłon, nie tylko mój, ale On jako pierwszy wprowadził to w obrót na poważnie ze wsparciem i pełną profeską. Oczywiście nie mógłbym pominąć mojej rocznej Hani oraz Żony. :)

Całość zamknęła się w kwocie powyżej 4000 zł, jak zwykle zakładałem mniej... wiecie jak z tym jest :)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-29, 22:45
autor: BikerDS
Dodatkowo zamieszczam filmik z pracy silnika i ogólnego wyglądu motocykla:

https://www.youtube.com/watch?v=55F_I5D ... e=youtu.be

Miłego oglądania i oczywiście polecam w 1080p ;)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-29, 22:50
autor: Savier
Z miłą chęcią podpowiedziałem parę drobiazgów, fajnie się przyczynić do takiego konkretnego remontu!
Gdybyś planował coś robić z motorem, proponuję - oryginalne chlapacze pod głęboki błotniki, zmienić ten tłumik i dać ładne kolanko, na koniec opony i gaźnik (naprawdę gaźniczek poprawia pracę silnika!).
Nie odbierz tego jako słowa krytyki, remont naprawdę stoi na wysokim poziomie! mam nadzieję, ze będę miał kiedyś okazję zobaczyć na żywo :).

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-29, 23:00
autor: BikerDS
Savier, przeca to jest krytyka :) Ale zdrowa, w dodatku ją w pełni rozumiem :) Sentyment jednak przeważył w tłumiku i ogólnym wyglądzie. Co do gaźnika z pewnością masz rację. Docieranie jednak motocykla na innym gaźniku to już troszkę ryzyko. Wolę tą kwestię zostawić na później jeśli wogóle się na to zdecyduję. Mam nadzieję, że uda mi się na jakimś zlocie pojawić ;)

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-30, 05:57
autor: AudioBas
WSKa miażdży system.


Osobiście do poprawki poszłoby:

- gumy manetek
- tłumik i kolanko
- ładna ramka pod tablicę rejestracyjną
- chlapacz
- kierownica ciut ciut wyżej :D

Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.

: 2014-04-30, 07:34
autor: krzysiek200
Efekt końcowy cudowny, co do tłumika to mi się bardzo podoba, nadaje charakter i jakoś po prostu idealnie pasuje do tego motoru, tak samo jak duże boczki. Życzę szerokiej drogi i zachęcam do przyjazdu na zlot w Nieborowie u Pana Burego.