Re: WSK 175 M21W2 z 1974r.
: 2017-01-11, 19:15
Teraz zgapiam projekt saviera a ze zdjec dodawac nie umiem to zmienie avatora...pozdro
Forum dotyczące motocykli z czasów PRL-u
http://wueska.pl/
Nie wiem dlaczego pewne osoby nie chcą sie przekonać do CDI? Przecież gdyby warunki na to pozwoliły to cdi (fakt napewno biedniejsze no ale) byłoby oryginalnie montowane w fabryce. Żeby teraz to tak ładnie poetycko i doniośle zabrzmiało. Każdy posiadacz WSK-i staje się "częścią" fabryki i tworzy dalszą część rozwoju i udoskonalania, którą na masowa skalę przerwano w '85 roku.Jachoo pisze: I najważniejsze - WSK po latach znowu błyska piękną iskrą !!! To dobry znak, znak że niebawem znowu ożyje i usłyszę ten charakterystyczny dźwięk silnika
Podziękowania dla Saviera za podzielenie się wiedzą i wykombinowanie CDI. Jego zapłon jest tym czego oczekiwałem: posiada funkcję gaszenia kluczykiem, działa z akumulatorem, po zamontowaniu trudno dostrzec że to nie oryginalny układ a co najważniejsze daje możliwość powrotu do oryginału bez pozostawiania jakiegokolwiek śladu
Jak będzie z odpaleniem się okaże, ale patrząc na jakość iskry raczej nie powinno być z tym problemów.
Moim osobistym zdaniem, ten mały "akcent" nadaje twojej "wuesce" indywidualnosci. Jest to ta sama WSK-a, należała do twojego Ojca "ale" ty poświecięłś swój czas i checi zeby przywrócić ja do świata żywych. Tym własnie "ale" jest ten inny szparunek na baku.Jachoo pisze:Wszystko byłoby pięknie gdyby wcześniej jego syn (lakiernik z którym współpracujemy) przygotował bak i polakierował na czarno nie pokazując ojcu oryginalnego kształtu szparunku, a on z niewiadomego powodu zrobił szparunek taki jak miały niektóre wersje Sport. Ogólnie wygląda ładnie (może nawet ładniej niż szparunek do połowy baku), jednak zależało mi na utrzymaniu oryginału, więc najprawdopodobniej zbiornik za jakiś czas wróci do poprawki. Oceńcie sami jak to widzicie (sugestie mile widziane), a na razie zamontowałem go razem z błotnikami aby uzyskać większy pogląd.