Strona 5 z 9

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-18, 13:34
autor: Kosa
Nie zostały Ci przypadkiem jakieś bieżnie z główki ramy? Brakuje mi jednej...

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-18, 13:46
autor: DarAss
Niestety. Zostaje Ci allegro, skuter itp 😁

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-18, 14:00
autor: Kosa
Kupowalem do Z2 i nie pasowały dlatego szukam oryginału...

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-19, 17:33
autor: DarAss
Dziś trochę poskladalem

Obrazek

Obrazek


Pytanie mam. Z czego dorobić gumy zabieraka? Z allegro kupiłem wszystkie ta same China gówno się rozpada przy próbie założenia na zabierak.

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-19, 20:46
autor: Kosa
Właśnie też miałem o to pytać...Przy okazji oglądałem gumy/harmonijki na lagi - jak to jest z jakością bo u jednego sprzedawcy komplet kosztuje 15 a u drugiego jedna sztuka 25?

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-19, 22:30
autor: dzahym
Nie wiem jak w Wsk ale w moich ruskach zamiast gum, tulejek zerowej jakości itp. stosuję to: http://allegro.pl/pret-poliuretan-30mm- ... 45323.html - średnice dowolne -więc tokarz i do roboty:)

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-19, 23:04
autor: halcik
A to nie jest tak że guma tłumi szarpniecia a ten materiał jest sztywny?

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-19, 23:13
autor: dzahym
Nie! W terenówkach a nawet osobówkach też go się stosuje w zawieszeniu -jest twardszy ale też o wiele trwalszy! Cały offroad na tym jeździ i passaty też:) -http://mpbs.pl/?gclid=EAIaIQobChMIk_ztw ... gK4QPD_BwE

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-19, 23:15
autor: DarAss
Ale mi chodzi o tuleje zabieraka. A tam to przecież pracuje i musi mieć tłumienie. Z tego co rozumiem to nie powinno być twarde bo piasta dostanie po dupie

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-20, 00:06
autor: halcik
Tez tak uważam. Po co robić miękkie i bawić się w gumy jak by można było odlać z litego metalu lub aluminium te wahacze w tych terenówkach. Producenci to idioci? Tylko mi nie pisz że chcą zarobić na częściach bo to tyczy się tyczy serwisów producenta, a reszta świata zakłada zamienniki lub oryginały ale pod szyldem producenta elementu, a nie samochodu

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-20, 11:39
autor: DarAss
Doszedłem do wniosku że tam nie ma gumy ale nie wiem czy tak powinno być. Właściciele wsk wfm. Tez tak macie?

https://youtu.be/OAYo5hcK-gM

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-20, 11:56
autor: Kosa
U mnie ten luz jest trochę większy ale też nie na tyle duży żeby wpakować gumy... może lekko rozwiercic otwory w piaście i zrobić miejsce na te gumy?

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-20, 12:51
autor: DarAss
Ja chyba tak zostawię

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-20, 17:29
autor: jannex
Wsk M06 L/Z nie ma gum zabieraka, tak ma być. I nie ukrywam, stuka.

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-20, 19:09
autor: Kosa
Dzięki

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-21, 14:39
autor: Kosa
Tak się podchwytliwie zapytam: gdzie montujesz automat stopu:)?

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-21, 14:54
autor: DarAss
farba proszkowa zakleiła otwory. Nawiercę

Obrazek

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-21, 15:01
autor: Kosa
W Z2 mam otwory w ramie na automat stopu a w L miałem tak jak na tym zdjęciu - płaskownik wygięty i przykręcony do mocowania stopki i na nim automat - byłem przekonany, że to jakaś rzeźba a tu proszę:) - automat ze sprężynką może mi się uda uratować - produkcja Kraków 1963:) Dzięki za fotkę...

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-21, 15:11
autor: DarAss
Ale myślę czy nie nawiercic otworów w rami i nagwintowac. Średnio chce mi się z tym bawić. Masz może ten plaskownik do zwymiarownaia?

Re: WSK M06 chyba L

: 2018-05-21, 19:18
autor: Kosa
No właśnie u mnie już był dorabiany przez poprzedniego właściciela i średnio to wygląda - sam się zastanawiam nad gwintowaniem w ramie chociaż na fotce od Ciebie fajnie to wygląda...
Pozostaje do wyjaśnienia kwestia wydechu - ja z kolankiem w Z2 sporo się męczyłem bo też coś nie tak z gięciem. Pisaliście o sprzedawcy z Milanówka - zdaje się dsmoto - ostatnio kończyłem Komara Sporta gdzie też kolanka od dwóch innych sprzedawców nie pasowały bo haczyły o hamulec. Wziąłem od dsmoto i pierwsze wrażenie było takie, że jest dużo cięższe i solidniejsze niż te od konkurencji, poza tym pasuje idealnie - może z tym do dwuramówki też będzie ok?
Proszę wyjaśnijcie mi jeszcze na jakiej zasadzie łączony jest tłumik z gwintem z kolankiem? Średnica gwintu jest taka jak na cylindrze i nakrętki są takie same? Kolanko wtedy też musi mieć większą średnicę czy standardowy rozmiar pasuje? Jak się to zaciska skoro gwint jest po całym obwodzie - bez żadnych nacięć?
Wybacz Darass, że się wypytuję w Twoim temacie ale nie chcę dublować niektórych zagadnień a jesteś już prawie na finiszu odbudowy to i wiedzę masz większą...