WSK M06 64

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2009-06-14, 20:45

Odświeżę troche i dodam foty (robione u kumpla w garażu nie ma ich za dużo )
d481aa73f99cb4f4.jpg
a37af93541753c61.jpg
d78e6f8027fc7b00.jpg
Akumulator jest już taki jak powinien być. Przednia postojówka na LED jest ale nie mam fotek. W planie jeszcze zrobienie tylnej lampy na LEDach i może montaż puszek narzędziowych. Oraz zmiana stopki centralnej
Ostatnio zmieniony 2009-06-14, 20:52 przez z-tomek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: mateusz 46 » 2009-06-14, 20:49

coraz lepiej wygląda fajna wsk
jak chcesz mam schemat tylnej lammpy na led:)
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: Stary » 2009-06-14, 21:32

No cóż ja musiałem moją M06-64 sprzedać. Trochę szkoda bo piękny motocykl, ale ustąpiła miejsca WFM.

Twoja Tomku ładnie się prezentuje ale ja bym w życiu nie dał alu cylindra do 2 ramówki. Tam ma być żeliwny i koniec.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2009-06-14, 21:52

heh już sie kiedyś tłumaczyłem dlaczego alu cylek jest. Zaczeło się tak że ta WSK stała na strychu i pierwszy mój pomysł był żeby ją poskładać i się przejechać, poźniej wyszło tak że zrobiłem remont silnike m.in wtedy kupiłem nowy cylek+ tłok + pierścienie (wtedy niemiałem pojęcia o WSk wogóle) chciałem ją przerobić na ala ''krosa'' ale na szczęście w internecie trafiłem na zdjęcie ładnej M06Z i wtedy postanowiłem nie przerabiać tej WSK tylko ją odnowić w czasie remontu znalazły się od niej papiery i dzięki temu jest zarejestrowana :-)

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: Maniekk » 2009-06-14, 22:58

I chwała Bogu, bardzo mi sie podoba twoja dwuramówka. Oj... kiedy ja swoją Zetke do takiego stanu doprowadzę...
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2009-08-03, 16:34

Jak niektórzy wiedzą miałem nie miłą przygodę z silnikiem (odpadła blacha z wału). Został zrobiony remont na częściach zmd. Załączam foty motoru z pierwszej wyprawy po remonicie (foty są z piątku). W planie mam jeszcze pomalowanie od nowa baku i dać na nim logo i szparunki jak w oryginale. Zapraszam do komentowania :-)
8fd12919a4256c41gen.jpg
fb11ce7f167b467a.jpg
ee6c6cbf8e61eb16.jpg
689f01915eeca370.jpg

Awatar użytkownika
wskocyklista04
Posty: 282
Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
GG: 8553257
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: wskocyklista04 » 2009-08-03, 19:35

noo piękna jest:) a czemu puszek narzędziowych nie zakładasz??

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2009-08-03, 20:04

W tym modelu oryginalnie puszek narzędziowych nie było. Ja mam zamiar zamontować. Puszki wymagają pomalowania gdy będę bak malował to od razu pomaluję i puszki

cichyv8

Re: WSk M06 64

Post autor: cichyv8 » 2009-11-03, 22:35

Bardzo ładna Wiesia. Widać że dużo pracy w nią włożyłeś ale opłaciło się. Wygląda super a jak poprawisz szparunki na baku to już bedzie wyglądała przecudnie.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2009-11-15, 01:04

Dawno tu nic nie zamieszczałem
zdjcie048u.jpg
zdjcie034go.jpg
zdjcie049z.jpg
zdjcie050r.jpg
Celem tej przeróbki jest podniesienie mocy wueskowej prądnicy. Niestety musiałem silnik rozpoławiać gdyż pękła sprężyna dźwigni zmiany biegów. Przy okazji splanowałem lekko głowice i zmieniłem czasy rozrządu piłując tłok.
Teraz pojawił się problem z nie rozwierającymi się stykami przerywacza ale dojdę do tego co jest. Wracając do prądnicy to będzie ładowanie 2 połówkowe (kable są już wyprowadzone) jednak muszę do każdej cewki dać oddzielny mostek prostowniczy, na 1 mostku nie było ładowania. Jak będę miał jakieś nowe foty to dodam

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2010-02-13, 16:42

Jako że trwa zima to z zapłonem nic więcej nie działałem. Planuję do mojej M 06 64 zamontować stelaże pod boczne sakwy. Poniżej foto org stelażu od jakiegoś motoru --> musiałem wyciąć poprzeczkę zresztą widać to na 1 zdjęciu.Na 2 zdjęciu na czarno zaznaczona poprzeczka którą trzeba wspawać a czerwony i niebieski to wariant mocowań stelaży do ramy. Jak myślicie który lepszy? Ten uchwyt na niebiesko miałby być przyspawany tak jak ten org po prawo. A wariant zaznaczony na czerwono to do poprzeczki dospawany jakiś płaskownik czy coś i idzie w górę do otworu w ramie. Stelaże będą albo malowane, albo cynkowane albo chromowane wszystko zależy od tego jak będę stać z finansami.
zdjcie005.jpg
zdjcie004vq.jpg
Proszę o komentarze na temat pomysłu ze stelażami

Awatar użytkownika
NeoN
Posty: 153
Rejestracja: 2008-08-05, 20:24
Moje maszyny: Wueska
Emzety
Komarzątka
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: NeoN » 2010-02-13, 17:58

Hmm mam stelaże od Mz Etz przy swojej Wsk i powiem Ci że mam je zamocowane jednym uchem tym górnym( tak jak na 2 fotce to niebieskie) do bocznej rączki- uchwytu; to z 1 fotki co jest w środku stelaża mam dogięte tak że dokręciłem to pod spornik błotnika/ tylnej lampy, i dodatkowo mam mocowanie od śruby poprzeczki( np. foto 2, ta czarna linia) do uchwytu stopek pasażera. Dziś mi się nie uda fotek zrobić niestety ale postaram się jutro Ci to zobrazować na zdjęciu mojej maszyny. Pozdrawiam

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2010-02-13, 19:50

NeoN domyślam się jak masz stelaże przykręcone ja byś mógł foty zrobić na pewno nie tylko mnie się przydadzą. W M 06 64 jest taki problem że stopki są na wahaczu więc nie mogę do nich przykręcić stelaże gdyż wtedy uzyskam sztywny tył. Jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły co do mocowania niech się pochwali

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2010-05-09, 19:39

Dawno tu nic nie dodawałem --> fota z wycieczki
motrt.jpg
Aktualnie szykuję bak który ma być malowany jak w oryginale oraz czekam na pospawanie stelaży pod sakwy

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: xradusx » 2010-05-09, 20:21

Widzę że zrobiłeś z niej turystyka i moto służy do zwiedzania ładnie ale ja bym nie założył kierunków na tak piękny motor ale są gusta i guściki

Żurek

Re: WSk M06 64

Post autor: Żurek » 2010-05-09, 20:26

no Boże te kierunki.... przecie kierunki w takim moto to naprawdę wygoda, zwłaszcza jeśli jest użytkowany turystycznie, machanie łapami to takie fee... mi się podoba, tylko jednak S01 taki obładowany, jak to jedzie, nie jest zawalidrogo ?? ogólnie bardzo ładna :D

SuLeK

Re: WSk M06 64

Post autor: SuLeK » 2010-05-09, 20:30

a co z zapłonem?? ty robisz ładowanie z dwóch cewek świetlnych ta?

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: maykii » 2010-05-09, 20:53

Żurek pisze:mi się podoba, tylko jednak S01 taki obładowany, jak to jedzie, nie jest zawalidrogo ?
Twoim zdaniem to jest obładowana wueska ? ;D To w takim razie obładowanej wueski nie widziałeś ;-)


Wracając do tematu łądnie to Ci wyszło ;-) Niedługo się pewnie spotkamy na moto ;-)
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2010-05-09, 21:33

Instalacja jest zrobiona wg. Załęskiego . Sakwy są jak na razie bez stelaży ale bez obaw nie są załadowane do pełna --> tylko jakaś linka,olej,rękawice i coś tam jeszcze jest. Niestety dzisiaj padł aq mimo że jeździłem bocznymi drogami i kierunków nie używałem. W planie jest zrobienie kierunkowskazów na ledach. A motor teraz jak najbardziej służy mi do turystyki po okolicach i póki co sprawuje się bez zarzutu

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: Alien » 2010-05-10, 00:01

Ja nie jestem ortodoksem i nie dziwie się ze bardzo chciałeś mieć te kierunki....ale nie mogłeś ich zamocować na lampie jak w seryjnych modelach wyposażonych w kierunki? Moim zdaniem wyglądałoby to ciut zgrabniej :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Mr 15 i 21 gości