WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2014-12-19, 21:06

Doszło pare pierdół typu ocynki, podkładki dystansujące, wałeczki do łożyska i znacznik pod cdi. W przerwie świątecznej możliwe, że wsk pójdzie w proszek bo coś do tej pory się nie mogłem zebrać, jeszcze auto nabyłem i zostałem bez kasy :D
Ocynki robiłem w galwanexie wysyłkowo. Bardzo fajnie im to wyszło tam gdzie były większe wżery też dotarł ocynk tyle że jest matowy. Koszt całości 60zł + 2x 20zł kurier.
ocynki.jpg
ocynki 2.jpg
podkładki.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-01-15, 19:02

Siema po dłuższej nieobecności odświeżę trochę temat aczkolwiek coś mi nie idzie moja fotorelacja. Chyba jest za zimno i jakoś czasu brak na to, żeby bawić się w zdjęcia poza tym zostałem z samym telefonem. Wsk jest już po malowaniu proszkowym i jestem zachwycony efektem. Jeszcze zbiornik i błotniki zostało pomalować i wyszpachlować. I ogólnie powoli do przodu :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Bysio
Posty: 109
Rejestracja: 2014-11-17, 22:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 1974 rok
Romet MR-2375
Lokalizacja: Tolniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Bysio » 2015-01-15, 23:49

Prawie pełen oryginał. Kolanko powinno być te dłuższe takie "kanciate" a ta "rurka" co trzyma tylną kapę bębna to powinien być płaskownik jak w Twojej B3. Poza tym, ideolo. ;) Gratuluję zakupu.
Jadę, jadę na motórze wiater mi owiewa twarz!
Mam na sobie czarne spodnie a na brzuchu czarny pas!

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Skinder » 2015-01-15, 23:54

Blokada w 175 jest inna niż 125. Swoją drogą fajna robota, ile ważyły te ocynki ?

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-01-17, 19:16

Tak jak Skinder pisał, w moim modelu jest taka blokada a kolanko okrągłe :). Ocynki ważyły nie cale 10kg :)

Dzisiaj w Łodzi od kolegów z forum wpadło paę detali :)
IMG_20150117_180152.jpg
IMG_20150117_180204.jpg
Tak sobie ostatnio myślałem i spodobał mi się ten kobuz:
kobuiz.jpg
Jaki ral tych błotników i baku? całkiem fajne zestawienie :)
błotniki pewnie Popielaty ral 7035 a bak ral 2004 ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Savier » 2015-01-18, 00:50

Tak, kolory o takich kodach.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-01-19, 19:44

A więc tak, koła zaplecione teraz musze je zawieźć do centrowania. Co do kolorów wsk to myśle nad tą ze zdjęcia, albo całą w yellow bahama bak,błotniki,boczki, ewentualnie ale nie koniecznie lampa :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: piter_dzn » 2015-01-20, 20:37

Idziesz Pan jak burza ;D
Co do kolorystyki to sam mam rebus i nie wiem w jakim kolorze będzie moja ;-)

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-01-21, 11:39

No a jak :D jak idzie to robię bo potem mogę mieć przestój :D

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-09, 14:25

Witam po małej przerwie. Wsk ma już założony wachacz wraz z nowymi tulejkami, teraz zastanawiam sie nad amortyzatorami ponieważ w trójce miałem ładny chrom techniczny i oprócz wymiany uszczelniaczy i pomalowania wraz nową sprężyną nie potrzebowały nic więcej, a teraz mam 2 komplety i każdy jest tragiczny ;/ zastanawiam sie nad tymi nowymi zamiennikami które wyglądają podobnie jak oryginał, ale jeszcze nikt sie nie wypowiedział więc czekam na relacje :) Przednia zawiecha w miare możliwości wypolerowana, a była na niej srebrzanka więc z efektów jestem zadowolony. Dzisiaj bawiłem sie w domu z reflektorem ponieważ w wsk odbłyśnik już do niczego się nie nadawał ale za to szkło było nie naruszone i chciałem zrobić przekładkę jednak coś nie wyszło :mrgreen: . Szkło wyczyściłem i wypolerowałem a reflektor od ursusa zacząłem podgrzewać na różne sposoby ale ostatecznie szkło pękło przy podważaniu i rozwaliłem je całkiem :D na chwile obecną wygląda to tak i trzeba to jeszcze skleić.
2.jpg
1.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: krzysiek200 » 2015-02-09, 15:11

Mam u siebie w Kobuzie te nowe amortyzatory, jeździ się dobrze, trochę twardawe jak na moją wagę, mają regulacje twardości i w miarę ładnie wyglądają ale wracam do oryginałów, najlepiej to poszukać innych oryginalnych, najlepiej szklankowych wtedy chrom trafia się najlepszy.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-09, 15:16

A ile ważysz? ja sam mam dobre 100kg do tego jakbym chciał pojeździc z dziewczyna to chyba były by oK?

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: krzysiek200 » 2015-02-09, 15:25

Ja ważę o wiele mniej ;D Masz w nich regulacje twardości więc dobić nie dobijesz na pewno ;-) Ja w 2 osoby jeżdżę na najbardziej miękkim ustawieniu i jest idealnie.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-09, 16:01

Czyli dla mnie powinno być ok wziąłbym te: http://allegro.pl/nowe-amortyzatory-tyl ... 74229.html bo jednak regulacja może się przydać, a kiedyś może pomyśle o wymianie na oryginał.
Zapomniałem dodać w poprzednim poście, że ostatnio wyrwałem boczki plastikowe nie połamane i w super stanie porównując do moich. Nawet emblemat przykręcany sie na nich trafił, ale idzie na sell bo mi nie potrzebny.

10.02.15

Dzisiaj próbowałem dorobić sobie uchwyty kierunkowskazów tylnych z płyty aluminiowej ponieważ jest łatwa w obróbce i da się ją wypolerować :). Zostało mi jeszcze wywiercić otwory, wypolerować i ranty ładnie zaokrąglić. Póki co musze sie tym zadowolić bo nie chce mi sie szukać teraz mocowań i bawić sie w ocynk itd.
IMG_20150210_161500.jpg
IMG_20150210_172129.jpg
IMG_20150210_172205.jpg
IMG_20150210_172307.jpg
Co do boczku z emblematem to mi sie nawet spodobał i nie wiem czy by go nie zostawić w tym miejscu co jest i tylko wszystko odmalować :D
IMG_20150210_152113.jpg
IMG_20150210_152006.jpg
Z tego co się dowiedziałem to w tygodniu mają przyjść 3 tłoki od Aliena i czekam z niecierpliwością na royala :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-11, 16:42

Końcowy etap dorabiania mocowań do kierunków :
3.jpg
1.jpg
2.jpg
Generalnie jestem zadowolony bo wygląda to nieźle, na pierwszym zdjęciu bardzo widać rysy itd. ale to tylko na zdjęciu w rzeczywistości nie jest tak źle :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Savier » 2015-02-12, 10:24

Fajnie jest, trzymam kciuki!

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-17, 18:32

Kilka kroczków do przodu :)
- rozebrałem stator, wyczyściłem i połączyłem już cewki pod royala, jeszcze pozostało mi wstawić cewke CDI ale nie mam drutu, a chętnie bym nabył,
- rozebrałem licznik bo właściciel stwierdził, że działał ale jak wymienił linke to przestał, ale okazało się, że pewna część weszła w trybiki i zblokowała licznik, do tego został wyzerowany i ogólnie działa, ale czy będzie dobrze wskazywał prędkość, nie wiem,
- skleiłem już reflektor i jest na tip top, tylko montować
licznik wueska.jpg
IMG_20150212_135335.jpg
IMG_20150212_154247.jpg
IMG_20150217_124317.jpg
IMG_20150217_124326.jpg
Jest gdzieś może na forum schemat instalacji do wsk 175 całość dostosowana pod royala?
I jeżeli ktoś miałby drut 0,2 to przygarnę :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Jakub » 2015-02-18, 19:46

Dobrze jest . Powodzenia

Teraz zobaczyłem ze kolega z Działoszyna :-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
kondzisław
Posty: 252
Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
Lokalizacja: POLSKA B
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: kondzisław » 2015-02-18, 22:21

widzę, że powstaje z tego niezła rzeźba

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 360
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-24, 11:55

kondzisław pisze:widzę, że powstaje z tego niezła rzeźba
rzeźba w jakim sensie? że źle? :D

Dzisiaj przyszedł mi wał robiony przez baya i wałek 16z gazelowski od Vladimir'a i amortyzatory od Krzysiek200. Z wszystkiego jestem mega zadowolony :)
Wcześniej przyszedł drut, tłoki od Aliena i zakupiłem segery + nie wszystkie łożyska bo nie było. W czwartek prawdopodobnie będę miał łożyska więc koła pójdą do centrowania. Dętki i fartuchy leżą już u Pitera_dzn, a mitasy są w drodze. Wczoraj też zamówiłem śruby na art-nierdzewne. Chciałbym ogarnąć teraz lakiernika, ale znajomy nie ma czasu, tak to ruszyłbym troche do przodu.
Wisienką na torcie jest orzeszek który własnie ma wszywany środek :).

Co do drutu 0,2 nawinąłem go już na cewkę ale niestety wyszło mi tylko 66-67 omów a to za mało i teraz postaram sie zrobić to staranniej :)
1.jpg
2.jpg
Edit.
Nawijałem cewke ponownie i wyszło mi 112 omów, zjechałem ją teraz na 98 omów i nie wiem czy tak zostawić czy jeszcze trochę jej rozwinąć? Pod royal'a oczywiście.
cewka.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: adamsky771 i 4 gości