Strona 3 z 3

Re: WFM M06 1956r

: 2015-05-09, 22:11
autor: Texas Ranger
Gratulacje!

Re: WFM M06 1956r

: 2015-06-18, 08:37
autor: Adaś
Jako, że Fumka miała ciągle problemy z za bogatą mieszanką, zdecydowałem się na regenerację rozpylacza i wymianę iglicy. Po tym zabiegu wypaliła cały bak i nawet nie zaglądałem do świecy. Z racji tego, że wybieram się niedługo w trasę ok. 180 kilometrów to postanowiłem zamontować licznik rowerowy ;)

Re: WFM M06 1956r

: 2015-06-18, 08:43
autor: Texas Ranger
Ponawiam prośbę o zdjęcie :-/

Re: WFM M06 1956r

: 2015-06-18, 11:23
autor: damaioshin
witam,

mam pytanie odnośnie tego pręta tłoczyskowego.
Nie chcę rozbierać jeszcze amortyzatora, a chciałbym kupić takie pręty [są na allegro].
Pamiętasz może długości? Bo z rozmiarem gwintu i tak musiałbym wymontować i iść do tokarza.

Re: WFM M06 1956r

: 2015-06-18, 21:32
autor: Adaś
Texas Ranger sorki, zapomniałem na śmierć :x Jutro będę ściągać bak to zrobię fotkę.

Co do prętów tłoczyskowych to najlepiej kupić pół metra, koszt to jakieś 15zł. Fi 10mm. Dokładnej długości nie pamiętam, ale znajdę może stare tłoczyska. Tylko nie wiem jakie masz amortyzatory u siebie? Te krótsze, jak u mnie, czy dłuższe jak w późniejszych rocznikach.

Re: WFM M06 1956r

: 2015-06-18, 21:42
autor: Texas Ranger
Będę bardzo wdzięczny, bo nie wiem czego mam szukać.

Re: WFM M06 1956r

: 2015-06-20, 08:05
autor: Adaś
Texas Ranger sorki, ale wczoraj późno wróciłem, zrobiłem fotki, ale nie zdążyłem wstawić.

U mnie urwała się taka gwintowana tulejka w tym profilu i wstawiłem zwykłą nakrętkę, żeby już nie spawać ramy pomalowanej. gwint był M8.
20150619_201555.jpg
20150619_201603.jpg
20150619_201637.jpg
20150619_201656.jpg

Re: WFM M06 1956r

: 2015-06-20, 22:29
autor: Texas Ranger
Dziękuję Adaś!

Re: WFM M06 1956r

: 2015-12-10, 21:59
autor: zoha267
ŁADNA- KAWAŁ DOBREJ ROBOTY:)

Re: WFM M06 1956r

: 2017-12-28, 23:51
autor: golfer
Mam pytanie odnośnie przednich lag. Akurat składam swoją i mam problem, lagi powinny mieć kalamitki, krótkie mocowanie lamp i to mocowanie u Ciebie jest wysoko i ja też takie lagi znalazłem i pewnie pod guma masz rurki szerokie, a widziałem w niektórych wfm wsk z 56 że te uszy do których jest mocowana lampa są ok 5 cm niżej i niektórelagi pod gumowymi osłonami maja cieńsze rury w kształcie krzyża. Trochę po chlopsku ale mam nadzieję że zrozumiale napisałem. Więc co i jak powinno być?