WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-25, 18:23

Jest ktoś w stanie odpowiedzieć co z tą cewką? czy mam tak zostawić czy odwinąć jeszcze?
Jeszcze mam pytanie odnośnie loga na bak? jakie powinno być i gdzie można je dostać? potrzebuje na wczoraj.
I jaka jest oryginalna szerokość szparunków?

Awatar użytkownika
krzysiek200
Moderator
Posty: 885
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: krzysiek200 » 2015-02-25, 18:54

Ja mam u siebie też ok 100 ohm i jest gitara ;-)

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-02-26, 18:36

Dobra a więc cewka zostanie na 98 omów, jest już zabezpieczona i zostało tylko polutować kabelki.
Naklejki WSK są już w drodze do mnie, a graty dałem już do lakiernika. Kolor to będzie yellow bahama + czarne (3,5mm) szparunki.
Koła doczekały się łożysk TIMKEN i dzisiaj jadą do centrowania :) Doczekałem się też mitasów, i simmerów z corteco, czekam jeszcze na simmeringi do przednich lag. Ogólnie wszystko idzie ładnie do przodu bo mam urlop :D
wueska (2).jpg
wueska (3).jpg
wueski (2).jpg
wueski (1).jpg
Mam problem z przełącznikiem kierunkowskazów i z zestawem naprawczym ślimaka.
W przełączniku jest taki problem że jest tylko sprężynka i taka malutka stopa jakby z miedzi którą widać na zdjeciu, i nie wiem czego tam brakuje, bo jak przełoże częsci ze zwykłego przełącznika to styka się ze wszystkimi bolcami, wie ktoś jak to powinno dokładnie wyglądac?
A co do napędu ślimaka to widać na zdjęciu że jeden walec jest mniejszy od drugiego, a te koła co napędzają walec różnią się wielkością ;/ I niby oryginalne cześć ;/
wueska (4).jpg
wueska (1).jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-01, 21:09

Jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na temat tycz przełączników i ślimaka? bo nie wiem co robić.

Dzisiaj wpadło mi pare gratów m.in.:
- zestaw sprzęgła (kosz,łańcuszek,zębatka) od Audiobasa
-Wirnik royal od Audiobasa
- zwłoki pegaza, przyda się jako dawca pływaka, zatapiacza, iglicy itp.
10995431_798323456903339_5735883093331613937_o.jpg
1909391_798323413570010_3405760738779398338_o.jpg
11024443_798323573569994_3005477360563792047_n.jpg
11043387_798323656903319_8248587876530159895_o.jpg
10422113_798323626903322_4361103957038387720_n.jpg
EDIT 02.03.2015

Dzisiaj troche podziałałem i złożyłem przednie zawieszenie + pare innych pierdół. Zrobiłem też zdjęcie listwy pod pierdoły od CDI. Przyszły mi naklejki na zbiornik i prawdopodobnie śruby z art-nierdzewne, ale leżą na poczcie ;/
wuuu.jpg
www.jpg
osa.jpg
listwa.jpg
ww.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-04, 16:06

Przyszły śrubki z art nierdzewne i jestem zadowolony wszystko ładnie popakowane i nie trzeba nic szukać :)
kilka zdjęć:
IMG_20150303_101418.jpg
IMG_20150303_101436.jpg
IMG_20150303_145553.jpg
IMG_20150303_145604.jpg
IMG_20150303_145626.jpg
IMG_20150303_145638.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 672
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: BikerDS » 2015-03-04, 17:02

Porządna robota!

Awatar użytkownika
Wojtek3362
Posty: 198
Rejestracja: 2013-07-13, 17:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Wojtek3362 » 2015-03-04, 17:28

Łożyska TIMKEN oryginalne? Bo jeżeli podróby to trochę badziewia, wiem z doświadczenia, ale ja miałem w silniku więc też inne obciążenia niż w kole.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-04, 17:54

BikerDS pisze:Porządna robota!
Staram się aczkolwiek nie zawsze wychodzi tak jak trzeba :) kiedyś może poprawie to co mi się nie podoba ;D
Co do łożysk to dowiedziałem się dopiero po zakupie ze jest dużo podrobek i z tego co wyczytalem to podrobki idzie poznać po tym ze na łożysku nie są sygnowane napisem Timken moje posiadają ten napis.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1726
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Mateusz WSK » 2015-03-05, 12:13

Ładnie lecisz z tematem. Jaki koszt śrub ? Podoba mi się to :)

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-05, 14:40

Za śruby zapłaciłem około 60zł, dałoby się taniej ale wziąłem kilka śrub na zapas + kilka śrub nie potrzebnych, na przyszłość będę wiedział co zamawiać :D

Awatar użytkownika
Wojtek3362
Posty: 198
Rejestracja: 2013-07-13, 17:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Wojtek3362 » 2015-03-05, 15:02

ziorko pisze:

Co do łożysk to dowiedziałem się dopiero po zakupie ze jest dużo podrobek i z tego co wyczytalem to podrobki idzie poznać po tym ze na łożysku nie są sygnowane napisem Timken moje posiadają ten napis.
Też się nadziałem. Oryginalne łożyska są porządne i kosztują 120zł za sztukę :) Taka jest pomiędzy nimi widoczna różnica.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-05, 18:42

A był napis timken na łożysku?

Awatar użytkownika
Wojtek3362
Posty: 198
Rejestracja: 2013-07-13, 17:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Wojtek3362 » 2015-03-05, 20:04


Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-05, 20:08

No to mnie troche wystraszyłeś teraz ;/ Ogólnie na wał mam FAG'i a wszystkie inne łożyska jakie są w motocyklu to timkeny ale nawet jeżeli są podrobione to mam nadzieję, że dadzą rade ;/ Ciekawe jak rozpoznać podróbke

Awatar użytkownika
kondzisław
Posty: 239
Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
GG: 666
Moje maszyny: Wsk Kobuz
Wsk S1 Ex
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: kondzisław » 2015-03-07, 02:26

czemu silnik jeszcze nie w ramie? :-P

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-07, 07:23

Czekam na koła żebym mógł swobodnie przesuwać moto i na tryb zdawczy 26z bo tego mi brakuje :)

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-09, 19:00

No dzisiaj oficjalnie wsk stanęła na własnych kołach :)
I teraz czekam na paczke ze skutera i będę działał dalej :)
IMG_20150309_165040.jpg
IMG_20150309_165407.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Filip518 » 2015-03-09, 21:14

Działaj, działaj. Jesteśmy ciekawi efektu końcowego! :-D

Awatar użytkownika
Cienias
Posty: 300
Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125,Dantom GFX 50,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Daelim S3,Ogar
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Cienias » 2015-03-09, 22:56

Muszę przyznać że sprzęt prezentuje się wyśmienicie, mimo obecnego stanu.Czekam na więcej fotek :-D

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 348
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-03-10, 18:40

Dzisiaj się trochę pobawiłem :)
Zakupiłem śruby imbusowe do silnika jednak nie mieli śrub na wymiar i kilka musiałem skrócić i dopasować. Przegwintowałem jeszcze raz kartery bo po szkiełkowaniu dużo tam syfu. Jeden gwint od prawego dekla będę musiał naprawić bo był zerwany jak kupiłem maszynę. Skręciłem zębatke tylną na śruby i prawdopodobnie tak już zostanie :). Próbowałem ściągnąć dystans zębatki ze starego wału, ale ani drgnęło i nie chciałem ukruszyć gwintu ;/. Na nowy wał założyłem łożyska i problem jest taki, że jedno łożyska ładnie doszło, a drugie stanęło troche za wcześnie i nie chciało dalej dojść ;/ nie wiem czy to tak zostawić czy coś z tym zrobić? Chciałem też zrobić ściągacz do trybów na wałkach, ale nie mam odpowiedniej rurki ani wiertła ;/

Tutaj parę zdjęć z prac. Sory za bajzel ale to nie mój garaż i nie mogę w nim nic zrobić, a nikt z niego nie korzysta :D
1.JPG
2.JPG
3.JPG
5.JPG
6.JPG
8.JPG
9.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: darek123 i 1 gość