WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-05-06, 11:18

No teraz jedyne co zdążę zrobić to wrzucić to w ramę i wracam do niemiec, potem chyba we wrześniu zjadę ale nie wiem na jak długo.

Texas Ranger
Posty: 1215
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Texas Ranger » 2015-05-06, 20:37

Też czekam na efekt końcowy. Tłumiki nowe?

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-05-08, 10:04

Tak tłumik nowy od hartmana :)
A więc odebrałem graty od lakiernika i wsk jest już w nie odziana i wygląda to tak:
mik.jpg
wuaska1.JPG
wuusak.JPG
wueska22.JPG
wueskaa1.JPG
wueskaa.JPG
porównanie.jpg
Efekt bardzo mi się podoba a bałem się tego koloru. Dzisiaj nakleję gumy na bak i emblematy 175. Postaram sie też założyć kranik na zbiornik i zaleje go benzyną. Później może ogarnę jakieś lepsze zdjęcia :)
Czy pomiędzy licznik a lampę przychodzi jakaś uszczelka? bo zagniatałem ramkę i średnio to wygląda bo to widać, a w swojej 125 widzę że pomiędzy plastikiem a ramką mam jakąś gume.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2015-05-08, 14:18 przez ziorko, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
guziec583
Posty: 243
Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
GG: 0
Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator
Lokalizacja: Olecko
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: guziec583 » 2015-05-08, 11:24

Dlaczego lampa przednia pomalowana ? Dla mnie lepsza by byla czarna
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku

Awatar użytkownika
Szklanka
Posty: 213
Rejestracja: 2012-11-25, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Szklanka » 2015-05-08, 12:43

Przyszła era kolorowych wuesek :) Każdy robi coś innego, inne kolory, inna specyfikacja, mody :mrgreen:

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: krzysiek200 » 2015-05-08, 14:41

Ja bym pomalowal kominek od licznika na czarno, po za tym super wyglada.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-05-08, 15:33

Szczerze mówiąc to nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby zostawić lampę w czarnym kolorze. Wydaje mi się, że na żywo fajnie to wygląda. Co do kominka to lampa jest ze stałym kominkiem i też bez sensu było by to malować. Ogólnie założenia były takie żeby wsk nie była smutna i czarna dlatego wybrałem yellow bahama. Bałem się tego koloru, ale wydaje mi się, że wyszło fajnie.

Tutaj filmik:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GuvvjDZGrL8[/youtube]

Zdjęcia będą później.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-05-14, 20:40

Pare zdjęć
1.JPG
11.JPG
111.JPG
11111.JPG
1 (2).JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2015-05-14, 20:43

ciąg dalszy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Filip518 » 2015-05-14, 21:05

Przepięknie, tylko czegoś mi tu brakuje. Hmm... Silnika? xd

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2017-08-31, 21:28

Odkopuję post po ponad 2 latach. Wróciłem z Niemiec i kontynuuję składanie czwórki . Skompletowałem część potrzebnych mi części i wziąłem się za robotę. Kartery są złożone. Dystansowanie zajęło mi bardzo dużo czasu i straciłem sporo nerwów i nawet zepsułem łożysko na wałku. Na sucho wszystkie biegi wchodzą wiec mam nadzieje ze juz tam nie zajrzę.Przypominam ze mam skrzynie mieszaną. Przy grzaniu karterów opalarka wyzionęła ducha wiec to kolejna strata.Uszczelki z gambitu klejone na Victor reinz. Łożyska na wale to fagi z luzem c3 i w skrzyni japońskie łożysko nachi tez c3. Simmeringi corteco. W łożysku igiełkowym zastosowałem 33 igiełki od Skindera. Wał z korbą od yamahy produkcji baya. W sprzęgle solidny kosz + łańcuszek favorit. Tarcze sprzęgłowe ze starych zapasów. Dalej tez podkładkę pod sprężynę żeby zwiększyć docisk i zobaczymy czy to cos da. Mialem cylinder po szlifie spasowany pod tlok od Aliena , ale przez moja głupotę załatwiłem go myciem i zeżarło mi tuleję. Mam nadzieje ze złapie się na kolejny ostatni szlif. Postaram się wrzucić parę zdjęć.

Texas Ranger
Posty: 1215
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Texas Ranger » 2017-08-31, 21:50

No to wrzucaj, jesteśmy ciekawi.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2017-09-01, 07:42

Śruby na prawym deklu gdzie jest simmering są do wymiany, nawet już kupiłem odpowiednie.
Nakrętka od zębatki zdawczej wału też do wymiany. Kartery do mycia. A dodawanie zdjeć tutaj to masakra :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2017-09-21, 17:23

To znowu Ja. Z czasem u mnie kiepsko i nie mam nawet kiedy wejść tutaj i coś aktualizować. Dziecko rodzina i te sprawy :D. Od tamtej pory byłem na bajzlu w Łodzi i kupiłem większość brakujących pierdół. Do wczoraj czekałem też na pierścienie R4 od Aliena. Byłem szczęśliwy jak tylko je otrzymałem. Dzisiaj oczywiście chciałem założyć cylinder więc wszystko ładnie przygotowałem. I co? nakładam cylinder i słyszę chrup... Jeden pierścień pękł. Myślałem, że szlag mnie trafi, ale na szczęście przypomnialem sobie ze mam gdzieś chromowane R4. I w ten sposób mam jeden chromowany górny i żeliwny na dole. Chromowany ma szczeline 0,30 i żeliwny 0,20. Muszę jeszcze przyciąć kolanko wydechowe bo jest za długie. Pare zdjęć z prac:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1215
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Texas Ranger » 2017-09-22, 07:20

Najważniejsze, że robota idzie do przodu, tak trzymać!

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2017-09-22, 16:03

Panowie jest przełom. Wsk zapaliła. Nie słuchajcie tego jak pracuje bo nie pracuje. Podłączyłem instalacje wlałem paliwo i po prostu zapaliłem. Nic nie było jeszcze regulowane, ani gaźnik ani zapłon. Co do wydechu od Hartmana to jestem zawiedziony. Kolanko jest bardzo dziwnie dogięte. Musiałem je skrócić. Po skróceniu okazało się, że jest źle dogięte i wydech mam prawie pod dźwignią hamulca. Teraz nawet jakbym to jakoś dogiął to pewnie będzie za krótkie. Obejma , przy dokręcaniu urwało się ucho... Za taką kase myślałem, że będzie coś lepszego. Na tłumik póki co nie narzekam.
https://www.youtube.com/watch?v=cPCOZMn_arw

auriol77
Posty: 537
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: auriol77 » 2017-09-25, 19:47

ziorko pisze:
2017-09-22, 16:03
wydech mam prawie pod dźwignią hamulca. Teraz nawet jakbym to jakoś dogiął to pewnie będzie za krótkie.
Na oryginalnym kolanku uwierz, że jest tak samo. Jak się przyjrzec oryginalnym tłumikom to każdy jest wytarty od dzwigni hamulca bo jest za blisko.

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2017-09-25, 23:25

auriol77 pisze:
2017-09-25, 19:47
ziorko pisze:
2017-09-22, 16:03
wydech mam prawie pod dźwignią hamulca. Teraz nawet jakbym to jakoś dogiął to pewnie będzie za krótkie.
Na oryginalnym kolanku uwierz, że jest tak samo. Jak się przyjrzec oryginalnym tłumikom to każdy jest wytarty od dzwigni hamulca bo jest za blisko.
Czyli ten typ tak ma? Chyba po prostu podegnę trochę dźwignie. A jak sie ma sprawa tylnego koła? Z tego co widzę na schematach to posiadam wszystkie dystanse a i tak koło jest przesunięte w prawą stronę. łańcuch idzie prosto(zębatki się zgrywają), a koło jest prawie równo z prawą strona błotnika. Nie mam teraz zdjęć żeby to pokazać. Martwie się też prawą tulejką/dystansem który jest w zabieraku tylnego koła bo zerwał mi się na nim gwint. Można to jakoś uratować? Do testów wziąłem większą podkładkę na oś i po prostu dociskała mi tą dużą nakrętkę.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2113
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: Skinder » 2017-09-25, 23:35

Tą tulejkę z gwintem to kup sobie nową, miałem taki sam problem - zrwało mi przez to co jakiś czas prawy napinacz. Kupiłem w końcu na skuter-dębica, wykonana jest w miarę i w sumie pasowała bez problemu o ile mnie pamięć nie myli ;)

Awatar użytkownika
ziorko
Posty: 350
Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały)
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka

Post autor: ziorko » 2017-10-08, 10:42

A więc tak, za dużo się u mnie nie dzieje :) Poradziłem sobie z dźwignią hamulca. Troche ją dogiąłem i tłumik przy uszczelnianiu jakoś lepiej mi się spasował( bez większych naprężeń). Problem z tylną tulejką rozwiązałem poprzez kupno nowej :D teraz muszę je tylko zamienić. Będę musiał dobrze wszystko z tyłu pomierzyć bo coś koło jest blisko prawej krawędzi błotnika i miałem obawy, że jest krzywy wahacz, ale wszystko wskazuje na to, że błotnik jest lekko przestawiony. Zostało mi dobrze podregulować zapłon i gaźnik. Pożyczyłem sobie ostatnio spawarke i nawet dorobiłem mocowanie do przyczepki, teraz zostało tylko pomalować proszkowo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość