WFM M06 1956r

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-06-29, 01:22

Oto moja Wuefemka ;) czekam nie mnóstwo pracy aby doprowadzić ją do stanu w jakim opuściła fabrykę :) Niestety nie mam dokumentacji, ale to dzisiaj nie problem. Numer ramy 28989 numer silnika 72034 :) ma kilka braków, mianowicie wkład lampy przedniej, przełącznik świateł ebonitowy, kolanko i tłumik.
IMAG0266.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 844
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: kuba063 » 2014-06-29, 23:22

Aj gdybyś sie pojawił wcześniej miałem komplet wydech (rybka+długie kolanko) za stówke. Ciężko kupić WFM z tych lat, dużo zapłaciłeś?
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-06-29, 23:31

można powiedzieć, że po kosztach dostałem w pakiecie z wsk m06-l z 64 :D Najbardziej to mi w tej chwili zależy na lampie przedniej (taka sama jak w shl m05), bo tłumik i kolanko idzie dokupić współczesnej produkcji

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 844
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: kuba063 » 2014-06-30, 11:32

Daj foto jaka dokładnie to lampa i jak wygląda w srodku bo chyba mam taka, z tym krótkim duzym kluczykiem.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-07-01, 00:25

Obrazek

Lampa nie ma żadnej stacyjki, ani licznika. Wfmke gasi sie guzikiem przy kierownicy. Foto nie moje, znalezione w sieci.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-07-28, 22:35

Dawno nie było updatu, ale to nie znaczy że nic się nie dzieje :-) Rama na daniach wraca z proszkowania, podobnie obręcze i piasty, silnik wyszkiełkowany i poskładany, podobnie gaźnik. Ocynkowane zostały też niektóre elementy. Wszystkie śruby będą z polerowanej stali nierdzewnej. Koszt takich śrub na cały motocykl z silnikiem to mniej jak 50pln (około 10groszy za sztukę) poniżej fotki :
2014-07-26 11.49.30.jpg
2014-07-26 15.08.02.jpg
2014-07-26 15.28.07.jpg
2014-07-26 15.46.00.jpg
2014-07-28 13.57.35.jpg
2014-07-28 17.57.44.jpg
2014-07-28 17.58.04.jpg
2014-07-28 17.58.31.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-08-04, 02:26

Powoli WFMka sie składa :)
IMAG0305.jpg
IMAG0306.jpg
IMAG0308.jpg
EDIT:

Jakby ktoś regenerował tylne amortyzatory, a tłoczyska miał mega wytarte i zardzewiałe to polecam kupić pręt tłoczyskowy FI 10. koszt 0,5mb takiego pręta to 11,50zł :) Wystarczy przyciąć, nagwintować i jest:
IMAG0317.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-09-09, 23:40

Widzę, że w temacie piszę tylko ja :hah: Motocykl już jeździ, zostały tylko szparunki, przełącznik świateł (nie mogę nigdzie dostać górnej części, bo spód mam) i kilka elementów chromowanych (bagażnik, korek, wsporniki błotnika).
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

kanuj
Posty: 251
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10 62r
Wsk M06B3 74r
shl m04 51r
wsk m06 64, 64r
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: kanuj » 2014-09-10, 09:34

Wyszło super, moja niestety jest w o wiele gorszym stanie, ale o tym będzie w wątku WFM 1955 rok. Widziałem, że też tam pisałeś, muszę zlokalizować tylko kilka starszych zdjęć mojego motorka i pstryknąć jeszcze kilka. Odnośnie tego pręta, gdzie był kupiony ?

chemik1
Posty: 116
Rejestracja: 2014-01-19, 17:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b3
Romet kadetx2
romet50t1
yamaxa xs400
Lokalizacja: Osięciny-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: chemik1 » 2014-09-10, 10:14

jest dobrze,dojdą te brakujące elementy i będzie miodzio.pzdro

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-09-10, 10:19

Odnośnie pręta tłoczyskowego to kupiłem go w wawie na ul. Borowika (wesoła-zielona). Szukaj w sklepach z hydraulika siłową. Odnośnie WFM to chcę zarejestrować na żółte blachy i potrzeba mi pomocy w wypełnieniu białej karty. Jakby ktoś chciał udostępnić swojąbbyło by miło :)

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 621
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: zmyngut » 2014-09-10, 10:34


Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-09-10, 20:21

Dzięki za linki :) Nie ma osoby, która by się nie obejrzała, na codzień poruszam się Kawasaki Z1000 to ginę w tłumie :P Dzisiaj przejechałem się po osiedlu to miny przechodniów, zwłaszcza starszej daty bezcenne 8-)

kanuj
Posty: 251
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10 62r
Wsk M06B3 74r
shl m04 51r
wsk m06 64, 64r
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: kanuj » 2014-09-10, 20:59

Wiem coś o tym bo na razie czasami śmigam moją "ELĄ"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

pawelo78
Posty: 8
Rejestracja: 2014-01-16, 20:06
GG: 0
Moje maszyny: wfm wsk gazela trophy jawa 350
Lokalizacja: leszno
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: pawelo78 » 2014-09-21, 12:28

Witam witam
Tez bardzo interesuje sie stara motoryzacja. I kilka takich maszyn posiadam wlasnie skladam wfmke z pocztku roku 58 i koncze skladac wfke z 57r

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2319
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WFM M06 1956r

Post autor: daroohd » 2014-09-21, 16:29

Świetna robota

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: ozi » 2014-09-23, 20:31

łał :) świetnie Ci to wyszło

szczwany_bolo
Posty: 1
Rejestracja: 2014-12-06, 16:49
GG: 0
Moje maszyny: wsk b3
Lokalizacja: narol
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: szczwany_bolo » 2014-12-20, 15:43

Całą malowałeś proszkowo czy tylko takie elementy jak rama, wahacz. itp?Jeżeli tak to jak to wyszło na baku , błotnikach? Jak zamierzasz zrobić szparunki?

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-12-21, 22:08

Proszkowo malowane wszystko oprócz przedniego błotnika, lampy przedniej i baku. Błotnik przedni został początkowo pomalowany proszkowo, ale miał duże wżery i pomalowałem go na mokro. Motocykl jest już skończony, szparunki robione pędzlem od szablonu i taśmy winylowej.
Mam takie pytanko, bo moto gubi zapłony i strasznie zalewa świecę. Przypuszczam, że winowajcą jest tutaj dysza lub iglica (albo jedno i drugie). Mógłby ktoś mi zwymiarować te elementy i dać fotki? (gaźnik G-16). Może być to też wina rozmagnesowanego koła?

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 336
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: janosikmz19822 » 2014-12-21, 22:21

Adaś pisze:Proszkowo malowane wszystko oprócz przedniego błotnika, lampy przedniej i baku. Błotnik przedni został początkowo pomalowany proszkowo, ale miał duże wżery i pomalowałem go na mokro. Motocykl jest już skończony, szparunki robione pędzlem od szablonu i taśmy winylowej.
Mam takie pytanko, bo moto gubi zapłony i strasznie zalewa świecę. Przypuszczam, że winowajcą jest tutaj dysza lub iglica (albo jedno i drugie). Mógłby ktoś mi zwymiarować te elementy i dać fotki? (gaźnik G-16). Może być to też wina rozmagnesowanego koła?

Ja miałem w komarze 232 podobny problem po remoncie silnika (komar był kupiony nie na chodzie ) do sąsiada poszedłem ma jakąś starą aparaturę coś pomierzył i powiedział ze cewka zapłonowa daje za małe napięcie i po wymianie komar od razu zagadał .

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość