WFM M06 1956r

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Texas Ranger
Posty: 1101
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Texas Ranger » 2015-05-09, 22:11

Gratulacje!

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-06-18, 08:37

Jako, że Fumka miała ciągle problemy z za bogatą mieszanką, zdecydowałem się na regenerację rozpylacza i wymianę iglicy. Po tym zabiegu wypaliła cały bak i nawet nie zaglądałem do świecy. Z racji tego, że wybieram się niedługo w trasę ok. 180 kilometrów to postanowiłem zamontować licznik rowerowy ;)

Texas Ranger
Posty: 1101
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Texas Ranger » 2015-06-18, 08:43

Ponawiam prośbę o zdjęcie :-/

damaioshin
Posty: 45
Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
GG: 0
Moje maszyny: WFM 06
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: damaioshin » 2015-06-18, 11:23

witam,

mam pytanie odnośnie tego pręta tłoczyskowego.
Nie chcę rozbierać jeszcze amortyzatora, a chciałbym kupić takie pręty [są na allegro].
Pamiętasz może długości? Bo z rozmiarem gwintu i tak musiałbym wymontować i iść do tokarza.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-06-18, 21:32

Texas Ranger sorki, zapomniałem na śmierć :x Jutro będę ściągać bak to zrobię fotkę.

Co do prętów tłoczyskowych to najlepiej kupić pół metra, koszt to jakieś 15zł. Fi 10mm. Dokładnej długości nie pamiętam, ale znajdę może stare tłoczyska. Tylko nie wiem jakie masz amortyzatory u siebie? Te krótsze, jak u mnie, czy dłuższe jak w późniejszych rocznikach.

Texas Ranger
Posty: 1101
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Texas Ranger » 2015-06-18, 21:42

Będę bardzo wdzięczny, bo nie wiem czego mam szukać.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-06-20, 08:05

Texas Ranger sorki, ale wczoraj późno wróciłem, zrobiłem fotki, ale nie zdążyłem wstawić.

U mnie urwała się taka gwintowana tulejka w tym profilu i wstawiłem zwykłą nakrętkę, żeby już nie spawać ramy pomalowanej. gwint był M8.
20150619_201555.jpg
20150619_201603.jpg
20150619_201637.jpg
20150619_201656.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1101
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Texas Ranger » 2015-06-20, 22:29

Dziękuję Adaś!

Awatar użytkownika
zoha267
Posty: 183
Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: zoha267 » 2015-12-10, 21:59

ŁADNA- KAWAŁ DOBREJ ROBOTY:)
za motóóórrem panny sznurem ;-)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość